Ach kom op. Beetje relativeren. Dit is niet erger dan dat zoiets Henk overkomt. Heel erg voor de familie en vrienden, maar verder gaat het leven gewoon door. Kijk eens naar buiten, het is mooi weerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Jij maakt liever grapjes ( nou ja, het is maar wat je grappig vindt) over andermans rug zo te zien.
Het zegt in ieder geval genoeg over jou.
Ik gok dat ze het echt zat is en WA en Maxima zijn er meer dan klaar voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan WA opzadelen met de troon terwijl ook hij zijn broer is kwijtgeraakt? Lijkt me niet.
Ik ben zelf christen en kom ook uit een christelijke enclave (quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom van de Bible Belt, je zou ervan staan te kijken hoeveel mensen er tegen zijn.
Voor het transport moet de doodsoorzaak vaststaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook het vliegtuig waarmee ie naar Nederland wordt gevlogen laten neerstorten inderdaad
Serieusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee bij P&W suggereerde hij dat Friso er helemaal bovenop zou komen.
Na een korte reanimatie is zelden totaal geen schade, het kan wel. Daarnaast kan de kwaliteit van leven nadien nog gewoon hoog zijn. Er zijn vaak bijvoorbeeld wel concentratiestoornissen of iets dergelijks. Maar bij een normale hartstilstand waar snel ingrijpen mogelijk is zou bij een jong iemand niet reanimeren echt onzin zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
I know, en terecht. Het gebeurt echt maar zelden dat iemand zonder blijvende schade uit een reanimatie komt.
Overigens, ze hebben het over een revalidatiecentrum. Dat gaat 'm ook niet worden, eerder een verpleeghuis.
Idd, heerlijk weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach kom op. Beetje relativeren. Dit is niet erger dan dat zoiets Henk overkomt. Heel erg voor de familie en vrienden, maar verder gaat het leven gewoon door. Kijk eens naar buiten, het is mooi weer
Als hij niet zonder apparatuur kan leven is het ook geen euthanasie als de stekker eruit gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En je hoeft ook niet naar buiten te brengen hoe ie is overleden.
Ik ben het er mee eens dat hij gewoon zijn bek dicht had moeten maken. Maar ik vind het ook erg dom van half Nederland om hier allemaal positieve conclusies aan te verbinden. En ook dat gedoe hier steeds met die foto's, Mabel glimlacht, het komt wel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Hij heeft geen schedelbasisfractuur en dat was goed nieuws volgens hem. Heeft hij letterlijk gezegd. Waar is het goede nieuws dan???? De prins is zo goed als dood. Hij heeft zich gedragen als een riooljournalist terwijl hij ARTS is. Hij had er buiten moeten blijven. En al zijn gelul om zijn daden goed te spreken hebben het erger gemaakt.
Oh noes... they're gonna pull the plug!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Het ging zo snel hier dat ik helemaal gemist had dat ze allen in het zwart gekleed zijn vandaag, de familie, bij het vertrek uit Lech.
Beetje Gothicquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Type-R het volgende:
ik vind Annechien's make-up lelijker dan andere keren.
Ze hoeven toch niet te zeggen dat hij is overleden doordat de stekker er uit is gehaald? Dat zou echt een privé zaak zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook het vliegtuig waarmee ie naar Nederland wordt gevlogen laten neerstorten inderdaad
Deed de RVD dat ook niet een beetje, de schone schijn ophouden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee bij P&W suggereerde hij dat Friso er helemaal bovenop zou komen.
Dat wordt dan vliegtuigcrash hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor het transport moet de doodsoorzaak vaststaan.
Zei die Oostenrijkse arts ook, dat het eigenlijk te lang is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Document1 het volgende:
Arts bij de NOS zegt ook dat 50 minuten ongelofelijk lang is.
Alsof mensen daar nu de tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:
Even die achterlijk poll uit de OP gehaald. Wil de volgende de OP updaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |