Jij tullekte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een werkwoord van maken. Tulleken. Ik Tullek, jij Tullekt, je hebt geTullekt.
Je kunt haar beter troosten denk ik dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat er een vloek op mabel rust! Alle mannen waarmee ze is gaan dood!
Tip voor de vrijgezelle mannen hier; BLIJF BIJ HAAR UIT DE BUURT!!!!
Hij heeft niet uit zijn nek geluld. Er is geen schedelbasisfractuur en verder geen botbreuken. Dat klopt nog steeds. Dat iedereen er dan van maakt dat hij weer beter wordt, ligt aan iedereen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Marie30 het volgende:
Nieuw Nederlands spreekwoord: een Tulleken doen : uit je nek lullen op een ontzettend misplaatst moment
Dat zal wel balen zijn zeg, leukste feestdag van het jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:
hallo...komt er nog een Koninginnedag of zal deze worden afgeblazen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Marie30 het volgende:
Nieuw Nederlands spreekwoord: een Tulleken doen : uit je nek lullen op een ontzettend misplaatst moment
Die lul zit te tulleken.quote:
Ja, een week geleden, achteraf gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Caland het volgende:
Beter trekken ze gewoon de stekker eruit dus?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat er een vloek op mabel rust! Alle mannen waarmee ze is gaan dood!
Tip voor de vrijgezelle mannen hier; BLIJF BIJ HAAR UIT DE BUURT!!!!
Gaat wel door. Hooguit iets versoberd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel balen zijn zeg, leukste feestdag van het jaar.
Wel begrijpelijk though...
Ik kijk wel link uit; dalijk leg ik ook het loodje!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Je kunt haar beter troosten denk ik dan.
Hoezo, dat is pas over 2 maanden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel balen zijn zeg, leukste feestdag van het jaar.
Wel begrijpelijk though...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |