dat hij dit zelf heeft gedaan word niet gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja ook een manier zeg om aan je eind te komen zeg en dan ook nog eens door eigen schuld. Niet echt noemenswaardig om zo de geschiedenisboekjes in te gaan.
Hij zou naar een revalidatiecentrum worden gebracht, waar, wanneer en hoe is verder niet gezegd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef utrecht1970 het volgende:
ik kan de persconfererntie niet zien, maar is er iets gezegd of hij vervoerd kan worden?
Aantal dagen geleden waren ze ook in zwart en keken ze heel verdrietig. En toen was er wel een dag dat ze meer monterder leken. Misschien dat ze toen rust hadden met een uitslag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Het ging zo snel hier dat ik helemaal gemist had dat ze allen in het zwart gekleed zijn vandaag, de familie, bij het vertrek uit Lech.
Soms zou ik je wel willen zoenen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:
Even die achterlijk poll uit de OP gehaald. Wil de volgende de OP updaten?
Als dat geleidelijk aan waas gebeurd - dus door afkoeling van het lichaam, dan buiten bewustzijn raken, was er voor wat ik had begrepen, een goede kans dat het goed zou komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Alsof iemand wiens hersenen 20 minuten geen zuurstof hebben gehad ook maar enige kans maakt. Jullie kijken echt te veel films.
Hoezo, de RVD zei helemaal niks. En dat kon ook niet blijkt nu, gisteren kon er pas een scan gemaakt worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deed de RVD dat ook niet een beetje, de schone schijn ophouden?
Al was het voor de familie, prima, maar toch.
piet jan en klaas krijgen in ieder geval nog 2 regels in de krantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als dat geleidelijk aan waas gebeurd - dus door afkoeling van het lichaam, dan buiten bewustzijn raken, was er voor wat ik had begrepen, een goede kans dat het goed zou komen.
Dit is gewoon kutof je nu Friso heet, Piet, Jan of Klaas: het is gewoon kut. Kasplantje.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms zou ik je wel willen zoenen.
Die vriend van 'm zal wel vervolgd worden, de euranjes zijn nogal wraaklustig. Maar naar zichzelf kijken, ho maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat hij dit zelf heeft gedaan word niet gezegd
Ik denk dat ze nu niet versneld gaat aftreden... wat moet ze dan? Wat moet je met die rust?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef G.R.S. het volgende:
Sommige van jullie zeggen dat Bea nu niet meer gaat aftreden als haar zoon komt te overlijden?
Waarom niet? Ik zou juist wel aftreden. Meer rust e.d.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef yvonne het volgende:
Even die achterlijk poll uit de OP gehaald.
Wat is er mis met Rambo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Alsof iemand wiens hersenen 20 minuten geen zuurstof hebben gehad ook maar enige kans maakt. Jullie kijken echt te veel films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |