quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Jaja, gefikstquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:23 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind de OP wel prima. Jammer echter dat ik dit topic per toeval tegen moest komen in de AT omdat het niet gekoppeld was.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar, nog even over die subwoofers; die moeten juist dreunen. Laat alles maar meetrillen, bas moet je voelen, niet horen.
Hehehe, good busyquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat een houten snijplank niet in de vaatwasser mocht, maar ik had haast en dacht ach, 1 keer kan wel denk ik.
Voordeel is wel dat ik nu 3 houten snijplanken heb
1 voor boontjes, 1 voor worteltjes en een plankje voor wat vleesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat een houten snijplank niet in de vaatwasser mocht, maar ik had haast en dacht ach, 1 keer kan wel denk ik.
Wij hebben er 4. Ik weet alleen niet waar die 4e voor isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:41 schreef lipje het volgende:
[..]
1 voor boontjes, 1 voor worteltjes en een plankje voor wat vlees
Dat is voor je mistlichtenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij hebben er 4. Ik weet alleen niet waar die 4e voor is.
[ afbeelding ]
Dat kommetje, met die sprieten. Ondertussen ga ik even googlen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is voor je mistlichten
[ afbeelding ]
Zo werkt het hier ookquote:
Da's ook best goed te doen, als ze er altijd alle 4 staanquote:
je mag gerust zeggen dat ze meer moet afwassen hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's ook best goed te doen, als ze er altijd alle 4 staan
dat zegt ie toch.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
je mag gerust zeggen dat ze meer moet afwassen hoor
Dat bedoelde ik niet, ik doelde meer op de praktische kantquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
je mag gerust zeggen dat ze meer moet afwassen hoor
misschien is de ketting wel te langquote:
nee hij moet meehelpen, dus zegt ie het niet zo vaak. Nooit geweten dat ie zooooo onder de duim zatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:37 schreef densmee het volgende:
[..]
misschien is de ketting wel te lang
Zekers, geloof dat m'n filter op de huidige sub op 50Hz staat. De rest nemen m'n front speakers voor zijn rekening.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar, nog even over die subwoofers; die moeten juist dreunen. Laat alles maar meetrillen, bas moet je voelen, niet horen.
Dat jij vandaag grapjes over kettingen durft te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:37 schreef densmee het volgende:
[..]
misschien is de ketting wel te lang
Dat zit 'ie nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nee hij moet meehelpen, dus zegt ie het niet zo vaak. Nooit geweten dat ie zooooo onder de duim zat
Spelen jouw front speakers vanaf 50 Hz dan? da's behoorlijk laagquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zekers, geloof dat m'n filter op de huidige sub op 50Hz staat. De rest nemen m'n front speakers voor zijn rekening.
Bij een film kan zo'n explosie echt ziek veel trillingen veroorzaken![]()
Beetje jammer dat m'n versterker naar de klote isRechter kanaal doet niks meer
![]()
De persoon op m'n werk die het kan maken al 2 weken niet gezien
je moet er maar het beste van maken, inclusief een trip naar een motorsloperij in japanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat jij vandaag grapjes over kettingen durft te maken
[..]
Dat zit 'ie niet
[..]
Spelen jouw front speakers vanaf 50 Hz dan? da's behoorlijk laag
Ptssssj. Valbeswelmee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nee hij moet meehelpen, dus zegt ie het niet zo vaak. Nooit geweten dat ie zooooo onder de duim zat
Deze al geprobeerd? En anders staat hier nog een lijstje met kanshebbersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef densmee het volgende:
[..]
je moet er maar het beste van maken, inclusief een trip naar een motorsloperij in japan
ik ben bang dat het toch het laatste wordt, een honda dealer gaat voor mij kijken of hij direct uit japan kan importeren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Deze al geprobeerd? En anders staat hier nog een lijstje met kanshebbers![]()
En als je het dan nog niet gevonden hebt : dan dit maar
nee allemaal andere blokken, en helaas is de 1000 niet geknepen of de 600 opgeboord dus past ook niks van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
da's wel weinig![]()
En van een andere 750 uit hetzelfde bouwjaar past niet?
hebben jullie geen kilo kipvleugels te eten?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ptssssj. Valbeswelmee.
Het enige waar ik gewoon echt een teringhekel aan heb is afwassen en SD niet, dus doen we dat samen. Hij wast af, ik droog af.
En als hij dagdiensten heeft, doe ik het meestal alleen. En als SD nachtdiensten heeft, doet hij het vaak alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Goh, jij ook al ...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
ga je met de kan rond?quote:
hoe was de optocht gisteren?quote:
Die beginnen vanaf 40Hz. Zonder sub klinkt het ook al wel aardig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Spelen jouw front speakers vanaf 50 Hz dan? da's behoorlijk laag
Ik heb net een nieuw DE koffiezetapparaatquote:
moet ik eerst half Nederland doorquote:Op zondag 19 februari 2012 10:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw DE koffiezetapparaat![]()
Geïnteresserden mogen in .be komen proeven.
Ik noteer een "geen interesse" bij jou.quote:
noteer maar "als ie in de buurt is"quote:Op zondag 19 februari 2012 10:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik noteer een "geen interesse" bij jou.
Dat is ongelofeloos dichtbij.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:52 schreef lipje het volgende:
[..]
noteer maar "als ie in de buurt is"
Ik moet in maart richting Houthalen Helchteren
dan plof ik met schoonpa op een terras en neem er eentjequote:
Luie mensenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Die is vandaag. En we liggen nog op bed, dus we gaan niet
.
tijd voor luilakkenquote:
alweer ontdooit na die koude weken?quote:
puik planquote:
Dadelijk wat gasten ontvangen dus nog even lekker koffieleuten.quote:
Moet zeggen dat het dak van Spidert goed isoleert, geen enkel last van kou gehad! Wel het standaard 916 probleem dat de sloten in de deur vastvriezen maar dat is redelijk bekendquote:Op zondag 19 februari 2012 12:40 schreef lipje het volgende:
[..]
alweer ontdooit na die koude weken?
t sneeuwt nu hier
quote:
Hier was ook een korte dreiging van winterse neerslag, maar het is na 5 minuten eigenlijk gestopt en de lucht is nu weer helder blauw. Raar.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik ben blij dat we niet gegaan zijn, het hagelt flink hier. En het blijft nog liggen ook, dus alles is hier weer wit.
Genoeg te doen ook hier. Opruimen, stofzuigen, dweilen, poetsen. En SD is niet helemaal lekker, dus die ligt nog half te slapen.
Als ik 14 gig zou moeten downloaden was ik 3 uur verder.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:31 schreef M5 het volgende:
Koop ik gisteren Call of Duty MW3, zitten er 2 DVD's bij. Ik start de installatie, download dat ding de hele game (14GB) van het net. Niet dat ik er een probleem mee heb, maar waarom die DVD's erbij?
Maar goed... ff gamen...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Anne het volgende:
[..]!
Nou, Fristi, is het wat?
http://panasonic.nl/html/(...)ew/251453/index.html
dat moet je pas aan Fristi vragen als het kapot isquote:
Hij is nog niet geleverd, dus hij is nog niet kapoet neem ik aanquote:Op zondag 19 februari 2012 13:48 schreef lipje het volgende:
[..]
dat moet je pas aan Fristi vragen als het kapot is
Die heb je ook niet voor die prijzenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nog geen ervaring met Panasonic huishoud meuk helaasch.........tis natuurlijk geen Miele
Op audio/video gebied maakt Panasonic ook kwalitatief prachtig spul met laag uitvalpercentage, ik ben wel benieuwd hoe de wasmachine jullie gaat bevallen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die heb je ook niet voor die prijzen![]()
Heb ooit een hele vette draagbare radio (DS30) van Panasonic gehad, en een wekkerradio, een walkman ooit toen die dingen net waren uitgevonden, en op mijn werk hadden ze een schroeftol die volgens mij onverwoestbaar was![]()
Verder heb ik er volgens mij nooit iets van gehad.
quote:
Die DS 30 is bij far de meest geweldige portable die ik ooit gehad heb, wat een beest was datquote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Op audio/video gebied maakt Panasonic ook kwalitatief prachtig spul met laag uitvalpercentage, ik ben wel benieuwd hoe de wasmachine jullie gaat bevallen.
Ja, hoi. De oma van XM is vanmorgen overleden, gisteravond afscheid van haar genomen. Gewoon rustig weggetuft, vredig en zo.quote:
Ai, gecondoleerd, zulke dingen gebeuren helaas in het levenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, hoi. De oma van XM is vanmorgen overleden, gisteravond afscheid van haar genomen. Gewoon rustig weggetuft, vredig en zo.
Gecondoleerd Duvel en XM.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, hoi. De oma van XM is vanmorgen overleden, gisteravond afscheid van haar genomen. Gewoon rustig weggetuft, vredig en zo.
Gecondoleerd Duvel.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
jaquote:
eigen schuld. Had je de vmax maar niet moeten overschrijdenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
Jahoor... Laseren over een afgelegde afstand van 140 meter is ook echt objectief.Afijn, 200 euro armer.
Ach, je rijd in werkzaamheden (vmax 30) keurig 30 en juist die ene inhaalactie (buiten werkzaamheden) pakken ze je. Dat ik gepakt word, jammer maar helaas, ik reed immers te hard (al meen ik 85 op de teller te hebben gehad), maar graag ook de reden aanpakken dat ik ging inhalen. Klevend verkeer met verblindende verlichting.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:17 schreef lipje het volgende:
eigen schuld. Had je de vmax maar niet moeten overschrijden![]()
Je verhaal rammelt; werkzaamheden met een Vmax van 30 zijn binnen de kom, dus in een 50 gebied, op een provinciale weg is het 50 bij werkzaamheden waar je normaal. 80 mag.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ach, je rijd in werkzaamheden (vmax 30) keurig 30 en juist die ene inhaalactie (buiten werkzaamheden) pakken ze je. Dat ik gepakt word, jammer maar helaas, ik reed immers te hard (al meen ik 85 op de teller te hebben gehad), maar graag ook de reden aanpakken dat ik ging inhalen. Klevend verkeer met verblindende verlichting.
Ga eens over de N203 te Zaandijk, Vmax 70, staat een werkbordje met een mannetje en een bordje met 30 eronder, beide richtingen. Verder is er geen bordje einde werkzaamheden, alleen na de kruizing opnieuwe het bordje 70 aan beide kanten van de rijstrook. En mijn binnenspiegel heeft idd een anti verblindingsstand, maar mijn buitenspiegels hebben dat niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je verhaal rammelt; werkzaamheden met een Vmax van 30 zijn binnen de kom, dus in een 50 gebied, op een provinciale weg is het 50 bij werkzaamheden waar je normaal. 80 mag.
En je binnenspiegel heeft een anti-verblindingsstand, inhalen omdat je een bumperklevert hebt is bullshit imho
Ga jij eens met een VW Transporter achter een AX rijden/staan. Veel brederquote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef lipje het volgende:
als ie bumperkleeft heb je geen last van verblindende verlichting
dan is je laten inhalen goedkoper dan zelf inhalenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ga jij eens met een VW Transporter achter een AX rijden/staan. Veel breder
Ja, inderdaad. Had ie ook alle ruimte voor, dus waarom dat niet gebeurde. Ga volgende keer wel weer als een slak rijden als ik verblind word. Die achter me reed ook al vanaf de kruizing achter me, dicht op me.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
dan is je laten inhalen goedkoper dan zelf inhalen
Gecondoleerd nog!quote:
Dan is 85 alsnog 15 km te hard, en heb je die prent verdiend toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ga eens over de N203 te Zaandijk, Vmax 70, staat een werkbordje met een mannetje en een bordje met 30 eronder, beide richtingen. Verder is er geen bordje einde werkzaamheden, alleen na de kruizing opnieuwe het bordje 70 aan beide kanten van de rijstrook. En mijn binnenspiegel heeft idd een anti verblindingsstand, maar mijn buitenspiegels hebben dat niet.
En mocht je me, wat betrefd de bebording op dit moment, willen controleren, hier staat nu aan beide kanten van de kruizing een bordje wegwerkzaamheden en een bordje 30 op 1 paal. Meestal maak ik trouwens ook video van het stuk weg, inc. zicht op navi, maar vandaag toevallig niet.
Ja, idd. Maar 15 te hard op mijn teller is ca. 12 te hard. 12 te hard zonder correctie is 96, scheelt nogal. Zou het nog buiten de bebouwde kom worden, dan wordt het zelfs 92. Trek daar nog eens een correctie vanaf.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Dan is 85 alsnog 15 km te hard, en heb je die prent verdiend toch?
goedemorgen.quote:
Het was behoorlijk rustig op de weg jaquote:Op maandag 20 februari 2012 07:17 schreef lipje het volgende:
[..]
goedemorgen.
Ligt het leven in Limburg nog plat?
Morgen de Kuukse elfkroegetochtquote:Op maandag 20 februari 2012 08:21 schreef cofi het volgende:
Klopt ja, maar is het net niet. Daarnaast geef ik er niet zoveel om, dus maar gewoon werken vandaag.
Gaat het in Cuijk nog een beetje los?
Nou ja, in elk geval weer aan het werk.quote:
Elf. Duhquote:Op maandag 20 februari 2012 08:36 schreef cofi het volgende:
En hoeveel kroegen zijn er?
Om het PTA gerelateerd te houden:
Gisteren maar eens bezig geweest met een koplamp ruitenwisser van mijn auto. Ding liep telkens vast. Uit elkaar gehaald, maar helaas werkt ie nu iets beterThermische beveiliging knalt er de hele tijd in. Toch nog maar eens uit elkaar slopen en helemaal schoon maken, opnieuw in vetten etc.
Plaatje bij praatje:
[ afbeelding ]
Kut klus...
Haha, lekker cheapass, maar doet het prima:-D Had alleen wel iets zwaarder gemogen.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Fijne multimeter is dat hè cofi![]()
Toen ik vanochtend wegreed bij het tankstation schoven mijn voorgangers tegen elkaar aan, het was nogal glad kennelijk.
Ach boeiend voor ¤5,- , ik heb er een stuk of vier liggen.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:27 schreef cofi het volgende:
[..]
Haha, lekker cheapass, maar doet het prima:-D Had alleen wel iets zwaarder gemogen.
Waren die lui aan het kleven ofzo? Je weet toch dat het glad is!?
Straks toch maar even rustig aandoen op de wegquote:Op maandag 20 februari 2012 09:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach boeiend voor ¤5,- , ik heb er een stuk of vier liggen.
Maar nee ze reden stapvoets naar de kruising, het ging totaal niet hard, het gebeurde voor me en ik hoorde het niet eens.
Absoluut verstandig!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:34 schreef cofi het volgende:
[..]
Straks toch maar even rustig aandoen op de weg
Oh mijn ramen waren ook helemaal bevroren. Heb het ontdooid met zo'n ruitenontdooier spul. 5 minuten laten toen ik weg zou rijden waren ze alweer bevrorenquote:Op maandag 20 februari 2012 08:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Het was behoorlijk rustig op de weg ja.
Wat een rotijs op mijn auto trouwens. Kreeg in eerste instantie mijn deur amper open en kreeg daarna mijn ramen niet helemaal schoon en mijn ruitenwissers deden het ook niet, omdat er nog een plakkaat ijs voor zat![]()
.
Damn, ik gleed letterlijk de parkeerplek af.quote:
Goedemorgen beebquote:Op maandag 20 februari 2012 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoor het al; binnen blijven vandaag
Ik zou iig niet met de brommert gaan..quote:Op maandag 20 februari 2012 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoor het al; binnen blijven vandaag
Ijs van de voorruit hakken heb ik ook een bloedhekel aanquote:Op maandag 20 februari 2012 09:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb van de gladheid eigenlijk niks gemerkt.
Mogguh, die zijn verhuisd naar een ander hoofdquote:Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Goedemorgen beeb. Hoe is het met de hoofdpijntjes?
Dan hoef ik weer niet te schrappenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:56 schreef cofi het volgende:
[..]
Ik zou iig niet met de brommert gaan..
Pffrtzz, je hebt de ijskrabber niet voor niks van mij gejatquote:Op maandag 20 februari 2012 09:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ijs van de voorruit hakken heb ik ook een bloedhekel aan
Whehe, jij had er ineens 2, en ik geen, dat is voor de balans. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem graag gebruik hequote:Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Pffrtzz, je hebt de ijskrabber niet voor niks van mij gejat.
Weet je wat je kunt doenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, jij had er ineens 2, en ik geen, dat is voor de balans. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem graag gebruik he
Ik heb al een sterretje in mijn ruit. Lijkt me geen goed planquote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon de waterkoker gebruiken.
Slekt plan, moet ik daarna weer naar boven om dat ding terug te brengenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon de waterkoker gebruiken.
Ik heb een flauw vermoedenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je wat je kunt doen? Hetgeen waar ik een hekel aan heb
?
quote:
Congrats! Maar je leende hem eerst?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:07 schreef Anne het volgende:
Vanaf vandaag is de knaarie trouwens officieel van mij. Op papier enzo.
Hip hip hooray.
Zoietsquote:Op maandag 20 februari 2012 10:12 schreef cofi het volgende:
[..]
Congrats! Maar je leende hem eerst dus?
Normaal betalen ze dan ook de benzine toch? Hmm..quote:Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef cofi het volgende:
[..]
Gewoon een heule lange proefrit, jonguh!
Klopt. Zou toch eens vragen gaan stellen als ik jou was.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Normaal betalen ze dan ook de benzine toch? Hmm...
Ow fuckquote:
Dat wordt goedmakenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow fuck![]()
Jouw schuld, ik was afgeleid
Ja idd, als je de Niksan effe wast ben ik wel bereid om het voor deze keer door de vingers te zienquote:
Ah! Vandaar dat je het straks ook al over Cuijk had, maar ik woon niet (meer) in Cuijkquote:Op maandag 20 februari 2012 11:18 schreef cofi het volgende:
[..]
Volgende keer als ik langs Cuijk kom, moet ik daar maar even een tussenstop maken
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:25 schreef Anne het volgende:
Ik zit met een collega via een shared excel file te overleggen. Werkt nog best ok!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar Anne
Das het nerdje hier
Fail! :'-)quote:Op maandag 20 februari 2012 11:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah! Vandaar dat je het straks ook al over Cuijk had, maar ik woon niet (meer) in Cuijk(al is daar de brandstofprijs hetzelfde zie ik
).
Even bij je opties aanzettenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef cofi het volgende:
[..]
Fail! :'-)
Waar is het smilie overzicht in de mobiele layout?
Dat er onbalans in zit bedoel je?quote:
Dat heb ik al meer dan een jaar. Ofja, eigenlijk zolang als ik mijn huidige auto hier heb.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:10 schreef cofi het volgende:
Het is officieel. Per volle tank ben ik meer dan E 100,- kwijt:
[ afbeelding ]
Vrijdag weer tanken![]()
Misschien wordt het dan toch tijd voor een diesel / gastank
Als je drijfstanglagers een trilling veroorzaken loopt je auto niet lang meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:31 schreef L0we het volgende:
Wat kan het zijn als je auto trilt bij een bepaald toerental?
Ik heb inmiddels de motorsteunen gecheckt, maar die zien er nog goed uit. Daarnaast hoor je het trillen ook als je stilstaand iets toeren maakt in zn vrij, en niet als ik hem in zn vrij vanaf 80 laat uitrollen naar bijna 0.
Het zou nog een verstuiver kunnen zijn, maar na een flesje injectorreiniger is er geen enkele verbetering in gekomen.
Zouden het de drijfstanglagers kunnen zijn? Of zijn er nog andere zaken die het zouden kunnen zijn?
De auto heeft overigens 268.000 gelopen.
Is eigenlijk mijn eer te na, om naar de garage te gaan. Letterlijk alle reparaties doe ik zelf, bij de garage kom ik alleen maar voor de APK.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef Barcaconia het volgende:
Als je drijfstanglagers een trilling veroorzaken loopt je auto niet lang meer.
Het kunnen 100.000 zaken zijn, beter even langs de garage gaan.
Dan moet je zelf maar eens op diagnose uit gaan... Een trilling bij bepaalde toerentallen kan veel oorzaken hebben. Het zit in ieder geval in de motor of versnellingsbak waarvan de motor het meest logisch is. Wat voor trilling is het? Hoorbaar? Goed of matig voelbaar? Hoogfrequent of langzaam?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:35 schreef L0we het volgende:
[..]
Is eigenlijk mijn eer te na, om naar de garage te gaan. Letterlijk alle reparaties doe ik zelf, bij de garage kom ik alleen maar voor de APK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
True. Beetje duur, zeker de Coupé.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar voor erbij zijn die wel een beetje prijzig![]()
Z4 is zeker te weten puiker
Ben je de PowLow nu al zat?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar voor erbij zijn die wel een beetje prijzig![]()
Z4 is zeker te weten puiker
eensgelijksquote:
Ehm, nouja prima auto voor dagelijks verkeer, maar daarnaast zou ik nog wel iets willen hebben ja.quote:
En over 2 weken wil je weer wat andersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm, nouja prima auto voor dagelijks verkeer, maar daarnaast zou ik nog wel iets willen hebben ja.
Een oude amerikaan is ook niet te betalen. Zo'n 6 pitter van BMW wil ik al de helft van m'n leven![]()
Daarnaast is cabrio ook wel puik. De Z3 Coupe vind ik veul mooier als de cabrio, maar een auto met een dak heb ik al
Met een Z3.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:27 schreef Anne het volgende:
[..]
En over 2 weken wil je weer wat anders. Je lijkt wel een wief.
Korter en met een thema:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef Freezer het volgende:
Goedemorgen.. Weer een nieuwe actie op www.ibood.com? Wat is er anders aan een rush dan aan de hunt?
quote:Normaal gesproken hebben we natuurlijk slechts 1 onovertroffen aanbieding per dag en houden we regelmatig een Hunt, maar vanaf volgende week doen we iets nieuws bij www.iBOOD.com, namelijk de RUSH.
O ja? Wat is dat dan?
RUSH staat voor; Radical Ultra Short Hunt! In zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Denk bijvoorbeeld aan een audio-RUSH of PC-RUSH. Maar het kan ook zijn dat er tijdens een RUSH alleen deals voorbij komen van een bepaald merk of speciaal voor een feestdag zoals Kerst of Valentijnsdag.
Hoe lang duurt zo'n RUSH dan?
Een RUSH duurt grofweg 1 uur tot anderhalf uur, en zolang de voorraad strekt. Je snapt wel: vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk lage prijzen, geldt hier nog meer dan bij een dagdeal of de Hunt: OP=OP! En wanneer de RUSH voorbij is, schakelen we automatisch weer naar onze dagelijkse superaanbieding.
No problemquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:51 schreef Freezer het volgende:
Sorry.. had ik zelf ook kunnen vinden. Te lam om te zoeken vandaag...
Ik heb het helemaal gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:09 schreef Duvel het volgende:
't Was wel grappig, maar niks voorbij zien komen waar ik wat mee kan.
Krijg je niet, omdat je voor een WW-uitkering moet hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou je een WW-uitkering kunnen aanvragen na afstuderen? Iemand ervaring mee?
Ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou je een WW-uitkering kunnen aanvragen na afstuderen? Iemand ervaring mee?
Vraag me niet wat je dan aan geld krijgt... En je bent dan verplicht om te solliciteren en je dient de kutbaantjes eigenlijk te accepteren. Dus of je dat wilt is een tweede.quote:Om de periode tussen afstuderen en een baan te overbruggen, kun je een uitkering aanvragen bij de gemeentelijke Sociale Dienst in je woonplaats. Het is aan te bevelen die aanvraag ongeveer een maand van tevoren in te dienen. Voor een bijstandsuitkering moet je jezelf als werkzoekende inschrijven bij het Centrum voor Werk & Inkomen (CWI) en beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt. Je komt pas in aanmerking als je aan bepaalde criteria voldoet en kunt aantonen waarom je geen werk kunt vinden.
De Sociale Dienst gaat, net zoals de IB-Groep, uit van je formele afstudeerdatum (zie 'Datum van afstuderen' hierboven). Bij de meeste opleidingen is de diploma- of buluitreiking een formaliteit die later plaatsvindt dan je laatste examenwerk. Als je vóór de diploma-uitreiking een uitkering wilt ontvangen, heb je een speciale verklaring nodig die je kunt krijgen bij de Centrale Studentenbalie. Neem dan wel de verklaring van de examenaanvraag (van het examenbureau) mee.
Hmm nouja ik heb vanaf mijn 16e gewerkt. Maar iemand die ik ken die zei dat een uitkering na het afstuderen mogelijk was.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Krijg je niet, omdat je voor een WW-uitkering moet hebben gewerkt.
Ik ben eigenlijk tegen uitkeringen maar zoals ik hierboven zeg, iemand wees me erop.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Vraag me niet wat je dan aan geld krijgt... En je bent dan verplicht om te solliciteren en je dient de kutbaantjes eigenlijk te accepteren. Dus of je dat wilt is een tweede.
Ja, maar dus geen WW-uitkering. Daarvoor moet je minimaal 26 weken in een periode van 36 weken hebben gewerkt (en ik heb geen idee of een stage daar bijvoorbeeld ook onder valt).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm nouja ik heb vanaf mijn 16e gewerkt. Maar iemand die ik ken die zei dat een uitkering na het afstuderen mogelijk was.
Ww uitkering krijg je amper, zeg maar niet omdat je te weinig premies hebt afgedragen. Bijstand krijg je met moeite.. Wel kom je in aanmerking voor de wet WIJ (als je jonger dan 28 bent), maar dat is eigenlijk bedoelt voor mensen zonder opleiding. Volgens mij voldoe je daar niet aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Vraag me niet wat je dan aan geld krijgt... En je bent dan verplicht om te solliciteren en je dient de kutbaantjes eigenlijk te accepteren. Dus of je dat wilt is een tweede.
Kan me in beide standpunten vinden. Primair vind ik dat mensen zelfvoorzienend moeten zijn. Als er door externe factoren tijdelijk geen mogelijkheden zijn, vind ik dat we blij mogen zijn dat we uitkeringen kunnen trekkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:46 schreef Anne het volgende:
En hoezo ben je trouwens tegen uitkeringen?
Mensen die geen baan kunnen vinden hebben daar toch gewoon recht op en waarschijnlijk hard voor gewerkt.
Ik ben blij dat het bestaat en zal er ook gretig gebruik van maken als het nodig is.
En soms gaat dat nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Persoonlijk iets, ik werk liever voor mijn geld
In hun tuinhuisje misschien, een bijstandsuitkering is bepaald geen vetpot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:48 schreef Freezer het volgende:
Maar om lekker betaald vakantie te hebben.
¤634,80 als alleenstaande, per maand. Damn, je zal er maar rond van moetem komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
In hun tuinhuisje misschien, een bijstandsuitkering is bepaald geen vetpot.
Da's 1x huur, de zorgverzekering en boodschappen voor 1 weekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:01 schreef cofi het volgende:
[..]
¤634,80 als alleenstaande, per maand. Damn, je zal er maar rond van moetem komen.
Zo'n ¤70 euro per week voor twee personen. Jij?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:03 schreef Anne het volgende:
Ik zat trouwens laatst even zo'n topic hier op FOK! door te lezen over boodschappen per week, yadda yadda. Voor hoeveel geld doen jullie boodschappen per week?
Da's niet veel zeg... En dan moet je nog weinig bezittingen ook om daarvoor in aanmerking te komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:01 schreef cofi het volgende:
[..]
¤634,80 als alleenstaande, per maand. Damn, je zal er maar rond van moetem komen.
Klopt. Kun je volgens mij amper van leven. Natuurlijk mag je wel naar de voedselbank, dus die kosten heb je niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's niet veel zeg... En dan moet je nog weinig bezittingen ook om daarvoor in aanmerking te komen.
En dat gaat dus niet op, omdat er gekeken wordt naar het inkomen van huisgenoten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als je thuiswoont kom je nog wel een eindje maar niet als je alleen bent.
Ok! Dan valt het mee. Zoiets zijn we nu ook ongeveer kwijt gemiddeldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:05 schreef cofi het volgende:
[..]
Zo'n ¤70 euro per week voor twee personen. Jij?
Bij ons is het natuurlijk ook wisselend. Het was rond de ¤140 per week. We zijn toen maar overgestapt op het 1 keer per week inslaan en het maken van een boodschappenlijstjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok! Dan valt het mee. Zoiets zijn we nu ook ongeveer kwijt gemiddeld.
Ene keer wat meer, andere keer wat minder.
En wat was jullie oplossing?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef Anne het volgende:
We zaten eerst ook steeds dik boven de 100 euro inderdaad.
Goeie vraag. Minder kopenquote:
Dat kan bijna niet. Geloof er niks van, of je koopt een doos frikandellen, een zak uien en een zak aardappelen, waar je dan de hele week op leeft. Daarnaast twee oude broden en een grote pot jam als ontbijt en lunch..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:34 schreef Anne het volgende:
Hier, vanaf hier: Kun je voor 10 euro per week eten ?
35 euro per week met zijn tweetjes![]()
. Knap. Waarschijnlijk zou ik dan allemaal dingen eten die het net niet zijn of die ik niet lekker vind, of het is te weinig.
In je eentje is het volgens mij ook wel te doen, maar met z'n tweeen voor dat bedrag?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:02 schreef Dingest het volgende:
Ik ben tegen de 40e per week kwijt in mijn eentje, en daar zitten toch wel een aantal dingen bij die ik als luxe zou bestempelen
Naja, alleen bij de genoemde frikandellen (vlees), uien(groente) en aardappelen, lujt het je voor 2 euro. Mocht je het afwisselender, gezonder en lekkerder willen hebben lukt je het niet voor 2 euro..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:06 schreef Anne het volgende:
Net zoals dat 2 euro per persoon per maaltijd. Daar heb je toch eigenlijk alleen het vlees voor?
Met een pasta zal het wel lukken. Maar een maaltijd zoals aardappelen, vlees en groente.. voor 2 euro per persoon?
Voor 4 euro lukt het wel om een pasta te fiksenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
Met pasta lukt dat volgens mij ook niet, of je moet genoegen nemen met alleen pasta en een potje pastasaus en dan zonder groenten of vlees erin. goed recept voor ondervoeding op termijn.
Tel dat maar eens bij elkaar op; gaat hem niet worden volgens mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor 4 euro lukt het wel om een pasta te fiksen. Denk aan spinazie, macaroni, spekjes en ui.
Zak macaroni kost nog geen euro en daar doe je 2x mee. Zak uien doe je nog vaker mee. Spinazie kost anderhalve euro ofzo? En spekjes ook nog geen euro.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tel dat maar eens bij elkaar op; gaat hem niet worden volgens mij.
En dat 7 dagen per week. Heb je nog 7 euro per week over voor de overige maaltijden en andere shit zoals wasmiddellen, snacks, drinken, noem maar opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor 4 euro lukt het wel om een pasta te fiksen. Denk aan spinazie, macaroni, spekjes en ui.
Tja.. de katten gaan op dieet dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:14 schreef cofi het volgende:
[..]
En dat 7 dagen per week. Heb je nog 7 euro per week over voor de overige maaltijden en andere shit zoals wasmiddellen, snacks, drinken, noem maar op
Nah, ok, misschien wel, maar dat eet je dus zoals cofi al aangeeft iet 7 dagen per week.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Zak macaroni kost nog geen euro en daar doe je 2x mee. Zak uien doe je nog vaker mee. Spinazie kost anderhalve euro ofzo? En spekjes ook nog geen euro.
Met 4 euro haal je dat wel hoor.
Gezocht; benedenwoning met tuin en muizenquote:
Dag 3: Lasagne.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, ok, misschien wel, maar dat eet je dus zoals cofi al aangeeft iet 7 dagen per week.
Dag 2 : pizza
dik over de 5 pleuro.quote:
Pizza en lasagne voor 4 euro per dag voor 2 personen?quote:
Kan ook niet, en dat noemen ze in Den Haag 'sociaal'quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:23 schreef cofi het volgende:
[..]
Pizza en lasagne voor 4 euro per dag voor 2 personen?
Naja, samenvattend, voor ¤35,00 per week kun je volgens mij normaal leven met z'n tweeen.
Welnee. Die bak die jij vreet is iets in de 2 euro volgens mij. En die ik eet iets van 1 euro nog wat. Redden we misschien net!quote:
Geloof ik niks van, maar het zou kunnen.. bij de C1000 haalde ik diezelfde bakken voor net geen 5¤ volgens mij..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Welnee. Die bak die jij vreet is iets in de 2 euro volgens mij. En die ik eet iets van 1 euro nog wat. Redden we misschien net!
Dan had je die duurdere variantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, maar het zou kunnen.. bij de C1000 haalde ik diezelfde bakken voor net geen 5¤ volgens mij..
Kant en klare lasagne....bah..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan had je die duurdere variant.
We hebben nu de cheapass versie, omdat die 1. goedkoper is en 2. lekkerder.
Ik vind hem best goed te doenquote:
Da's wel goed voor de lijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon elke dag een Happy Meal.
Die heb je ook niet voor 2 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon elke dag een Happy Meal.
Welnee; de ene week roken en de andere week eten heahquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:47 schreef cofi het volgende:
[..]
Ja, das vervelend als je maar voor ¤35,00 boodschappen mag doen per week
Tijd om het zelf te gaan verbouwen met die prijzen tegenwoordigquote:
Fietsers motten niet zeiken; die betalen niet eens wegenbelasting, en jij wel. Beter blijven ze erachter, dan hoef je ze ook geen voorrang te geven als je afslaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zo, na een intestje E achter B examen ook maar geboekt. Ben alleen te gehaaid. Gelijktijdig met een lespolo die een oprit eerder rijdt bij een rotonde komen en, omdat je toch nog snelheid hebt, er meteen maar op duiken moet je niet doen tijdens een examen. Is niet helemaal volgens het boekje
Oja, en fietsers kijken boos als je moet afslaan en de combo al op de fietsstrook neerzet.Ach...
Yeah, ik heb dr een filmpje van gemaakt, ik zal hem binnenkort uploaden.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan moet je zelf maar eens op diagnose uit gaan... Een trilling bij bepaalde toerentallen kan veel oorzaken hebben. Het zit in ieder geval in de motor of versnellingsbak waarvan de motor het meest logisch is. Wat voor trilling is het? Hoorbaar? Goed of matig voelbaar? Hoogfrequent of langzaam?
Ik had ook uit een uitrit bijna een scootmobiel ervoor. 't Was dat ik ze zag aankomen en dat het verkeer verderop vastliep en aangezien ik bij een oversteek kwam ik de wagen al flink aan het remmen was, om de oversteek vrij te houden. En vervolgens, terwijl ik opgesloten zit tussen fietspad en bushalte gewoon lekker met je scootmobiel half op de rijbaan blijven rijden omdat je naast een fietser wilt rijden. En ik voel er niets voor om hem er echt langs te persen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fietsers motten niet zeiken; die betalen niet eens wegenbelasting, en jij wel. Beter blijven ze erachter, dan hoef je ze ook geen voorrang te geven als je afslaat
Hij doet het ook als je stilstaat met de bak in z'n vrij he? dan zit het 100% in de motor zelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Yeah, ik heb dr een filmpje van gemaakt, ik zal hem binnenkort uploaden.
Het is een trilling die bij een bepaald toerental het ergst is, erboven en eronder zwakt hij vrij snel af. Het is een vrij vlotte trilling, beetje het tempo als een vlotte klopboormachine, goed voelbaar, alles resoneert ook mee.
Ja, en dat terwijl je helemaal geen extra ruimte nodig hebt. Behalve als je een krappe bocht moet maken en iets wilt uithalen, dan krijg je geen cm extraquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik had ook uit een uitrit bijna een scootmobiel ervoor. 't Was dat ik ze zag aankomen en dat het verkeer verderop vastliep en aangezien ik bij een oversteek kwam ik de wagen al flink aan het remmen was, om de oversteek vrij te houden. En vervolgens, terwijl ik opgesloten zit tussen fietspad en bushalte gewoon lekker met je scootmobiel half op de rijbaan blijven rijden omdat je naast een fietser wilt rijden. En ik voel er niets voor om hem er echt langs te persen.
Oja, ook altijd leuk hoeveel mensen toch helemaal naar rechts vliegen als je iets achter je gat hebt hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |