Friso is niet oud maar ook gewoon helemaal op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die was oud en helemaal op. Die hing niet alleen aan de beademing ofzo.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Die Bea heeft ook een klote laatste periode als Koningin zeg.
Het koningshuis zal dat zelf niet willen lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Euthanasie op een bekend persoon? en dan ook nog eentje uit het koningshuis? Heel religieus Nederland zal moord en brand schreeuwen.
Iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
En wat schiet het Koningshuis ermee op om alles maar stil te leggen? Het is voor de verwerking juist beter om zo veel mogelijk door te laten gaan en proberen het normale leven weer op te pakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja idd, wie weet hebben de dan al de begrafenis achter de rug
nee. lijkt mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef dekilo het volgende:
Kon hij nu wel of niet zelfstandig ademen?
En je hoeft ook niet naar buiten te brengen hoe ie is overleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het koningshuis zal dat zelf niet willen lijkt me.
En heel religieus Nederland dat moord en brand schreeuwt lijkt me overdreven, hooguit een fanatiek orthodox clubje.
Een openbare stemming of de stekker eruit moet of niet ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zal wel weer gedonder komen, denk ik.
Ik kom van de Bible Belt, je zou ervan staan te kijken hoeveel mensen er tegen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het koningshuis zal dat zelf niet willen lijkt me.
En heel religieus Nederland dat moord en brand schreeuwt lijkt me overdreven, hooguit een fanatiek orthodox clubje.
En dan WA opzadelen met de troon terwijl ook hij zijn broer is kwijtgeraakt? Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Document1 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd, dat Bea nu versneld gaat aftreden. Ik zou er niet van staan te kijken als wij dat binnen 3 maanden krijgen te horen.
Dat, de laatste 10 jaar van haar leven zijn enorm triest te noemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Ja, diep respect voor haar. Ik had zo gehoopt dat ze rustig dit jaar de macht kon overdragen aan W-A, maar dat gaat nu niet lukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Ach gut, een moraalridder met krokodillentranenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Jij maakt liever grapjes ( nou ja, het is maar wat je grappig vindt) over andermans rug zo te zien.
Het zegt in ieder geval genoeg over jou.
Je kan ook het vliegtuig waarmee ie naar Nederland wordt gevlogen laten neerstorten inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En je hoeft ook niet naar buiten te brengen hoe ie is overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bij P&W suggereerde hij dat Friso er helemaal bovenop zou komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft niet uit zijn nek geluld. Er is geen schedelbasisfractuur en verder geen botbreuken. Dat klopt nog steeds. Dat iedereen er dan van maakt dat hij weer beter wordt, ligt aan iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |