Die heb je ook niet voor die prijzenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:08 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nog geen ervaring met Panasonic huishoud meuk helaasch.........tis natuurlijk geen Miele
Op audio/video gebied maakt Panasonic ook kwalitatief prachtig spul met laag uitvalpercentage, ik ben wel benieuwd hoe de wasmachine jullie gaat bevallen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die heb je ook niet voor die prijzen![]()
Heb ooit een hele vette draagbare radio (DS30) van Panasonic gehad, en een wekkerradio, een walkman ooit toen die dingen net waren uitgevonden, en op mijn werk hadden ze een schroeftol die volgens mij onverwoestbaar was![]()
Verder heb ik er volgens mij nooit iets van gehad.
quote:
Die DS 30 is bij far de meest geweldige portable die ik ooit gehad heb, wat een beest was datquote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Op audio/video gebied maakt Panasonic ook kwalitatief prachtig spul met laag uitvalpercentage, ik ben wel benieuwd hoe de wasmachine jullie gaat bevallen.
Ja, hoi. De oma van XM is vanmorgen overleden, gisteravond afscheid van haar genomen. Gewoon rustig weggetuft, vredig en zo.quote:
Ai, gecondoleerd, zulke dingen gebeuren helaas in het levenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, hoi. De oma van XM is vanmorgen overleden, gisteravond afscheid van haar genomen. Gewoon rustig weggetuft, vredig en zo.
Gecondoleerd Duvel en XM.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, hoi. De oma van XM is vanmorgen overleden, gisteravond afscheid van haar genomen. Gewoon rustig weggetuft, vredig en zo.
Gecondoleerd Duvel.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
jaquote:
eigen schuld. Had je de vmax maar niet moeten overschrijdenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
Jahoor... Laseren over een afgelegde afstand van 140 meter is ook echt objectief.Afijn, 200 euro armer.
Ach, je rijd in werkzaamheden (vmax 30) keurig 30 en juist die ene inhaalactie (buiten werkzaamheden) pakken ze je. Dat ik gepakt word, jammer maar helaas, ik reed immers te hard (al meen ik 85 op de teller te hebben gehad), maar graag ook de reden aanpakken dat ik ging inhalen. Klevend verkeer met verblindende verlichting.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:17 schreef lipje het volgende:
eigen schuld. Had je de vmax maar niet moeten overschrijden![]()
Je verhaal rammelt; werkzaamheden met een Vmax van 30 zijn binnen de kom, dus in een 50 gebied, op een provinciale weg is het 50 bij werkzaamheden waar je normaal. 80 mag.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ach, je rijd in werkzaamheden (vmax 30) keurig 30 en juist die ene inhaalactie (buiten werkzaamheden) pakken ze je. Dat ik gepakt word, jammer maar helaas, ik reed immers te hard (al meen ik 85 op de teller te hebben gehad), maar graag ook de reden aanpakken dat ik ging inhalen. Klevend verkeer met verblindende verlichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |