De sfeer is weer wat meer richting SSX 3 maar toch nog niet helemaal, de karakters zijn nog steeds een beetje zielloos zoals in On Tour. Daarbij hebben ze de snelheid van het boosten redelijk hetzelfde gedaan als in On Tour, het gaat daardoor soms wel een beetje té snel. Maar wel tof!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Tain het volgende:
Hoe vergelijkbaar is SSX met de voorgaande delen?
Snelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
De sfeer is weer wat meer richting SSX 3 maar toch nog niet helemaal, de karakters zijn nog steeds een beetje zielloos zoals in On Tour. Daarbij hebben ze de snelheid van het boosten redelijk hetzelfde gedaan als in On Tour, het gaat daardoor soms wel een beetje té snel. Maar wel tof!
IJs erop? En vooral veeeeel rust houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Nebo het volgende:
Mijn enkel gaat overigens niet echt beter nog. Het is iets dikker geworden en kan nu heel slecht lopen, plus continue pijn die niet echt verdwijnt. Heb er vanmiddag nog een paar honderd meter op gelopen om naar de bushalte te komen, dat zou ik echt niet meer trekken nu
Ik heb het eerste uur er goed ijs opgehouden, daarna heeft het volgens de aanwezige verpleegkundige vriend niet zoveel nut meer. De diagnose zou zijn dat ik er minstens een week goed last van zou hebben. Klinkt overdreven, maar ik haal morgen een kruk bij de buurvrouw, ik heb er echt een pleurishekel aan als ik minder mobiel ben en alle kleine beetjes helpen. Nu eens kijken of ik een bepaalde lighouding aan kan nemen waarin ik kan slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IJs erop? En vooral veeeeel rust houden
Ja sowieso voorlopig idd been zo min mogelijk belasten, hoe minder je doet hoe sneller het over isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb het eerste uur er goed ijs opgehouden, daarna heeft het volgens de aanwezige verpleegkundige vriend niet zoveel nut meer. De diagnose zou zijn dat ik er minstens een week goed last van zou hebben. Klinkt overdreven, maar ik haal morgen een kruk bij de buurvrouw, ik heb er echt een pleurishekel aan als ik minder mobiel ben en alle kleine beetjes helpen. Nu eens kijken of ik een bepaalde lighouding aan kan nemen waarin ik kan slapen
Bij een kneusing moet je hem juist wel bewegen toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja sowieso voorlopig idd been zo min mogelijk belasten, hoe minder je doet hoe sneller het over is
Ik duik ook mijn bed in. Hoop dat je nog beetje kunt slapen!
oplossingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Nebo het volgende:
Mijn enkel gaat overigens niet echt beter nog. Het is iets dikker geworden en kan nu heel slecht lopen, plus continue pijn die niet echt verdwijnt. Heb er vanmiddag nog een paar honderd meter op gelopen om naar de bushalte te komen, dat zou ik echt niet meer trekken nu
Als je haar een zusterpakje aantrekt, dikke prima, laat maar komen!quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Kijken of mensen nu in de war raken
Gutemorgen Fräulein Sharanaquote:
halen danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:38 schreef GameBabe het volgende:
Trek in cornflakes, heb ik in jaren niet gegeten
Looool, kater?quote:
Lichte hoofdpijn en alles is een beetje wobbelig... apart dat ik hier geen posts heb gezet...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
halen danik heb nog niet gegeten, zowaar geen honger!
[..]
Looool, kater?
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb het eerste uur er goed ijs opgehouden, daarna heeft het volgens de aanwezige verpleegkundige vriend niet zoveel nut meer. De diagnose zou zijn dat ik er minstens een week goed last van zou hebben. Klinkt overdreven, maar ik haal morgen een kruk bij de buurvrouw, ik heb er echt een pleurishekel aan als ik minder mobiel ben en alle kleine beetjes helpen. Nu eens kijken of ik een bepaalde lighouding aan kan nemen waarin ik kan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |