Dit jaar alleen Pinkpop. 3 dagen bieren en feesten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef lkb9000 het volgende:
Queens of the Stone Age, Snow Patrol, Pendulum, Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, The xx, All Time Low, Blood Red Shoes, Fat Freddy's Drop, OK GO, 30 Seconds To Mars, Mumford & Sons, Gentleman & The Evolution, Marina and the Diamonds, Staff Benda Bilili en Burning Spear.
Pendulum! Waarschijnlijk het enige optreden waar ik bewust heen ga, de rest wordt een roes van drugs en alcohol!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef lkb9000 het volgende:
Queens of the Stone Age, Snow Patrol, Pendulum, Massive Attack, NOFX, The Specials, Placebo, The xx, All Time Low, Blood Red Shoes, Fat Freddy's Drop, OK GO, 30 Seconds To Mars, Mumford & Sons, Gentleman & The Evolution, Marina and the Diamonds, Staff Benda Bilili en Burning Spear.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef lkb9000 het volgende:
Pendulum live word je al zo hyped van alsof je een kilo coke hebt gebruiktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Pendulum! Waarschijnlijk het enige optreden waar ik bewust heen ga, de rest wordt een roes van drugs en alcohol!
Daaromquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Pendulum live word je al zo hyped van alsof je een kilo coke hebt gebruikt
Ja, en als je heel lief bent ook een reetketelsteenholstrontverklontering.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:18 schreef badboynova het volgende:
Is dit het topic waar je van de TT een gratis maag bloeding krijgt?
Zo zo, alles uigespeeld op de 360? Da's een behoorlijke stapel games die je hebt danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef Sigmund666 het volgende:
Bah. Alles op 360 uitgespeeld, en het duurt nog 2 dagen minimaal voordat het geldschip strand
Alles dat ik heb liggen that isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo zo, alles uigespeeld op de 360? Da's een behoorlijke stapel games die je hebt dan
VolderMorthill!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:44 schreef Morthill het volgende:
zo, tentamen Statistiek ingekoptwaarom leren voor dit vak, ik zou het zonde vinden van mijn tijd. Heb ik maar een paar foutjes door definities die ik niet ken
Als dat al zonde van je tijd is :p wat is dan het feit dat ik al paar uur niks doe op mijn werkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:44 schreef Morthill het volgende:
zo, tentamen Statistiek ingekoptwaarom leren voor dit vak, ik zou het zonde vinden van mijn tijd. Heb ik maar een paar foutjes door definities die ik niet ken
Naar, maar ja. Om even aan te geven wat ik bedoel (voor mensen die nog iets weten van statistiek). Ik stond te wachten tot het tentamen begon en twee studenten praten nog even door wat ze moesten kennen en probeerden uit te vogelen wat een t-toets voor onafhankelijke data en voor gekoppelde data wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als dat al zonde van je tijd is :p wat is dan het feit dat ik al paar uur niks doe op mijn werkEcht ik ben dit zo gigantisch zat. En straks als een gek de bestelling gaan verwerken om 2 uur of 3 uur of misschien wel half 5 :S
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naar, maar ja. Om even aan te geven wat ik bedoel (voor mensen die nog iets weten van statistiek). Ik stond te wachten tot het tentamen begon en twee studenten praten nog even door wat ze moesten kennen en probeerden uit te vogelen wat een t-toets voor onafhankelijke data en voor gekoppelde data was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |