Elf. Duhquote:Op maandag 20 februari 2012 08:36 schreef cofi het volgende:
En hoeveel kroegen zijn er?
Om het PTA gerelateerd te houden:
Gisteren maar eens bezig geweest met een koplamp ruitenwisser van mijn auto. Ding liep telkens vast. Uit elkaar gehaald, maar helaas werkt ie nu iets beterThermische beveiliging knalt er de hele tijd in. Toch nog maar eens uit elkaar slopen en helemaal schoon maken, opnieuw in vetten etc.
Plaatje bij praatje:
[ afbeelding ]
Kut klus...
Haha, lekker cheapass, maar doet het prima:-D Had alleen wel iets zwaarder gemogen.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Fijne multimeter is dat hè cofi![]()
Toen ik vanochtend wegreed bij het tankstation schoven mijn voorgangers tegen elkaar aan, het was nogal glad kennelijk.
Ach boeiend voor ¤5,- , ik heb er een stuk of vier liggen.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:27 schreef cofi het volgende:
[..]
Haha, lekker cheapass, maar doet het prima:-D Had alleen wel iets zwaarder gemogen.
Waren die lui aan het kleven ofzo? Je weet toch dat het glad is!?
Straks toch maar even rustig aandoen op de wegquote:Op maandag 20 februari 2012 09:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach boeiend voor ¤5,- , ik heb er een stuk of vier liggen.
Maar nee ze reden stapvoets naar de kruising, het ging totaal niet hard, het gebeurde voor me en ik hoorde het niet eens.
Absoluut verstandig!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:34 schreef cofi het volgende:
[..]
Straks toch maar even rustig aandoen op de weg
Oh mijn ramen waren ook helemaal bevroren. Heb het ontdooid met zo'n ruitenontdooier spul. 5 minuten laten toen ik weg zou rijden waren ze alweer bevrorenquote:Op maandag 20 februari 2012 08:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Het was behoorlijk rustig op de weg ja.
Wat een rotijs op mijn auto trouwens. Kreeg in eerste instantie mijn deur amper open en kreeg daarna mijn ramen niet helemaal schoon en mijn ruitenwissers deden het ook niet, omdat er nog een plakkaat ijs voor zat![]()
.
Damn, ik gleed letterlijk de parkeerplek af.quote:
Goedemorgen beebquote:Op maandag 20 februari 2012 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoor het al; binnen blijven vandaag
Ik zou iig niet met de brommert gaan..quote:Op maandag 20 februari 2012 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoor het al; binnen blijven vandaag
Ijs van de voorruit hakken heb ik ook een bloedhekel aanquote:Op maandag 20 februari 2012 09:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb van de gladheid eigenlijk niks gemerkt.
Mogguh, die zijn verhuisd naar een ander hoofdquote:Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Goedemorgen beeb. Hoe is het met de hoofdpijntjes?
Dan hoef ik weer niet te schrappenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:56 schreef cofi het volgende:
[..]
Ik zou iig niet met de brommert gaan..
Pffrtzz, je hebt de ijskrabber niet voor niks van mij gejatquote:Op maandag 20 februari 2012 09:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ijs van de voorruit hakken heb ik ook een bloedhekel aan
Whehe, jij had er ineens 2, en ik geen, dat is voor de balans. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem graag gebruik hequote:Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Pffrtzz, je hebt de ijskrabber niet voor niks van mij gejat.
Weet je wat je kunt doenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, jij had er ineens 2, en ik geen, dat is voor de balans. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem graag gebruik he
Ik heb al een sterretje in mijn ruit. Lijkt me geen goed planquote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon de waterkoker gebruiken.
Slekt plan, moet ik daarna weer naar boven om dat ding terug te brengenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon de waterkoker gebruiken.
Ik heb een flauw vermoedenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je wat je kunt doen? Hetgeen waar ik een hekel aan heb
?
quote:
Congrats! Maar je leende hem eerst?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:07 schreef Anne het volgende:
Vanaf vandaag is de knaarie trouwens officieel van mij. Op papier enzo.
Hip hip hooray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |