Ik denk dat daar het protocol is om het lichaam als een plantje aan de apparatuur te laten hangen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
In nederland zou men de behandeling staken zei de arts net. Ik weet niet wat het protocol is in Oostenrijk?
True, hij bracht het om positief nieuws te kunnen brengen en dat blijkt nu iig onterecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou, het was al vanaf het begin al duidelijk dat zijn situatie weinig hoopgevend was. Dan moet zo'n man ook geen 'positief' nieuws naar buiten brengen. Dat stond op dat moment al haaks op de kennis die men toen had. Ik vermoed dat het wel een staartje gaat krijgen.
Nou ja, het is niet zo dat wij heilige boontjes zijn en nooit te hard hebben gereden of drugs hebben gebruikt of wat dan ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind ik ook best egoïstisch van hem ook nog eens voor zijn vrouw en kinderen. Hij denkt natuurlijk dat ie onoverwinnelijk is dus dan maar overmoedig buiten de piste gaan skieen zonder airbag. Ik had het treuriger gevonden als ie iets als een vliegtuigongeluk had gekregen.
Ja die twee moeten zich kapot schamenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Marie30 het volgende:
Tulleken en Koelewijn mogen zich nu dood schamen om het met Jan Mulder zijn woorden te zeggen.
Wat is kielhalen trouwens??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Specularium het volgende:
Die poll is een beetje pberends-achtig.
Alleen als uit die drie neurologische testen naar voren kwam dat iemand permanent in coma zou blijven. Maar de uitslagen hadden ze niet verteld. Dat wist die arts dus eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
In nederland zou men de behandeling staken zei de arts net. Ik weet niet wat het protocol is in Oostenrijk?
Want?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja die twee moeten zich kapot schamen
Gewoon een werkwoord van maken. Tulleken. Ik Tullek, jij Tullekt, je hebt geTullekt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Marie30 het volgende:
Nieuw Nederlands spreekwoord: een Tulleken doen : uit je nek lullen op een ontzettend misplaatst moment
Hij vertaalt het voor onsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Gisteren. het volgende:
Waarom spreekt die NOS boi half NL half Duits?
Wss wel ja. Pas over een maand of twee trekken ze de stekker eruit denk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het protocol is om het lichaam als een plantje aan de apparatuur te laten hangen.
Waarschijnlijk kan er in Oostenrijk niet tot euthanasie worden overgegaan, daarom moet ie eerst naar Nederland.
Denk ik hoor, pin me er niet op vast.
Dit dus. Al is de hersenfunctie 0 en is de patient feitelijk dood, met de juiste apparatuur kun je dat hart nog jaren laten kloppen. De vraag is of dit ook maar enige zin heeft. Ik denk het niet, al is het voor de familie natuurlijk een hele moeilijke beslissing om de stekker eruit te trekken, want dat is definitief.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef HiZ het volgende:
Ariel Sharon wordt al bijna 6 jaar in leven gehouden. Ik hoop dat de Oranjes meer common sense hebben.
Dat gevoel heb ik ook. Speculatie, daarom is Bea dit weekend naar huis.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het protocol is om het lichaam als een plantje aan de apparatuur te laten hangen.
Waarschijnlijk kan er in Oostenrijk niet tot euthanasie worden overgegaan, daarom moet ie eerst naar Nederland.
Hij probeert het tenminste nog. Dat kon die nieuwslezer die er nu zit bij NOS vorige week totaal nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Gisteren. het volgende:
Waarom spreekt die NOS boi half NL half Duits?
Jij tullekte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een werkwoord van maken. Tulleken. Ik Tullek, jij Tullekt, je hebt geTullekt.
Je kunt haar beter troosten denk ik dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat er een vloek op mabel rust! Alle mannen waarmee ze is gaan dood!
Tip voor de vrijgezelle mannen hier; BLIJF BIJ HAAR UIT DE BUURT!!!!
Hij heeft niet uit zijn nek geluld. Er is geen schedelbasisfractuur en verder geen botbreuken. Dat klopt nog steeds. Dat iedereen er dan van maakt dat hij weer beter wordt, ligt aan iedereen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Marie30 het volgende:
Nieuw Nederlands spreekwoord: een Tulleken doen : uit je nek lullen op een ontzettend misplaatst moment
Dat zal wel balen zijn zeg, leukste feestdag van het jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:
hallo...komt er nog een Koninginnedag of zal deze worden afgeblazen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Marie30 het volgende:
Die lul zit te tulleken.quote:
Ja, een week geleden, achteraf gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Caland het volgende:
Beter trekken ze gewoon de stekker eruit dus?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat er een vloek op mabel rust! Alle mannen waarmee ze is gaan dood!
Tip voor de vrijgezelle mannen hier; BLIJF BIJ HAAR UIT DE BUURT!!!!
Gaat wel door. Hooguit iets versoberd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel balen zijn zeg, leukste feestdag van het jaar.
Wel begrijpelijk though...
Ik kijk wel link uit; dalijk leg ik ook het loodje!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Je kunt haar beter troosten denk ik dan.
Hoezo, dat is pas over 2 maanden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel balen zijn zeg, leukste feestdag van het jaar.
Wel begrijpelijk though...
Dat zei iemand in het vorige topic ook. En ik hoop het van harte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Euthanasie op een bekend persoon? en dan ook nog eentje uit het koningshuis? Heel religieus Nederland zal moord en brand schreeuwen.
Stoppen met behandelen. Hebben ze dat met Bernhard (op zijn verzoek) ook niet gedaan naar het schijnt? (natuurlijk nooit officieel verklaard)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Euthanasie op een bekend persoon? en dan ook nog eentje uit het koningshuis? Heel religieus Nederland zal moord en brand schreeuwen.
Zeer aannemlijk inderdaad gezien het zwaar katholiek zijn van velen daar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Stoppen met behandelen is geen euthanasie. Daarbij zullen de echte religieuzen alleen maar blij zijn met het stoppen van behandelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Ja, want bij kerst en Sinterklaas is onze koningin ook direct betrokken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo, dat is pas over 2 maanden.
Gaan we nog wel kerst vieren en zal Sinterklaas wel komen?
Thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kielhalen
nee want de onbekende prins gaat doodquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat denk je van Juliana...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stoppen met behandelen. Hebben ze dat met Bernhard (op zijn verzoek) ook niet gedaan naar het schijnt? (natuurlijk nooit officieel verklaard)
Waarvoor ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer mogen we weer naar de stembus?
Ja maar die was oud en helemaal op. Die hing niet alleen aan de beademing ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stoppen met behandelen. Hebben ze dat met Bernhard (op zijn verzoek) ook niet gedaan naar het schijnt? (natuurlijk nooit officieel verklaard)
Hey.. niet meteen schelden he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want bij kerst en Sinterklaas is onze koningin ook direct betrokken.
Mongol
Ja idd, wie weet hebben de dan al de begrafenis achter de rugquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat wil je kiezen dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer mogen we weer naar de stembus?
Jij maakt liever grapjes ( nou ja, het is maar wat je grappig vindt) over andermans rug zo te zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef vosss het volgende:
Ik kijk wel link uit; dalijk leg ik ook het loodje!
Dat klopt ja! Hij heeft geen schedelbasisfractuur en dat was goed nieuws volgens hem. Heeft hij letterlijk gezegd. Waar is het goede nieuws dan???? De prins is zo goed als dood. Hij heeft zich gedragen als een riooljournalist terwijl hij ARTS is. Hij had er buiten moeten blijven. En al zijn gelul om zijn daden goed te spreken hebben het erger gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft niet uit zijn nek geluld. Er is geen schedelbasisfractuur en verder geen botbreuken. Dat klopt nog steeds. Dat iedereen er dan van maakt dat hij weer beter wordt, ligt aan iedereen.
Dat zal ze een rotzorg zijn, denk ik en hoop ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Friso is niet oud maar ook gewoon helemaal op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die was oud en helemaal op. Die hing niet alleen aan de beademing ofzo.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Die Bea heeft ook een klote laatste periode als Koningin zeg.
Het koningshuis zal dat zelf niet willen lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
En wat schiet het Koningshuis ermee op om alles maar stil te leggen? Het is voor de verwerking juist beter om zo veel mogelijk door te laten gaan en proberen het normale leven weer op te pakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja idd, wie weet hebben de dan al de begrafenis achter de rug
nee. lijkt mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef dekilo het volgende:
Kon hij nu wel of niet zelfstandig ademen?
En je hoeft ook niet naar buiten te brengen hoe ie is overleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het koningshuis zal dat zelf niet willen lijkt me.
En heel religieus Nederland dat moord en brand schreeuwt lijkt me overdreven, hooguit een fanatiek orthodox clubje.
Een openbare stemming of de stekker eruit moet of niet ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zal wel weer gedonder komen, denk ik.
Ik kom van de Bible Belt, je zou ervan staan te kijken hoeveel mensen er tegen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het koningshuis zal dat zelf niet willen lijkt me.
En heel religieus Nederland dat moord en brand schreeuwt lijkt me overdreven, hooguit een fanatiek orthodox clubje.
En dan WA opzadelen met de troon terwijl ook hij zijn broer is kwijtgeraakt? Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Document1 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd, dat Bea nu versneld gaat aftreden. Ik zou er niet van staan te kijken als wij dat binnen 3 maanden krijgen te horen.
Dat, de laatste 10 jaar van haar leven zijn enorm triest te noemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Ja, diep respect voor haar. Ik had zo gehoopt dat ze rustig dit jaar de macht kon overdragen aan W-A, maar dat gaat nu niet lukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Ach gut, een moraalridder met krokodillentranenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Jij maakt liever grapjes ( nou ja, het is maar wat je grappig vindt) over andermans rug zo te zien.
Het zegt in ieder geval genoeg over jou.
Je kan ook het vliegtuig waarmee ie naar Nederland wordt gevlogen laten neerstorten inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En je hoeft ook niet naar buiten te brengen hoe ie is overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bij P&W suggereerde hij dat Friso er helemaal bovenop zou komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft niet uit zijn nek geluld. Er is geen schedelbasisfractuur en verder geen botbreuken. Dat klopt nog steeds. Dat iedereen er dan van maakt dat hij weer beter wordt, ligt aan iedereen.
Ach kom op. Beetje relativeren. Dit is niet erger dan dat zoiets Henk overkomt. Heel erg voor de familie en vrienden, maar verder gaat het leven gewoon door. Kijk eens naar buiten, het is mooi weerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Jij maakt liever grapjes ( nou ja, het is maar wat je grappig vindt) over andermans rug zo te zien.
Het zegt in ieder geval genoeg over jou.
Ik gok dat ze het echt zat is en WA en Maxima zijn er meer dan klaar voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan WA opzadelen met de troon terwijl ook hij zijn broer is kwijtgeraakt? Lijkt me niet.
Ik ben zelf christen en kom ook uit een christelijke enclave (quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom van de Bible Belt, je zou ervan staan te kijken hoeveel mensen er tegen zijn.
Voor het transport moet de doodsoorzaak vaststaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook het vliegtuig waarmee ie naar Nederland wordt gevlogen laten neerstorten inderdaad
Serieusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee bij P&W suggereerde hij dat Friso er helemaal bovenop zou komen.
Na een korte reanimatie is zelden totaal geen schade, het kan wel. Daarnaast kan de kwaliteit van leven nadien nog gewoon hoog zijn. Er zijn vaak bijvoorbeeld wel concentratiestoornissen of iets dergelijks. Maar bij een normale hartstilstand waar snel ingrijpen mogelijk is zou bij een jong iemand niet reanimeren echt onzin zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
I know, en terecht. Het gebeurt echt maar zelden dat iemand zonder blijvende schade uit een reanimatie komt.
Overigens, ze hebben het over een revalidatiecentrum. Dat gaat 'm ook niet worden, eerder een verpleeghuis.
Idd, heerlijk weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach kom op. Beetje relativeren. Dit is niet erger dan dat zoiets Henk overkomt. Heel erg voor de familie en vrienden, maar verder gaat het leven gewoon door. Kijk eens naar buiten, het is mooi weer
Als hij niet zonder apparatuur kan leven is het ook geen euthanasie als de stekker eruit gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En je hoeft ook niet naar buiten te brengen hoe ie is overleden.
Ik ben het er mee eens dat hij gewoon zijn bek dicht had moeten maken. Maar ik vind het ook erg dom van half Nederland om hier allemaal positieve conclusies aan te verbinden. En ook dat gedoe hier steeds met die foto's, Mabel glimlacht, het komt wel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Hij heeft geen schedelbasisfractuur en dat was goed nieuws volgens hem. Heeft hij letterlijk gezegd. Waar is het goede nieuws dan???? De prins is zo goed als dood. Hij heeft zich gedragen als een riooljournalist terwijl hij ARTS is. Hij had er buiten moeten blijven. En al zijn gelul om zijn daden goed te spreken hebben het erger gemaakt.
Oh noes... they're gonna pull the plug!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Het ging zo snel hier dat ik helemaal gemist had dat ze allen in het zwart gekleed zijn vandaag, de familie, bij het vertrek uit Lech.
Beetje Gothicquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Type-R het volgende:
ik vind Annechien's make-up lelijker dan andere keren.
Ze hoeven toch niet te zeggen dat hij is overleden doordat de stekker er uit is gehaald? Dat zou echt een privé zaak zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook het vliegtuig waarmee ie naar Nederland wordt gevlogen laten neerstorten inderdaad
Deed de RVD dat ook niet een beetje, de schone schijn ophouden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee bij P&W suggereerde hij dat Friso er helemaal bovenop zou komen.
Dat wordt dan vliegtuigcrash hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor het transport moet de doodsoorzaak vaststaan.
Zei die Oostenrijkse arts ook, dat het eigenlijk te lang is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Document1 het volgende:
Arts bij de NOS zegt ook dat 50 minuten ongelofelijk lang is.
Alsof mensen daar nu de tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:
Even die achterlijk poll uit de OP gehaald. Wil de volgende de OP updaten?
dat hij dit zelf heeft gedaan word niet gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja ook een manier zeg om aan je eind te komen zeg en dan ook nog eens door eigen schuld. Niet echt noemenswaardig om zo de geschiedenisboekjes in te gaan.
Hij zou naar een revalidatiecentrum worden gebracht, waar, wanneer en hoe is verder niet gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef utrecht1970 het volgende:
ik kan de persconfererntie niet zien, maar is er iets gezegd of hij vervoerd kan worden?
Aantal dagen geleden waren ze ook in zwart en keken ze heel verdrietig. En toen was er wel een dag dat ze meer monterder leken. Misschien dat ze toen rust hadden met een uitslag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Het ging zo snel hier dat ik helemaal gemist had dat ze allen in het zwart gekleed zijn vandaag, de familie, bij het vertrek uit Lech.
Soms zou ik je wel willen zoenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:
Even die achterlijk poll uit de OP gehaald. Wil de volgende de OP updaten?
Als dat geleidelijk aan waas gebeurd - dus door afkoeling van het lichaam, dan buiten bewustzijn raken, was er voor wat ik had begrepen, een goede kans dat het goed zou komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Alsof iemand wiens hersenen 20 minuten geen zuurstof hebben gehad ook maar enige kans maakt. Jullie kijken echt te veel films.
Hoezo, de RVD zei helemaal niks. En dat kon ook niet blijkt nu, gisteren kon er pas een scan gemaakt worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deed de RVD dat ook niet een beetje, de schone schijn ophouden?
Al was het voor de familie, prima, maar toch.
piet jan en klaas krijgen in ieder geval nog 2 regels in de krantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat geleidelijk aan waas gebeurd - dus door afkoeling van het lichaam, dan buiten bewustzijn raken, was er voor wat ik had begrepen, een goede kans dat het goed zou komen.
Dit is gewoon kutof je nu Friso heet, Piet, Jan of Klaas: het is gewoon kut. Kasplantje.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms zou ik je wel willen zoenen.
Die vriend van 'm zal wel vervolgd worden, de euranjes zijn nogal wraaklustig. Maar naar zichzelf kijken, ho maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat hij dit zelf heeft gedaan word niet gezegd
Ik denk dat ze nu niet versneld gaat aftreden... wat moet ze dan? Wat moet je met die rust?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef G.R.S. het volgende:
Sommige van jullie zeggen dat Bea nu niet meer gaat aftreden als haar zoon komt te overlijden?
Waarom niet? Ik zou juist wel aftreden. Meer rust e.d.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:
Even die achterlijk poll uit de OP gehaald.
Wat is er mis met Rambo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Alsof iemand wiens hersenen 20 minuten geen zuurstof hebben gehad ook maar enige kans maakt. Jullie kijken echt te veel films.
Morgen!quote:
Dan heeft een revalidatiecentrum helemaal geen zin (al denk ik dat het sowieso geen zin heeft).quote:
over hun dubieuze geschiedenis word wss ook niks gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die vriend van 'm zal wel vervolgd worden, de euranjes zijn nogal wraaklustig. Maar naar zichzelf kijken, ho maar.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef Paul het volgende:
[..]
De kwaliteit users zitten ook op het forum
Ik denk dat ze gewoon wat tijd nodig hebben om zich te realiseren wat er is gebeurd. Dit is zo onverwacht en zo catastrofaal dat niemand zomaar in staat is tot het nemen van besluiten. Zelfs niet de meest voor de hand liggende.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Ajacied222: populisme en opportunisme heeft een gezicht gekregen...![]()
Zeer triest nieuws.Behalve als er nog enige respons was te zien op zo'n scan lijkt mij kans op revalidatie zo ongeveer uitgesloten. De beslissing om het leven nu te beeindigen van een geliefde / zoon / broer is echter ondraaglijk, dan is imho een 'direct' overlijden na mislukte reanimatie misschien nog draaglijker. De minieme mogelijkheid op herstel maakt dat je jezelf zelden zal vergeven die kans niet aanvaard te hebben, zeker als er nu (misschien) geen constant lijden is wat hij ondergaat...
Over de 'scoop': het werd positiever gebracht dan het misschien was. Dat was echter ook 95% de interpretatie van media zelf, de feiten an sich lijken nu te kloppen, meer wist men alleen nog niet. Het schenden van het beroepsgeheim is wel verwerpelijk echter, dat is zo... 'Kielhalen' en 'hij gaf hoop' zijn echter zulke ongenuanceerde reacties...
Misschien wordt het gewoon teveel voor haar. Om eerlijk te zijn zie ik dit niet als een reden om juist NIET te gaan aftreden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu niet versneld gaat aftreden... wat moet ze dan? Wat moet je met die rust?
Is denk ik beter dan dit mediacircus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
piet jan en klaas krijgen in ieder geval nog 2 regels in de krant
Wordt over gelaten aan de familie, die beslissingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan heeft een revalidatiecentrum helemaal geen zin (al denk ik dat het sowieso geen zin heeft).
Ik denk ook dat het het juist zal bespoedigen... Denk dat ze binnen een jaar abdiceert.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef G.R.S. het volgende:
Sommige van jullie zeggen dat Bea nu niet meer gaat aftreden als haar zoon komt te overlijden?
Waarom niet? Ik zou juist wel aftreden. Meer rust e.d.
Bea is een sterk wijfie hoor, die gaat nu echt niet haar zoon opzadelen met de troon terwijl die zelf ook nog in rouw is. Over een jaartje ofzo zie ik het wel gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Misschien wordt het gewoon teveel voor haar. Om eerlijk te zijn zie ik dit niet als een reden om juist NIET te gaan aftreden.
allemaal om iemand van het geweldige koninklijk huisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is denk ik beter dan dit mediacircus.
Ligt in de lijn der verwachting ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef TheVulture het volgende:
De familie vertrekt in het zwart uit Lech, ik denk dat ze hem terug naar NL brengen en daar laten overlijden. Het revalidatiecentrum is er gewoon bijgehaald om de eventuele euthanasiebeslissing te maskeren voor het volk dat tegen is en om de familie de tijd te geven dit goed te regelen...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zei het toch: het wordt geen prins of een drooling prins. Blijf het toch egoïstisch van hem vinden hoor. Beetje te gaan skieen zonder airbag ergens buiten de piste.
Klopt maar dan gaan je de hele dag wel gaan janken. Dagelijks sterven er veel jonge mensen, al dan niet buiten hun schuld. Zolang ik ze niet persoonlijk ken, doet het me niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef L-E het volgende:
God, wat vind ik dit verschrikkelijk. Zo jong, zulke jonge kindjes, de tranen staan in mijn ogen. Dit verdient geen mens.
Hoop, pure hoop voor de familie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Axia het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar het gaat hier zo snel:
wat voor zin heeft het voor Friso om te revalideren als de artsen niet weten wanneer hij bij bewustzijn komt?
Er zijn voor Bea steeds redenen om juist niet af te treden want of de regering maakt er een potje van, of er spelen privé zaken, het is altijd wat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Misschien wordt het gewoon teveel voor haar. Om eerlijk te zijn zie ik dit niet als een reden om juist NIET te gaan aftreden.
Oh ik vind niks mis met koninklijk huis, mooie traditie an sich. Maar je gunt dit gewoon niemand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
allemaal om iemand van het geweldige koninklijk huis![]()
Misschien geeft Wim geen reet om Friso.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bea is een sterk wijfie hoor, die gaat nu echt niet haar zoon opzadelen met de troon terwijl die zelf ook nog in rouw is. Over een jaartje ofzo zie ik het wel gebeuren.
Zou me inderdaad niets verbazen. Hoe cru ook, lijkt me dat ook beter. De gegevens zijn zo negatief, als ie ooit al wakker wordt, wordt hij hoogstwaarschijnlijk nooit meer dan een minuscule schim van zichzelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef TheVulture het volgende:
De familie vertrekt in het zwart uit Lech, ik denk dat ze hem terug naar NL brengen en daar laten overlijden. Het revalidatiecentrum is er gewoon bijgehaald om de eventuele euthanasiebeslissing te maskeren voor het volk dat tegen is en om de familie de tijd te geven dit goed te regelen...
Blijf janken joh. Hij is nou eenmaal belangrijker dan jij voor de media.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Op nu.nl staat ook lekker overdreven, op de hoofdpagina is dat stuk compleet in het rood.
Toen ik bijna doodging door een ongeluk kwam het ook niet zo in het nieuws.
Belachelijk dit.
Jij bent ook niet belangrijk. Deal with it.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Op nu.nl staat ook lekker overdreven, op de hoofdpagina is dat stuk compleet in het rood.
Belachelijk dit.
dat ze graag omgaan met die pa van maxima is al misselijkmakend genoegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik vind niks mis met koninklijk huis, mooie traditie an sich. Maar je gunt dit gewoon niemand.
Misschien mocht WA Friso helemaal niet, ook dat kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bea is een sterk wijfie hoor, die gaat nu echt niet haar zoon opzadelen met de troon terwijl die zelf ook nog in rouw is. Over een jaartje ofzo zie ik het wel gebeuren.
Jij bent dan ook onbeduidend in het grotere geheel. Maar kusje op je bijna-doodervaring.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Belachelijk dit.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat ze graag omgaan met die pa van maxima is al misselijkmakend genoeg
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
En doet hier absoluut niet terzake.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Misschien mocht Bea Friso ook wel helemaal niet. Misschien had Mabel wel een LAT-relatie met Wimlex.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Misschien mocht WA Friso helemaal niet, ook dat kan.
Nou, mij grijpt het ook wel aan hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Klummie het volgende:
Klopt maar dan gaan je de hele dag wel gaan janken. Dagelijks sterven er veel jonge mensen, al dan niet buiten hun schuld. Zolang ik ze niet persoonlijk ken, doet het me niets.
Precies dat heb ik ook. Bovendien hij heeft zelf ook nog eens het ongeluk opgezocht. Ik wens het niemand toe ook de Oranjes niet, mocht ie overlijden dan ben ik daar echt niet door van slag of emotioneel door geraakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Klummie het volgende:
[..]
Klopt maar dan gaan je de hele dag wel gaan janken. Dagelijks sterven er veel jonge mensen, al dan niet buiten hun schuld. Zolang ik ze niet persoonlijk ken, doet het me niets.
Ik jank niet, mafkees.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Blijf janken joh. Hij is nou eenmaal belangrijker dan jij voor de media.
trollquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
oh oh geen kritiek hoor op deze geweldige familie
Time and place for everything. Dit is geen van beide.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
Smakeloos.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
http://memegenerator.net/Tulleken
Dat heeft toch totaal niets met dit te maken...ga lekker ergens anders over trollenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Revalideren begint ook pas daarna. Maar hij is in staat om vervoerd te worden zodat z'n familie een plek kan zoeken waar ze rustig kunnen kijken wat er gebeurd en wat eventuele mogelijkheden zijn. Zij kunnen het zich veroorloven de wereldtop op dat gebied in te huren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Axia het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar het gaat hier zo snel:
wat voor zin heeft het voor Friso om te revalideren als de artsen niet weten wanneer hij bij bewustzijn komt?
Yep, alles is mogelijk. Maar die roddelnichten hier moeten es leren hun persoonlijke mening niet als waarheid te presenteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Misschien mocht Bea Friso ook wel helemaal niet. Misschien had Mabel wel een LAT-relatie met Wimlex.
Aha dat verklaart waarom ie op het matje geroepen is door de inspectie voor de gezondheidszorg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Wat een onzin lees ik hier zegJa Tulleken is een lul, ja hij had het niet naar buiten moeten brengen (via zijn vrouw), maar de conclusies die ik daar hier aan verbonden zie worden, slaat nergens op. Hij heeft valse hoop gegeven, hij heeft verkeerde informatie naar buiten gebracht
Nee dat heeft hij waarschijnlijk niet. Hij heeft gewoon naar buiten gebracht wat de stand van zaken op dat moment was en wat er toen uit allerlei medische onderzoeken naar buiten kwam. Dat vervolgens half Nederland daaraan verbindt dat het wel weer goed komt, komt niet door wat hij (zijn vrouw in dit geval) zei.
Timing is een anus, niet iedereen beheerst hem even goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ga even ergens anders trollen joh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij bracht het als goed nieuws, als ontkrachtiging van geruchten. Ten eerste had hij zich er niet mee moeten bemoeien, en als hij dat toch doet dan had hij moeten zeggen dat dit niets zegt over zijn verdere gezondheidstoestand. Zijn nieuws zei dus niks, dat blijkt nu zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Wat een onzin lees ik hier zegJa Tulleken is een lul, ja hij had het niet naar buiten moeten brengen (via zijn vrouw), maar de conclusies die ik daar hier aan verbonden zie worden, slaat nergens op. Hij heeft valse hoop gegeven, hij heeft verkeerde informatie naar buiten gebracht
Nee dat heeft hij waarschijnlijk niet. Hij heeft gewoon naar buiten gebracht wat de stand van zaken op dat moment was en wat er toen uit allerlei medische onderzoeken naar voren kwam. Dat vervolgens half Nederland daaraan verbindt dat het wel weer goed komt, komt niet door wat hij (zijn vrouw in dit geval) zei.
hij de lawine zelf veroorzaakt , waarom mag dit niet gezegd worden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heeft toch totaal niets met dit te maken...ga lekker ergens anders over trollen
Oh klinkt mij wel goed in de oren eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef yvonne het volgende:
Ontopic,
Massieve hersenschade is absoluut niet best.
Ja precies, maanden tot jaren tot ontwaking 'als hij al zou ontwaken'.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef yvonne het volgende:
Ach gut, nu komt men stoer blaten hoe erg ze het koningshuis vinden? Open een eigen topic
Ontopic,
Massieve hersenschade is absoluut niet best.
Nee je bent verschrikkelijk jaloers dat er geen aandacht voor jou is geweest.quote:
En jij bent?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Belachelijk dit.
Dat viel me ook al op. En intensiefstation... noem het dan de intensive care-afdelingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef Gia het volgende:
Die vertalingen!! Massieve beschadigingen! Door zuurstof verzorgd.
Jongejonge, dat kan toch wel in normaal Nederlands.
Als ze dan de stekker eruit halen wel...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh klinkt mij wel goed in de oren eigenlijk.
Droom maar lekker verderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee je bent verschrikkelijk jaloers dat er geen aandacht voor jou is geweest.
Idd, sterke mensen moeten het zijn. Ik zou in prak liggen als het mijn broer/zoon was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef QEX het volgende:
Vind het ook wel bijzonder dat er maar weinig wijzigingen zijn in de agenda van het koninklijk huis.
Als jij echt zwart bent ben je wel makkelijker te vinden in de sneeuw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Belachelijk dit.
En als hij al zou ontwaken over een paar maand, in welke toestand ontwaak je dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, maanden tot jaren tot ontwaking 'als hij al zou ontwaken'.
Verschrikkelijk.
Tulliken sprak van 'geen schade bij een mri-scan', gister is pas de eerste mri-scan geweest. Het was dus zeer onbetrouwbaar nieuws dat Koelewijn naar buiten heeft gebracht. Zoals het ziekenhuis ook al reageerde, 'grotendeels onjuist'.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Nee dat heeft hij waarschijnlijk niet. Hij heeft gewoon naar buiten gebracht wat de stand van zaken op dat moment was en wat er toen uit allerlei medische onderzoeken naar voren kwam. Dat vervolgens half Nederland daaraan verbindt dat het wel weer goed komt, komt niet door wat hij (zijn vrouw in dit geval) zei.
Dat is nog helemaal niet zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij de lawine zelf veroorzaakt , waarom mag dit niet gezegd worden?
Er wordt ook al gerevalideerd bij mensen die nog in coma zijn, hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef Dagonet het volgende:
Revalideren begint ook pas daarna. Maar hij is in staat om vervoerd te worden zodat z'n familie een plek kan zoeken waar ze rustig kunnen kijken wat er gebeurd en wat eventuele mogelijkheden zijn. Zij kunnen het zich veroorloven de wereldtop op dat gebied in te huren.
Nee maar is dit.....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij echt zwart bent ben je wel makkelijker te vinden in de sneeuw.
Ze bloeden ook en kunnen doodgaan. Zijn dus ook mensen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef bluebellyfluff het volgende:
Zo zie je maar weer hoe relatief het wonen in een paleis is, prinsje zijn en miljoenen op je rekening hebben...
Valt moeilijk te zeggen, ligt er maar net aan welke delen van je hersenen nou exact zijn aangetast en in hoeverre. Je hebt ook veel "nietszeggende" gedeelten, maar goed het werd omschreven als enorme schade dus er zal weinig meer over zijn van Friso zoals hij voorheen was me dunkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En als hij al zou ontwaken over een paar maand, in welke toestand ontwaak je dan?
Ik ben geen dokter maar komt die man er dan niet als een kasplantje uit?
Ja, maar niet in deze mate.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Er wordt ook al gerevalideerd bij mensen die nog in coma zijn, hoor.
Bewegen met benen en armen, bijvoorbeeld. Al is het maar om de hersens te prikkelen.
We hebben grote delen hersenweefsel wat niet benut wordt en het komt voor dat delen van de hersenen de functies van beschadigde delen over kunnen nemen. Door revalidatie, al dan niet bij bewustzijn, kan dit geprikkeld worden.
No shitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze bloeden ook en kunnen doodgaan. Zijn dus ook mensen.
Nee maar is dit niet..... discrimineren??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij echt zwart bent ben je wel makkelijker te vinden in de sneeuw.
Hopen dat je vrouw/vriendin/broer/ouders of allemaal omkomen in een ongeluk als ze 20km te hard rijden!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij de lawine zelf veroorzaakt , waarom mag dit niet gezegd worden?
Positieve discriminatie. Zwart is duidelijker op wit te vinden dan blank op wit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nee maar is dit niet..... discrimineren??
Ik vroeg me al af wat ze ermee bedoeldenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. En intensiefstation... noem het dan de intensive care-afdeling
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hersendood is wat anders dan massieve hersenschade dacht ik?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Als ze het nou eerder naar buiten hadden gebracht dat hij 50 minuten durende hartstilstand heeft gehad, hadden we al gelijk geweten dat het afgelopen was. 50 minuten durende hartstilstand is gewoon hersendood, daar is geen discussie over mogelijk.
Ik probeerde het eigenlijk meer richting racisme te duwen, voor de balans.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Positief! Wie flauw doet, kan flauw verwachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Inderdaad, als het een gewone sterveling was overkomen hadden ze hem niet eens meer aan de stekker gelegd, dus die kan er nu wel weer uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Als ze het nou eerder naar buiten hadden gebracht dat hij 50 minuten durende hartstilstand heeft gehad, hadden we al gelijk geweten dat het afgelopen was. 50 minuten durende hartstilstand is gewoon hersendood, daar is geen discussie over mogelijk.
Ik hoop het, echt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt in de lijn der verwachting ja.
Had Tulleken het over een MRI-scan of over een hersenscan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tulliken sprak van 'geen schade bij een mri-scan', gister is pas de eerste mri-scan geweest. Het was dus zeer onbetrouwbaar nieuws dat Koelewijn naar buiten heeft gebracht. Zoals het ziekenhuis ook al reageerde, 'grotendeels onjuist'.
Ze moeten zich schamen.
Lees dan toch eens. Dat heeft met de eerste zinnen van mijn verhaal te maken. Ik zeg toch ook dat hij het niet naar buiten had mogen brengen. Het gaat me erom dat hij wordt afgezeken hier nu om zijn inhoudelijke verhaal, dat waarschijnlijk gewoon klopte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha dat verklaart waarom ie op het matje geroepen is door de inspectie voor de gezondheidszorg.
Massieve hersenschade klinkt ook ernstig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hersendood is wat anders dan massieve hersenschade dacht ik?
Inderdaad. Vlemmix zal wel flink aangedaan zijn door dit slechte nieuwsquote:
Volgens mij was die tolk ook niet echt Nederlands, maar een Duitssprekende met Nederlands als tweede taal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat ze ermee bedoelden
En 'stilstand van het hart'. Beetje omslachtig.
Met tong en foto's graagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms zou ik je wel willen zoenen.
Rot op man, ik kom niet meer in deze topic. Het agbekken van anderen daar zijn de meeste hier goed in!!quote:
Dit snap ik ook niet zo inderdaad. Dit had wel direct naar buiten gebracht kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Die man was volgens mij half Duits. Ik kon zowel het Duits als de vertaling van die vent prima volgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Krakkemikkige vertaling. Héél slecht nieuws. Hoe gaat dit verder...
Ze heeft nu erg veel voor de kiezen gekregen. En op de foto's van afgelopen week was Lex opeens man geworden, volwassen. En opeens zag ik er wel een koning is, voor het eerst.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het het juist zal bespoedigen... Denk dat ze binnen een jaar abdiceert.
Stel je niet zo aan, als je stellingen deponeert dat hij teveel aandacht krijgt in vergelijking met jou dan kan je 't verwachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Rot op man, ik kom niet meer in deze topic. Het agbekken van anderen daar zijn de meeste hier goed in!!
Doei he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Rot op man, ik kom niet meer in deze topic. Het agbekken van anderen daar zijn de meeste hier goed in!!
Een schedelbasisfractuur lijkt me ook onwaarschijnlijk van sneeuw. Tenzij er stenen meerollen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Gia het volgende:
Verder treft Tulleken wmb geen blaam over het naar buiten brengen van het feit dat er geen schedelbasisfractuur was. Die was er schijnbaar ook niet.
50 minuten reanimatie, dan is er dus wel circulatie. Dan is het moeilijk, dat klopt, maar niet onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Ja, maar het scheelt soms niet veel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hersendood is wat anders dan massieve hersenschade dacht ik?
Het zegt vrij weinig dat zijn verhaal klopte. Hij kwam ook nog eens met non-nieuws.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees dan toch eens. Dat heeft met de eerste zinnen van mijn verhaal te maken. Ik zeg toch ook dat hij het niet naar buiten had mogen brengen. Het gaat me erom dat hij wordt afgezeken hier nu om zijn inhoudelijke verhaal, dat waarschijnlijk gewoon klopte.
Waarom? Ze wisten gister pas hoe erg de schade echt was. Onzinnig gespeculeer heeft niemand behalve dramaqueens en ramptoeristen wat aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
Dit snap ik ook niet zo inderdaad. Dit had wel direct naar buiten gebracht kunnen worden.
nee hij sprak over een geslaagde MRI scan terwijl deze pas gisteren zonder gevaar kon worden gemaakt...Die Tulliken heeft een hele dikke duimquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees dan toch eens. Dat heeft met de eerste zinnen van mijn verhaal te maken. Ik zeg toch ook dat hij het niet naar buiten had mogen brengen. Het gaat me erom dat hij wordt afgezeken hier nu om zijn inhoudelijke verhaal, dat waarschijnlijk gewoon klopte.
Tong heeft er helemaal niks mee te maken. Foto's nog minder en je weet dat dit geen rls is?quote:
Het was een Brabander.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij was die tolk ook niet echt Nederlands, maar een Duitssprekende met Nederlands als tweede taal.
quote:Ook op een MRI-scan die 24 uur na het ongeluk van prins Johan Friso's hersenen is gemaakt, zijn geen bijzonderheden gezien. Dat maakt de kans op volledig herstel groter.
Dat schrijft NRC-journaliste Jannetje Koelewijn zondag op basis van ingewijden.
Eerder meldde de NRC al dat op een ct-scan die zes uur na het ongeluk was gemaakt geen bijzonderheden waren te zien. De vraag was toen nog of de hersenen later niet alsnog zouden opzwellen. Dat is voorlopig in ieder geval nog niet het geval, maar het risico bestaat nog altijd.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/royalty/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/02_februari/royalty/prins_friso_mri_geen_bijzonderheden.xml
Doe normaal, zeg!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Hij is niet hersendood, flauwekul dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Oh, dat zie ik al wel langer hoor, waar men eerst het gevoel had dat hij een Julianastijl zou houden heb ik al een tijd het idee dat hij meer z'n moeder achterna gaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze heeft nu erg veel voor de kiezen gekregen. En op de foto's van afgelopen week was Lex opeens man geworden, volwassen. En opeens zag ik er wel een koning is, voor het eerst.
sneeuw kan heel goed samengedrukt worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een schedelbasisfractuur lijkt me ook onwaarschijnlijk van sneeuw. Tenzij er stenen meerollen.
Dit, vooral dit. Je kind/man/vader overlijd misschien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ontopic: Klote nieuws, arme mama Bea en Mabel en kids
Doe niet zo lelijk, ik hou nog steeds van jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tong heeft er helemaal niks mee te maken. Foto's nog minder en je weet dat dit geen rls is?
Tot ijs. En dat wil je echt niet met grote snelheid tegen je hoofd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
sneeuw kan heel goed samengedrukt worden.
Lawinesneeuw smelt door de wrijving een beetje en vriest dan meteen weer vast. Het is veel dichter dan gewone sneeuw en keihard.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
sneeuw kan heel goed samengedrukt worden.
MRI-scanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Had Tulleken het over een MRI-scan of over een hersenscan?
Want een EEG had hij misschien al wel gehad.
Verder treft Tulleken wmb geen blaam over het naar buiten brengen van het feit dat er geen schedelbasisfractuur was. Die was er schijnbaar ook niet. Wordt nu ook niets over gezegd.
Zijn vrouw, journalist, staat erbij wanneer de ene arts iets zegt tegen de andere arts. Beide weten dat zij journalist is. Vrije nieuwsgaring, dus.
Helaas begrijpen mensen dat dus niet. + ze zijn van de koninlijke familie. Iets waar je best trost op mag zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit, vooral dit. Je kind/man/vader overlijd misschien.Dat wens je niemand toe. Wat een fijne vakantie had moeten zijn, word dus een compleet drama
En die was niet gevallen zoals friso.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
die expert bij het nieuws: Ja ooit in amerika 1 vrouw die er goed is uitgekomen bij een soortgelijk geval. Nou dat klinkt goed
Heb ooit hetzelfde meegemaakt binnen mijn familie, de doktoren zullen wel anders praten tegen de pers, maar in werkelijkheid zien ze er meestal weinig tot geen hoop meer in en zullen ze gewoon de vraag voorleggen of euthanasie een optie is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
die expert bij het nieuws: Ja ooit in amerika 1 vrouw die er goed is uitgekomen bij een soortgelijk geval. Nou dat klinkt goed
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Vlemmix zal wel flink aangedaan zijn door dit slechte nieuws
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
Denk dat de Nederlanders zich nu een beetje valse hoop opwerpen, kan wel met enige zekerheid gezegd worden dat Friso niet meer te redden/helpen is.
Dat weten de meeste mensen echt wel hoor, de kans dat hij weer de oude wordt is ongeveer 0. De enige hoop is dat hij nog enigzins kan functioneren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
Denk dat de Nederlanders zich nu een beetje valse hoop opwerpen, kan wel met enige zekerheid gezegd worden dat Friso niet meer te redden/helpen is.
Dus in dit soort gevallen kiest familie er vaker voor de behandeling te stoppen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb ooit hetzelfde meegemaakt binnen mijn familie, de doktoren zullen wel anders praten tegen de pers, maar in werkelijkheid zien ze er meestal weinig tot geen hoop meer in en zullen ze gewoon de vraag voorleggen of euthanasie een optie is.
Bijna alle gevallen wel ja, tenzij je zwaar religieus bent en morele bezwaren hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus in dit soort gevallen kiest familie er vaker voor de behandeling te stoppen?
Johan Friso heet de beste man....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Vlemmix zal wel flink aangedaan zijn door dit slechte nieuws
Bizar ook dat ze het na 50 min weer aan het kloppen hebben gekregen. . .quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
50 minuten hartstilstand is wel echt bizar veel zeg. Dat detail hadden ze toch al zondag ofzo kunnen melden, hadden al die mensen geen valse hoop gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |