Ik denk dat daar het protocol is om het lichaam als een plantje aan de apparatuur te laten hangen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
In nederland zou men de behandeling staken zei de arts net. Ik weet niet wat het protocol is in Oostenrijk?
True, hij bracht het om positief nieuws te kunnen brengen en dat blijkt nu iig onterecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou, het was al vanaf het begin al duidelijk dat zijn situatie weinig hoopgevend was. Dan moet zo'n man ook geen 'positief' nieuws naar buiten brengen. Dat stond op dat moment al haaks op de kennis die men toen had. Ik vermoed dat het wel een staartje gaat krijgen.
Nou ja, het is niet zo dat wij heilige boontjes zijn en nooit te hard hebben gereden of drugs hebben gebruikt of wat dan ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind ik ook best egoïstisch van hem ook nog eens voor zijn vrouw en kinderen. Hij denkt natuurlijk dat ie onoverwinnelijk is dus dan maar overmoedig buiten de piste gaan skieen zonder airbag. Ik had het treuriger gevonden als ie iets als een vliegtuigongeluk had gekregen.
Ja die twee moeten zich kapot schamenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Marie30 het volgende:
Tulleken en Koelewijn mogen zich nu dood schamen om het met Jan Mulder zijn woorden te zeggen.
Wat is kielhalen trouwens??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Specularium het volgende:
Die poll is een beetje pberends-achtig.
Alleen als uit die drie neurologische testen naar voren kwam dat iemand permanent in coma zou blijven. Maar de uitslagen hadden ze niet verteld. Dat wist die arts dus eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:16 schreef yvonne het volgende:
In nederland zou men de behandeling staken zei de arts net. Ik weet niet wat het protocol is in Oostenrijk?
Want?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja die twee moeten zich kapot schamen
Gewoon een werkwoord van maken. Tulleken. Ik Tullek, jij Tullekt, je hebt geTullekt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Marie30 het volgende:
Nieuw Nederlands spreekwoord: een Tulleken doen : uit je nek lullen op een ontzettend misplaatst moment
Hij vertaalt het voor onsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Gisteren. het volgende:
Waarom spreekt die NOS boi half NL half Duits?
Wss wel ja. Pas over een maand of twee trekken ze de stekker eruit denk...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het protocol is om het lichaam als een plantje aan de apparatuur te laten hangen.
Waarschijnlijk kan er in Oostenrijk niet tot euthanasie worden overgegaan, daarom moet ie eerst naar Nederland.
Denk ik hoor, pin me er niet op vast.
Dit dus. Al is de hersenfunctie 0 en is de patient feitelijk dood, met de juiste apparatuur kun je dat hart nog jaren laten kloppen. De vraag is of dit ook maar enige zin heeft. Ik denk het niet, al is het voor de familie natuurlijk een hele moeilijke beslissing om de stekker eruit te trekken, want dat is definitief.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef HiZ het volgende:
Ariel Sharon wordt al bijna 6 jaar in leven gehouden. Ik hoop dat de Oranjes meer common sense hebben.
Dat gevoel heb ik ook. Speculatie, daarom is Bea dit weekend naar huis.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het protocol is om het lichaam als een plantje aan de apparatuur te laten hangen.
Waarschijnlijk kan er in Oostenrijk niet tot euthanasie worden overgegaan, daarom moet ie eerst naar Nederland.
Hij probeert het tenminste nog. Dat kon die nieuwslezer die er nu zit bij NOS vorige week totaal nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Gisteren. het volgende:
Waarom spreekt die NOS boi half NL half Duits?
Jij tullekte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een werkwoord van maken. Tulleken. Ik Tullek, jij Tullekt, je hebt geTullekt.
Je kunt haar beter troosten denk ik dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat er een vloek op mabel rust! Alle mannen waarmee ze is gaan dood!
Tip voor de vrijgezelle mannen hier; BLIJF BIJ HAAR UIT DE BUURT!!!!
Hij heeft niet uit zijn nek geluld. Er is geen schedelbasisfractuur en verder geen botbreuken. Dat klopt nog steeds. Dat iedereen er dan van maakt dat hij weer beter wordt, ligt aan iedereen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Marie30 het volgende:
Nieuw Nederlands spreekwoord: een Tulleken doen : uit je nek lullen op een ontzettend misplaatst moment
Dat zal wel balen zijn zeg, leukste feestdag van het jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:
hallo...komt er nog een Koninginnedag of zal deze worden afgeblazen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef Marie30 het volgende:
Die lul zit te tulleken.quote:
Ja, een week geleden, achteraf gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Caland het volgende:
Beter trekken ze gewoon de stekker eruit dus?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat er een vloek op mabel rust! Alle mannen waarmee ze is gaan dood!
Tip voor de vrijgezelle mannen hier; BLIJF BIJ HAAR UIT DE BUURT!!!!
Gaat wel door. Hooguit iets versoberd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel balen zijn zeg, leukste feestdag van het jaar.
Wel begrijpelijk though...
Ik kijk wel link uit; dalijk leg ik ook het loodje!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Je kunt haar beter troosten denk ik dan.
Hoezo, dat is pas over 2 maanden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel balen zijn zeg, leukste feestdag van het jaar.
Wel begrijpelijk though...
Dat zei iemand in het vorige topic ook. En ik hoop het van harte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Euthanasie op een bekend persoon? en dan ook nog eentje uit het koningshuis? Heel religieus Nederland zal moord en brand schreeuwen.
Stoppen met behandelen. Hebben ze dat met Bernhard (op zijn verzoek) ook niet gedaan naar het schijnt? (natuurlijk nooit officieel verklaard)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Euthanasie op een bekend persoon? en dan ook nog eentje uit het koningshuis? Heel religieus Nederland zal moord en brand schreeuwen.
Zeer aannemlijk inderdaad gezien het zwaar katholiek zijn van velen daar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Stoppen met behandelen is geen euthanasie. Daarbij zullen de echte religieuzen alleen maar blij zijn met het stoppen van behandelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Ja, want bij kerst en Sinterklaas is onze koningin ook direct betrokken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo, dat is pas over 2 maanden.
Gaan we nog wel kerst vieren en zal Sinterklaas wel komen?
Thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kielhalen
nee want de onbekende prins gaat doodquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat denk je van Juliana...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stoppen met behandelen. Hebben ze dat met Bernhard (op zijn verzoek) ook niet gedaan naar het schijnt? (natuurlijk nooit officieel verklaard)
Waarvoor ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer mogen we weer naar de stembus?
Ja maar die was oud en helemaal op. Die hing niet alleen aan de beademing ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stoppen met behandelen. Hebben ze dat met Bernhard (op zijn verzoek) ook niet gedaan naar het schijnt? (natuurlijk nooit officieel verklaard)
Hey.. niet meteen schelden he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want bij kerst en Sinterklaas is onze koningin ook direct betrokken.
Mongol
Ja idd, wie weet hebben de dan al de begrafenis achter de rugquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat wil je kiezen dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer mogen we weer naar de stembus?
Jij maakt liever grapjes ( nou ja, het is maar wat je grappig vindt) over andermans rug zo te zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef vosss het volgende:
Ik kijk wel link uit; dalijk leg ik ook het loodje!
Dat klopt ja! Hij heeft geen schedelbasisfractuur en dat was goed nieuws volgens hem. Heeft hij letterlijk gezegd. Waar is het goede nieuws dan???? De prins is zo goed als dood. Hij heeft zich gedragen als een riooljournalist terwijl hij ARTS is. Hij had er buiten moeten blijven. En al zijn gelul om zijn daden goed te spreken hebben het erger gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft niet uit zijn nek geluld. Er is geen schedelbasisfractuur en verder geen botbreuken. Dat klopt nog steeds. Dat iedereen er dan van maakt dat hij weer beter wordt, ligt aan iedereen.
Dat zal ze een rotzorg zijn, denk ik en hoop ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Friso is niet oud maar ook gewoon helemaal op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die was oud en helemaal op. Die hing niet alleen aan de beademing ofzo.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Die Bea heeft ook een klote laatste periode als Koningin zeg.
Het koningshuis zal dat zelf niet willen lijkt me.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
En wat schiet het Koningshuis ermee op om alles maar stil te leggen? Het is voor de verwerking juist beter om zo veel mogelijk door te laten gaan en proberen het normale leven weer op te pakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja idd, wie weet hebben de dan al de begrafenis achter de rug
nee. lijkt mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef dekilo het volgende:
Kon hij nu wel of niet zelfstandig ademen?
En je hoeft ook niet naar buiten te brengen hoe ie is overleden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het koningshuis zal dat zelf niet willen lijkt me.
En heel religieus Nederland dat moord en brand schreeuwt lijkt me overdreven, hooguit een fanatiek orthodox clubje.
Een openbare stemming of de stekker eruit moet of niet ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zal wel weer gedonder komen, denk ik.
Ik kom van de Bible Belt, je zou ervan staan te kijken hoeveel mensen er tegen zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het koningshuis zal dat zelf niet willen lijkt me.
En heel religieus Nederland dat moord en brand schreeuwt lijkt me overdreven, hooguit een fanatiek orthodox clubje.
En dan WA opzadelen met de troon terwijl ook hij zijn broer is kwijtgeraakt? Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Document1 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd, dat Bea nu versneld gaat aftreden. Ik zou er niet van staan te kijken als wij dat binnen 3 maanden krijgen te horen.
Dat, de laatste 10 jaar van haar leven zijn enorm triest te noemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Ja, diep respect voor haar. Ik had zo gehoopt dat ze rustig dit jaar de macht kon overdragen aan W-A, maar dat gaat nu niet lukken natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Ach gut, een moraalridder met krokodillentranenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Jij maakt liever grapjes ( nou ja, het is maar wat je grappig vindt) over andermans rug zo te zien.
Het zegt in ieder geval genoeg over jou.
Je kan ook het vliegtuig waarmee ie naar Nederland wordt gevlogen laten neerstorten inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En je hoeft ook niet naar buiten te brengen hoe ie is overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee bij P&W suggereerde hij dat Friso er helemaal bovenop zou komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft niet uit zijn nek geluld. Er is geen schedelbasisfractuur en verder geen botbreuken. Dat klopt nog steeds. Dat iedereen er dan van maakt dat hij weer beter wordt, ligt aan iedereen.
Ach kom op. Beetje relativeren. Dit is niet erger dan dat zoiets Henk overkomt. Heel erg voor de familie en vrienden, maar verder gaat het leven gewoon door. Kijk eens naar buiten, het is mooi weerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Jij maakt liever grapjes ( nou ja, het is maar wat je grappig vindt) over andermans rug zo te zien.
Het zegt in ieder geval genoeg over jou.
Ik gok dat ze het echt zat is en WA en Maxima zijn er meer dan klaar voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan WA opzadelen met de troon terwijl ook hij zijn broer is kwijtgeraakt? Lijkt me niet.
Ik ben zelf christen en kom ook uit een christelijke enclave (quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom van de Bible Belt, je zou ervan staan te kijken hoeveel mensen er tegen zijn.
Voor het transport moet de doodsoorzaak vaststaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook het vliegtuig waarmee ie naar Nederland wordt gevlogen laten neerstorten inderdaad
Serieusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee bij P&W suggereerde hij dat Friso er helemaal bovenop zou komen.
Na een korte reanimatie is zelden totaal geen schade, het kan wel. Daarnaast kan de kwaliteit van leven nadien nog gewoon hoog zijn. Er zijn vaak bijvoorbeeld wel concentratiestoornissen of iets dergelijks. Maar bij een normale hartstilstand waar snel ingrijpen mogelijk is zou bij een jong iemand niet reanimeren echt onzin zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Coelho het volgende:
[..]
I know, en terecht. Het gebeurt echt maar zelden dat iemand zonder blijvende schade uit een reanimatie komt.
Overigens, ze hebben het over een revalidatiecentrum. Dat gaat 'm ook niet worden, eerder een verpleeghuis.
Idd, heerlijk weer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach kom op. Beetje relativeren. Dit is niet erger dan dat zoiets Henk overkomt. Heel erg voor de familie en vrienden, maar verder gaat het leven gewoon door. Kijk eens naar buiten, het is mooi weer
Als hij niet zonder apparatuur kan leven is het ook geen euthanasie als de stekker eruit gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En je hoeft ook niet naar buiten te brengen hoe ie is overleden.
Ik ben het er mee eens dat hij gewoon zijn bek dicht had moeten maken. Maar ik vind het ook erg dom van half Nederland om hier allemaal positieve conclusies aan te verbinden. En ook dat gedoe hier steeds met die foto's, Mabel glimlacht, het komt wel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Hij heeft geen schedelbasisfractuur en dat was goed nieuws volgens hem. Heeft hij letterlijk gezegd. Waar is het goede nieuws dan???? De prins is zo goed als dood. Hij heeft zich gedragen als een riooljournalist terwijl hij ARTS is. Hij had er buiten moeten blijven. En al zijn gelul om zijn daden goed te spreken hebben het erger gemaakt.
Oh noes... they're gonna pull the plug!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Het ging zo snel hier dat ik helemaal gemist had dat ze allen in het zwart gekleed zijn vandaag, de familie, bij het vertrek uit Lech.
Beetje Gothicquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Type-R het volgende:
ik vind Annechien's make-up lelijker dan andere keren.
Ze hoeven toch niet te zeggen dat hij is overleden doordat de stekker er uit is gehaald? Dat zou echt een privé zaak zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan ook het vliegtuig waarmee ie naar Nederland wordt gevlogen laten neerstorten inderdaad
Deed de RVD dat ook niet een beetje, de schone schijn ophouden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee bij P&W suggereerde hij dat Friso er helemaal bovenop zou komen.
Dat wordt dan vliegtuigcrash hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor het transport moet de doodsoorzaak vaststaan.
Zei die Oostenrijkse arts ook, dat het eigenlijk te lang is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Document1 het volgende:
Arts bij de NOS zegt ook dat 50 minuten ongelofelijk lang is.
Alsof mensen daar nu de tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:
Even die achterlijk poll uit de OP gehaald. Wil de volgende de OP updaten?
dat hij dit zelf heeft gedaan word niet gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja ook een manier zeg om aan je eind te komen zeg en dan ook nog eens door eigen schuld. Niet echt noemenswaardig om zo de geschiedenisboekjes in te gaan.
Hij zou naar een revalidatiecentrum worden gebracht, waar, wanneer en hoe is verder niet gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef utrecht1970 het volgende:
ik kan de persconfererntie niet zien, maar is er iets gezegd of hij vervoerd kan worden?
Aantal dagen geleden waren ze ook in zwart en keken ze heel verdrietig. En toen was er wel een dag dat ze meer monterder leken. Misschien dat ze toen rust hadden met een uitslag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Het ging zo snel hier dat ik helemaal gemist had dat ze allen in het zwart gekleed zijn vandaag, de familie, bij het vertrek uit Lech.
Soms zou ik je wel willen zoenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:
Even die achterlijk poll uit de OP gehaald. Wil de volgende de OP updaten?
Als dat geleidelijk aan waas gebeurd - dus door afkoeling van het lichaam, dan buiten bewustzijn raken, was er voor wat ik had begrepen, een goede kans dat het goed zou komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Alsof iemand wiens hersenen 20 minuten geen zuurstof hebben gehad ook maar enige kans maakt. Jullie kijken echt te veel films.
Hoezo, de RVD zei helemaal niks. En dat kon ook niet blijkt nu, gisteren kon er pas een scan gemaakt worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deed de RVD dat ook niet een beetje, de schone schijn ophouden?
Al was het voor de familie, prima, maar toch.
piet jan en klaas krijgen in ieder geval nog 2 regels in de krantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat geleidelijk aan waas gebeurd - dus door afkoeling van het lichaam, dan buiten bewustzijn raken, was er voor wat ik had begrepen, een goede kans dat het goed zou komen.
Dit is gewoon kutof je nu Friso heet, Piet, Jan of Klaas: het is gewoon kut. Kasplantje.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms zou ik je wel willen zoenen.
Die vriend van 'm zal wel vervolgd worden, de euranjes zijn nogal wraaklustig. Maar naar zichzelf kijken, ho maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat hij dit zelf heeft gedaan word niet gezegd
Ik denk dat ze nu niet versneld gaat aftreden... wat moet ze dan? Wat moet je met die rust?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef G.R.S. het volgende:
Sommige van jullie zeggen dat Bea nu niet meer gaat aftreden als haar zoon komt te overlijden?
Waarom niet? Ik zou juist wel aftreden. Meer rust e.d.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:
Even die achterlijk poll uit de OP gehaald.
Wat is er mis met Rambo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Alsof iemand wiens hersenen 20 minuten geen zuurstof hebben gehad ook maar enige kans maakt. Jullie kijken echt te veel films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |