Doe mij ook ff toevoegen dan: Seraphus-Yquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga die SSX-demo ook eens downloaden op me PS3...
Poit.. wat is jouw PS3-tag?
Anderen die ik niet heb (ik vermoed iedereen)
Xarter is die van mij. Ik hoor het al, ik zal de demo ook wel binnenhalen op de PS3.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:42 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga die SSX-demo ook eens downloaden op me PS3...
Poit.. wat is jouw PS3-tag?
Anderen die ik niet heb (ik vermoed iedereen)
PS3 IS LEADING PLATFORM!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Xarter is die van mij. Ik hoor het al, ik zal de demo ook wel binnenhalen op de PS3.
2:12:19?!?quote:
Hier misschien wel jaquote:
Ga nu kijken naar ep. 14.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier misschien wel ja. Komt waarschijnlijk omdat PSN gratis is.
Anyway : Fringe![]()
2:20:nog wat hier volgens mij. Morgen nog een paar pogingen doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
2:12:19?!?
Crap... 2:22:74 (ofzo).
Damnit!
Nja ep 14 zou volgens de promo's de ep met antwoorden worden, dus dan weet je het welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ga nu kijken naar ep. 14.
Ben benieuwd, want eigenlijk vind ik het steeds minder boeiend.
Wat is je PSN?quote:Op zondag 26 februari 2012 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
goddammit, Poit zit te cheaten in SSX
Die zijn er wel meer op PSNquote:Op zondag 26 februari 2012 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
goddammit, Poit zit te cheaten in SSX
Mja, het wordt minder, het is niet zo dat het totaal niet boeit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ep 14 zou volgens de promo's de ep met antwoorden worden, dus dan weet je het wel
En waarom is het niet boeiend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, het wordt minder, het is niet zo dat het totaal niet boeit.
Maar:Ach dacht dat je er geen flikker meer aan vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja gelukkig komen ze over 4 weken weer terug, en dan krijg je weer 8 eps
En TT :
EA
Tja, zo kun je het ook zien
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
RIGHT JAquote:Op zondag 26 februari 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right.
[..]
3 weken wachten , maar wel redelijk cheap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |