Morgen!quote:
Dan heeft een revalidatiecentrum helemaal geen zin (al denk ik dat het sowieso geen zin heeft).quote:
over hun dubieuze geschiedenis word wss ook niks gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die vriend van 'm zal wel vervolgd worden, de euranjes zijn nogal wraaklustig. Maar naar zichzelf kijken, ho maar.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef Paul het volgende:
[..]
De kwaliteit users zitten ook op het forum
Ik denk dat ze gewoon wat tijd nodig hebben om zich te realiseren wat er is gebeurd. Dit is zo onverwacht en zo catastrofaal dat niemand zomaar in staat is tot het nemen van besluiten. Zelfs niet de meest voor de hand liggende.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Ajacied222: populisme en opportunisme heeft een gezicht gekregen...![]()
Zeer triest nieuws.Behalve als er nog enige respons was te zien op zo'n scan lijkt mij kans op revalidatie zo ongeveer uitgesloten. De beslissing om het leven nu te beeindigen van een geliefde / zoon / broer is echter ondraaglijk, dan is imho een 'direct' overlijden na mislukte reanimatie misschien nog draaglijker. De minieme mogelijkheid op herstel maakt dat je jezelf zelden zal vergeven die kans niet aanvaard te hebben, zeker als er nu (misschien) geen constant lijden is wat hij ondergaat...
Over de 'scoop': het werd positiever gebracht dan het misschien was. Dat was echter ook 95% de interpretatie van media zelf, de feiten an sich lijken nu te kloppen, meer wist men alleen nog niet. Het schenden van het beroepsgeheim is wel verwerpelijk echter, dat is zo... 'Kielhalen' en 'hij gaf hoop' zijn echter zulke ongenuanceerde reacties...
Misschien wordt het gewoon teveel voor haar. Om eerlijk te zijn zie ik dit niet als een reden om juist NIET te gaan aftreden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu niet versneld gaat aftreden... wat moet ze dan? Wat moet je met die rust?
Is denk ik beter dan dit mediacircus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
piet jan en klaas krijgen in ieder geval nog 2 regels in de krant
Wordt over gelaten aan de familie, die beslissingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan heeft een revalidatiecentrum helemaal geen zin (al denk ik dat het sowieso geen zin heeft).
Ik denk ook dat het het juist zal bespoedigen... Denk dat ze binnen een jaar abdiceert.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef G.R.S. het volgende:
Sommige van jullie zeggen dat Bea nu niet meer gaat aftreden als haar zoon komt te overlijden?
Waarom niet? Ik zou juist wel aftreden. Meer rust e.d.
Bea is een sterk wijfie hoor, die gaat nu echt niet haar zoon opzadelen met de troon terwijl die zelf ook nog in rouw is. Over een jaartje ofzo zie ik het wel gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Misschien wordt het gewoon teveel voor haar. Om eerlijk te zijn zie ik dit niet als een reden om juist NIET te gaan aftreden.
allemaal om iemand van het geweldige koninklijk huisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is denk ik beter dan dit mediacircus.
Ligt in de lijn der verwachting ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef TheVulture het volgende:
De familie vertrekt in het zwart uit Lech, ik denk dat ze hem terug naar NL brengen en daar laten overlijden. Het revalidatiecentrum is er gewoon bijgehaald om de eventuele euthanasiebeslissing te maskeren voor het volk dat tegen is en om de familie de tijd te geven dit goed te regelen...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zei het toch: het wordt geen prins of een drooling prins. Blijf het toch egoïstisch van hem vinden hoor. Beetje te gaan skieen zonder airbag ergens buiten de piste.
Klopt maar dan gaan je de hele dag wel gaan janken. Dagelijks sterven er veel jonge mensen, al dan niet buiten hun schuld. Zolang ik ze niet persoonlijk ken, doet het me niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:30 schreef L-E het volgende:
God, wat vind ik dit verschrikkelijk. Zo jong, zulke jonge kindjes, de tranen staan in mijn ogen. Dit verdient geen mens.
Hoop, pure hoop voor de familie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Axia het volgende:
Misschien is het al gevraagd, maar het gaat hier zo snel:
wat voor zin heeft het voor Friso om te revalideren als de artsen niet weten wanneer hij bij bewustzijn komt?
Er zijn voor Bea steeds redenen om juist niet af te treden want of de regering maakt er een potje van, of er spelen privé zaken, het is altijd wat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Misschien wordt het gewoon teveel voor haar. Om eerlijk te zijn zie ik dit niet als een reden om juist NIET te gaan aftreden.
Oh ik vind niks mis met koninklijk huis, mooie traditie an sich. Maar je gunt dit gewoon niemand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
allemaal om iemand van het geweldige koninklijk huis![]()
Misschien geeft Wim geen reet om Friso.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bea is een sterk wijfie hoor, die gaat nu echt niet haar zoon opzadelen met de troon terwijl die zelf ook nog in rouw is. Over een jaartje ofzo zie ik het wel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |