Idd, sterke mensen moeten het zijn. Ik zou in prak liggen als het mijn broer/zoon was.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef QEX het volgende:
Vind het ook wel bijzonder dat er maar weinig wijzigingen zijn in de agenda van het koninklijk huis.
Als jij echt zwart bent ben je wel makkelijker te vinden in de sneeuw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Op nu.nl staat ook lekker overdreven, op de hoofdpagina is dat stuk compleet in het rood.
Toen ik bijna doodging door een ongeluk kwam het ook niet zo in het nieuws.
Belachelijk dit.
En als hij al zou ontwaken over een paar maand, in welke toestand ontwaak je dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, maanden tot jaren tot ontwaking 'als hij al zou ontwaken'.
Verschrikkelijk.
Tulliken sprak van 'geen schade bij een mri-scan', gister is pas de eerste mri-scan geweest. Het was dus zeer onbetrouwbaar nieuws dat Koelewijn naar buiten heeft gebracht. Zoals het ziekenhuis ook al reageerde, 'grotendeels onjuist'.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef TheArt het volgende:
Wat een onzin lees ik hier zegJa Tulleken is een lul, ja hij had het niet naar buiten moeten brengen (via zijn vrouw), maar de conclusies die ik daar hier aan verbonden zie worden, slaat nergens op. Hij heeft valse hoop gegeven, hij heeft verkeerde informatie naar buiten gebracht
Nee dat heeft hij waarschijnlijk niet. Hij heeft gewoon naar buiten gebracht wat de stand van zaken op dat moment was en wat er toen uit allerlei medische onderzoeken naar voren kwam. Dat vervolgens half Nederland daaraan verbindt dat het wel weer goed komt, komt niet door wat hij (zijn vrouw in dit geval) zei.
Dat is nog helemaal niet zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij de lawine zelf veroorzaakt , waarom mag dit niet gezegd worden?
Er wordt ook al gerevalideerd bij mensen die nog in coma zijn, hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef Dagonet het volgende:
Revalideren begint ook pas daarna. Maar hij is in staat om vervoerd te worden zodat z'n familie een plek kan zoeken waar ze rustig kunnen kijken wat er gebeurd en wat eventuele mogelijkheden zijn. Zij kunnen het zich veroorloven de wereldtop op dat gebied in te huren.
Nee maar is dit.....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij echt zwart bent ben je wel makkelijker te vinden in de sneeuw.
Ze bloeden ook en kunnen doodgaan. Zijn dus ook mensen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef bluebellyfluff het volgende:
Zo zie je maar weer hoe relatief het wonen in een paleis is, prinsje zijn en miljoenen op je rekening hebben...
Valt moeilijk te zeggen, ligt er maar net aan welke delen van je hersenen nou exact zijn aangetast en in hoeverre. Je hebt ook veel "nietszeggende" gedeelten, maar goed het werd omschreven als enorme schade dus er zal weinig meer over zijn van Friso zoals hij voorheen was me dunkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En als hij al zou ontwaken over een paar maand, in welke toestand ontwaak je dan?
Ik ben geen dokter maar komt die man er dan niet als een kasplantje uit?
Ja, maar niet in deze mate.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Er wordt ook al gerevalideerd bij mensen die nog in coma zijn, hoor.
Bewegen met benen en armen, bijvoorbeeld. Al is het maar om de hersens te prikkelen.
We hebben grote delen hersenweefsel wat niet benut wordt en het komt voor dat delen van de hersenen de functies van beschadigde delen over kunnen nemen. Door revalidatie, al dan niet bij bewustzijn, kan dit geprikkeld worden.
No shitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze bloeden ook en kunnen doodgaan. Zijn dus ook mensen.
Nee maar is dit niet..... discrimineren??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij echt zwart bent ben je wel makkelijker te vinden in de sneeuw.
Hopen dat je vrouw/vriendin/broer/ouders of allemaal omkomen in een ongeluk als ze 20km te hard rijden!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij de lawine zelf veroorzaakt , waarom mag dit niet gezegd worden?
Positieve discriminatie. Zwart is duidelijker op wit te vinden dan blank op wit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nee maar is dit niet..... discrimineren??
Ik vroeg me al af wat ze ermee bedoeldenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op. En intensiefstation... noem het dan de intensive care-afdeling
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hersendood is wat anders dan massieve hersenschade dacht ik?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef Keyos het volgende:
Als ze het nou eerder naar buiten hadden gebracht dat hij 50 minuten durende hartstilstand heeft gehad, hadden we al gelijk geweten dat het afgelopen was. 50 minuten durende hartstilstand is gewoon hersendood, daar is geen discussie over mogelijk.
Ik probeerde het eigenlijk meer richting racisme te duwen, voor de balans.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Positief! Wie flauw doet, kan flauw verwachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |