Dat heeft toch totaal niets met dit te maken...ga lekker ergens anders over trollenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
oh oh geen kritiek hoor op deze geweldige familie
Revalideren begint ook pas daarna. Maar hij is in staat om vervoerd te worden zodat z'n familie een plek kan zoeken waar ze rustig kunnen kijken wat er gebeurd en wat eventuele mogelijkheden zijn. Zij kunnen het zich veroorloven de wereldtop op dat gebied in te huren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Axia het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar het gaat hier zo snel:
wat voor zin heeft het voor Friso om te revalideren als de artsen niet weten wanneer hij bij bewustzijn komt?
Yep, alles is mogelijk. Maar die roddelnichten hier moeten es leren hun persoonlijke mening niet als waarheid te presenteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Misschien mocht Bea Friso ook wel helemaal niet. Misschien had Mabel wel een LAT-relatie met Wimlex.
Aha dat verklaart waarom ie op het matje geroepen is door de inspectie voor de gezondheidszorg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Wat een onzin lees ik hier zegJa Tulleken is een lul, ja hij had het niet naar buiten moeten brengen (via zijn vrouw), maar de conclusies die ik daar hier aan verbonden zie worden, slaat nergens op. Hij heeft valse hoop gegeven, hij heeft verkeerde informatie naar buiten gebracht
Nee dat heeft hij waarschijnlijk niet. Hij heeft gewoon naar buiten gebracht wat de stand van zaken op dat moment was en wat er toen uit allerlei medische onderzoeken naar buiten kwam. Dat vervolgens half Nederland daaraan verbindt dat het wel weer goed komt, komt niet door wat hij (zijn vrouw in dit geval) zei.
Timing is een anus, niet iedereen beheerst hem even goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ga even ergens anders trollen joh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij bracht het als goed nieuws, als ontkrachtiging van geruchten. Ten eerste had hij zich er niet mee moeten bemoeien, en als hij dat toch doet dan had hij moeten zeggen dat dit niets zegt over zijn verdere gezondheidstoestand. Zijn nieuws zei dus niks, dat blijkt nu zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Wat een onzin lees ik hier zegJa Tulleken is een lul, ja hij had het niet naar buiten moeten brengen (via zijn vrouw), maar de conclusies die ik daar hier aan verbonden zie worden, slaat nergens op. Hij heeft valse hoop gegeven, hij heeft verkeerde informatie naar buiten gebracht
Nee dat heeft hij waarschijnlijk niet. Hij heeft gewoon naar buiten gebracht wat de stand van zaken op dat moment was en wat er toen uit allerlei medische onderzoeken naar voren kwam. Dat vervolgens half Nederland daaraan verbindt dat het wel weer goed komt, komt niet door wat hij (zijn vrouw in dit geval) zei.
hij de lawine zelf veroorzaakt , waarom mag dit niet gezegd worden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heeft toch totaal niets met dit te maken...ga lekker ergens anders over trollen
Oh klinkt mij wel goed in de oren eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef yvonne het volgende:
Ontopic,
Massieve hersenschade is absoluut niet best.
Ja precies, maanden tot jaren tot ontwaking 'als hij al zou ontwaken'.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef yvonne het volgende:
Ach gut, nu komt men stoer blaten hoe erg ze het koningshuis vinden? Open een eigen topic
Ontopic,
Massieve hersenschade is absoluut niet best.
Nee je bent verschrikkelijk jaloers dat er geen aandacht voor jou is geweest.quote:
En jij bent?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Op nu.nl staat ook lekker overdreven, op de hoofdpagina is dat stuk compleet in het rood.
Toen ik bijna doodging door een ongeluk kwam het ook niet zo in het nieuws.
Belachelijk dit.
Dat viel me ook al op. En intensiefstation... noem het dan de intensive care-afdelingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef Gia het volgende:
Die vertalingen!! Massieve beschadigingen! Door zuurstof verzorgd.
Jongejonge, dat kan toch wel in normaal Nederlands.
Als ze dan de stekker eruit halen wel...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh klinkt mij wel goed in de oren eigenlijk.
Droom maar lekker verderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee je bent verschrikkelijk jaloers dat er geen aandacht voor jou is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |