Dat zei iemand in het vorige topic ook. En ik hoop het van harte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Euthanasie op een bekend persoon? en dan ook nog eentje uit het koningshuis? Heel religieus Nederland zal moord en brand schreeuwen.
Stoppen met behandelen. Hebben ze dat met Bernhard (op zijn verzoek) ook niet gedaan naar het schijnt? (natuurlijk nooit officieel verklaard)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Euthanasie op een bekend persoon? en dan ook nog eentje uit het koningshuis? Heel religieus Nederland zal moord en brand schreeuwen.
Zeer aannemlijk inderdaad gezien het zwaar katholiek zijn van velen daar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het protocol is om het lichaam als een plantje aan de apparatuur te laten hangen.
Waarschijnlijk kan er in Oostenrijk niet tot euthanasie worden overgegaan, daarom moet ie eerst naar Nederland.
Denk ik hoor, pin me er niet op vast.
Stoppen met behandelen is geen euthanasie. Daarbij zullen de echte religieuzen alleen maar blij zijn met het stoppen van behandelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Ja, want bij kerst en Sinterklaas is onze koningin ook direct betrokken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo, dat is pas over 2 maanden.
Gaan we nog wel kerst vieren en zal Sinterklaas wel komen?
Thanksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kielhalen
nee want de onbekende prins gaat doodquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat denk je van Juliana...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stoppen met behandelen. Hebben ze dat met Bernhard (op zijn verzoek) ook niet gedaan naar het schijnt? (natuurlijk nooit officieel verklaard)
Waarvoor ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer mogen we weer naar de stembus?
Ja maar die was oud en helemaal op. Die hing niet alleen aan de beademing ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stoppen met behandelen. Hebben ze dat met Bernhard (op zijn verzoek) ook niet gedaan naar het schijnt? (natuurlijk nooit officieel verklaard)
Hey.. niet meteen schelden he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want bij kerst en Sinterklaas is onze koningin ook direct betrokken.
Mongol
Ja idd, wie weet hebben de dan al de begrafenis achter de rugquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat wil je kiezen dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer mogen we weer naar de stembus?
Jij maakt liever grapjes ( nou ja, het is maar wat je grappig vindt) over andermans rug zo te zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef vosss het volgende:
Ik kijk wel link uit; dalijk leg ik ook het loodje!
Dat klopt ja! Hij heeft geen schedelbasisfractuur en dat was goed nieuws volgens hem. Heeft hij letterlijk gezegd. Waar is het goede nieuws dan???? De prins is zo goed als dood. Hij heeft zich gedragen als een riooljournalist terwijl hij ARTS is. Hij had er buiten moeten blijven. En al zijn gelul om zijn daden goed te spreken hebben het erger gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij heeft niet uit zijn nek geluld. Er is geen schedelbasisfractuur en verder geen botbreuken. Dat klopt nog steeds. Dat iedereen er dan van maakt dat hij weer beter wordt, ligt aan iedereen.
Dat zal ze een rotzorg zijn, denk ik en hoop ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef fratsman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |