Inderdaad, als het een gewone sterveling was overkomen hadden ze hem niet eens meer aan de stekker gelegd, dus die kan er nu wel weer uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Als ze het nou eerder naar buiten hadden gebracht dat hij 50 minuten durende hartstilstand heeft gehad, hadden we al gelijk geweten dat het afgelopen was. 50 minuten durende hartstilstand is gewoon hersendood, daar is geen discussie over mogelijk.
Ik hoop het, echt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ligt in de lijn der verwachting ja.
Had Tulleken het over een MRI-scan of over een hersenscan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tulliken sprak van 'geen schade bij een mri-scan', gister is pas de eerste mri-scan geweest. Het was dus zeer onbetrouwbaar nieuws dat Koelewijn naar buiten heeft gebracht. Zoals het ziekenhuis ook al reageerde, 'grotendeels onjuist'.
Ze moeten zich schamen.
Lees dan toch eens. Dat heeft met de eerste zinnen van mijn verhaal te maken. Ik zeg toch ook dat hij het niet naar buiten had mogen brengen. Het gaat me erom dat hij wordt afgezeken hier nu om zijn inhoudelijke verhaal, dat waarschijnlijk gewoon klopte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha dat verklaart waarom ie op het matje geroepen is door de inspectie voor de gezondheidszorg.
Massieve hersenschade klinkt ook ernstig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hersendood is wat anders dan massieve hersenschade dacht ik?
Inderdaad. Vlemmix zal wel flink aangedaan zijn door dit slechte nieuwsquote:
Volgens mij was die tolk ook niet echt Nederlands, maar een Duitssprekende met Nederlands als tweede taal.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat ze ermee bedoelden
En 'stilstand van het hart'. Beetje omslachtig.
Met tong en foto's graagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Soms zou ik je wel willen zoenen.
Rot op man, ik kom niet meer in deze topic. Het agbekken van anderen daar zijn de meeste hier goed in!!quote:
Dit snap ik ook niet zo inderdaad. Dit had wel direct naar buiten gebracht kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Als ze het nou eerder naar buiten hadden gebracht dat hij 50 minuten durende hartstilstand heeft gehad, hadden we al gelijk geweten dat het afgelopen was. 50 minuten durende hartstilstand is gewoon hersendood, daar is geen discussie over mogelijk.
Die man was volgens mij half Duits. Ik kon zowel het Duits als de vertaling van die vent prima volgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Krakkemikkige vertaling. Héél slecht nieuws. Hoe gaat dit verder...
Ze heeft nu erg veel voor de kiezen gekregen. En op de foto's van afgelopen week was Lex opeens man geworden, volwassen. En opeens zag ik er wel een koning is, voor het eerst.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het het juist zal bespoedigen... Denk dat ze binnen een jaar abdiceert.
Stel je niet zo aan, als je stellingen deponeert dat hij teveel aandacht krijgt in vergelijking met jou dan kan je 't verwachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Rot op man, ik kom niet meer in deze topic. Het agbekken van anderen daar zijn de meeste hier goed in!!
Doei he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Rot op man, ik kom niet meer in deze topic. Het agbekken van anderen daar zijn de meeste hier goed in!!
Een schedelbasisfractuur lijkt me ook onwaarschijnlijk van sneeuw. Tenzij er stenen meerollen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef Gia het volgende:
Verder treft Tulleken wmb geen blaam over het naar buiten brengen van het feit dat er geen schedelbasisfractuur was. Die was er schijnbaar ook niet.
50 minuten reanimatie, dan is er dus wel circulatie. Dan is het moeilijk, dat klopt, maar niet onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Ja, maar het scheelt soms niet veel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hersendood is wat anders dan massieve hersenschade dacht ik?
Het zegt vrij weinig dat zijn verhaal klopte. Hij kwam ook nog eens met non-nieuws.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees dan toch eens. Dat heeft met de eerste zinnen van mijn verhaal te maken. Ik zeg toch ook dat hij het niet naar buiten had mogen brengen. Het gaat me erom dat hij wordt afgezeken hier nu om zijn inhoudelijke verhaal, dat waarschijnlijk gewoon klopte.
Waarom? Ze wisten gister pas hoe erg de schade echt was. Onzinnig gespeculeer heeft niemand behalve dramaqueens en ramptoeristen wat aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
Dit snap ik ook niet zo inderdaad. Dit had wel direct naar buiten gebracht kunnen worden.
nee hij sprak over een geslaagde MRI scan terwijl deze pas gisteren zonder gevaar kon worden gemaakt...Die Tulliken heeft een hele dikke duimquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees dan toch eens. Dat heeft met de eerste zinnen van mijn verhaal te maken. Ik zeg toch ook dat hij het niet naar buiten had mogen brengen. Het gaat me erom dat hij wordt afgezeken hier nu om zijn inhoudelijke verhaal, dat waarschijnlijk gewoon klopte.
Tong heeft er helemaal niks mee te maken. Foto's nog minder en je weet dat dit geen rls is?quote:
Het was een Brabander.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:45 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij was die tolk ook niet echt Nederlands, maar een Duitssprekende met Nederlands als tweede taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |