Er zijn voor Bea steeds redenen om juist niet af te treden want of de regering maakt er een potje van, of er spelen privé zaken, het is altijd wat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Misschien wordt het gewoon teveel voor haar. Om eerlijk te zijn zie ik dit niet als een reden om juist NIET te gaan aftreden.
Oh ik vind niks mis met koninklijk huis, mooie traditie an sich. Maar je gunt dit gewoon niemand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
allemaal om iemand van het geweldige koninklijk huis![]()
Misschien geeft Wim geen reet om Friso.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bea is een sterk wijfie hoor, die gaat nu echt niet haar zoon opzadelen met de troon terwijl die zelf ook nog in rouw is. Over een jaartje ofzo zie ik het wel gebeuren.
Zou me inderdaad niets verbazen. Hoe cru ook, lijkt me dat ook beter. De gegevens zijn zo negatief, als ie ooit al wakker wordt, wordt hij hoogstwaarschijnlijk nooit meer dan een minuscule schim van zichzelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef TheVulture het volgende:
De familie vertrekt in het zwart uit Lech, ik denk dat ze hem terug naar NL brengen en daar laten overlijden. Het revalidatiecentrum is er gewoon bijgehaald om de eventuele euthanasiebeslissing te maskeren voor het volk dat tegen is en om de familie de tijd te geven dit goed te regelen...
Blijf janken joh. Hij is nou eenmaal belangrijker dan jij voor de media.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Op nu.nl staat ook lekker overdreven, op de hoofdpagina is dat stuk compleet in het rood.
Toen ik bijna doodging door een ongeluk kwam het ook niet zo in het nieuws.
Belachelijk dit.
Jij bent ook niet belangrijk. Deal with it.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Op nu.nl staat ook lekker overdreven, op de hoofdpagina is dat stuk compleet in het rood.
Belachelijk dit.
dat ze graag omgaan met die pa van maxima is al misselijkmakend genoegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik vind niks mis met koninklijk huis, mooie traditie an sich. Maar je gunt dit gewoon niemand.
Misschien mocht WA Friso helemaal niet, ook dat kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bea is een sterk wijfie hoor, die gaat nu echt niet haar zoon opzadelen met de troon terwijl die zelf ook nog in rouw is. Over een jaartje ofzo zie ik het wel gebeuren.
Jij bent dan ook onbeduidend in het grotere geheel. Maar kusje op je bijna-doodervaring.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Belachelijk dit.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat ze graag omgaan met die pa van maxima is al misselijkmakend genoeg
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
En doet hier absoluut niet terzake.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Misschien mocht Bea Friso ook wel helemaal niet. Misschien had Mabel wel een LAT-relatie met Wimlex.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Misschien mocht WA Friso helemaal niet, ook dat kan.
Nou, mij grijpt het ook wel aan hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Klummie het volgende:
Klopt maar dan gaan je de hele dag wel gaan janken. Dagelijks sterven er veel jonge mensen, al dan niet buiten hun schuld. Zolang ik ze niet persoonlijk ken, doet het me niets.
Precies dat heb ik ook. Bovendien hij heeft zelf ook nog eens het ongeluk opgezocht. Ik wens het niemand toe ook de Oranjes niet, mocht ie overlijden dan ben ik daar echt niet door van slag of emotioneel door geraakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Klummie het volgende:
[..]
Klopt maar dan gaan je de hele dag wel gaan janken. Dagelijks sterven er veel jonge mensen, al dan niet buiten hun schuld. Zolang ik ze niet persoonlijk ken, doet het me niets.
Ik jank niet, mafkees.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef Gisteren. het volgende:
[..]
Blijf janken joh. Hij is nou eenmaal belangrijker dan jij voor de media.
trollquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
oh oh geen kritiek hoor op deze geweldige familie
Time and place for everything. Dit is geen van beide.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef vincerusso het volgende:
oh oh geen kritiek hoor op deze geweldige familie
Smakeloos.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
http://memegenerator.net/Tulleken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |