Keertje formatten?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kan ik geen mp3tjes meer op mijn 2GB aldi MP3 speler zetten? Ik krijg nu steeds errors
Zit ie niet vol? Anders ff format en alles er opnieuw opzetten? Hard reset?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kan ik geen mp3tjes meer op mijn 2GB aldi MP3 speler zetten? Ik krijg nu steeds errors
Hij is niet vol geloof ik.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zit ie niet vol? Anders ff format en alles er opnieuw opzetten? Hard reset?
Die zit er ineens zomaar?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo zie net weer ff een vette scheur in mijn muur erbij
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is niet vol geloof ik.
Zometeen ff proberen te resetten enzo.
Wat doe jij toch altijdquote:Op zondag 26 februari 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo zie net weer ff een vette scheur in mijn muur erbij
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Nieuwbouwwoning, dus het eerste jaar schieten er overal scheuren in het stuukwerk, dat is altijd zo
Maar ik heb alle muren geverfd, dus dan zie je het wat erger
Ah daar hebben wij ook last van, vooral bij randen bovenaan bij het plafond hierzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Nieuwbouwwoning, dus het eerste jaar schieten er overal scheuren in het stuukwerk, dat is altijd zo
Maar ik heb alle muren geverfd, dus dan zie je het wat erger
Vette partys geven enzeuuuquote:
Klopt! Maar als je een goede stukadoor hebt zorgt hij ervoor dat de scheuren wel recht erin schieten en niet alle kanten op, ik heb nu rechte lijnen lopen, dus zodra alles uitgescheurd is likje verf erover en klaarquote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ah daar hebben wij ook last van, vooral bij randen bovenaan bij het plafond hierzo.
Ach, dit is toch een huurhuis dus het kan me verder vrij weinig boeien.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klopt! Maar als je een goede stukadoor hebt zorgt hij ervoor dat de scheuren wel recht erin schieten en niet alle kanten op, ik heb nu rechte lijnen lopen, dus zodra alles uitgescheurd is likje verf erover en klaar
Party Shar!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vette partys geven enzeuuu
Waarschijnlijk schieten ze er nu in vanwege het heien, er worden vila's tegenover mijn gebouw geplaatst nu
Ik moet die nog hebben op de 360.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef Flodder450 het volgende:
vorige week voor het eerst rayman origins gespeeld, met zn 3en co-op mode
Fucking vet
Ik was gisteravond weg, ik denk dat zij stiekem een feestje hebben gegevenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Party Shar!
En je katten wat zeggen die van al die scheuren ineens?
De katten van tegenwoordigquote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was gisteravond weg, ik denk dat zij stiekem een feestje hebben gegeven![]()
Verklaart wel waarom er overal catnip en lege pakjes melk door de kamer liggen ..
lol ff gekeken wat catnip isquote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik was gisteravond weg, ik denk dat zij stiekem een feestje hebben gegeven![]()
Verklaart wel waarom er overal catnip en lege pakjes melk door de kamer liggen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net 1 kat gefurminate, het lijkt nu of ik 3 katten heb ipv 2wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net 1 kat gefurminate, het lijkt nu of ik 3 katten heb ipv 2Alleen die 3e ziet er een beetje ziek uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |