Ga eens over de N203 te Zaandijk, Vmax 70, staat een werkbordje met een mannetje en een bordje met 30 eronder, beide richtingen. Verder is er geen bordje einde werkzaamheden, alleen na de kruizing opnieuwe het bordje 70 aan beide kanten van de rijstrook. En mijn binnenspiegel heeft idd een anti verblindingsstand, maar mijn buitenspiegels hebben dat niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je verhaal rammelt; werkzaamheden met een Vmax van 30 zijn binnen de kom, dus in een 50 gebied, op een provinciale weg is het 50 bij werkzaamheden waar je normaal. 80 mag.
En je binnenspiegel heeft een anti-verblindingsstand, inhalen omdat je een bumperklevert hebt is bullshit imho
Ga jij eens met een VW Transporter achter een AX rijden/staan. Veel brederquote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef lipje het volgende:
als ie bumperkleeft heb je geen last van verblindende verlichting
dan is je laten inhalen goedkoper dan zelf inhalenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ga jij eens met een VW Transporter achter een AX rijden/staan. Veel breder
Ja, inderdaad. Had ie ook alle ruimte voor, dus waarom dat niet gebeurde. Ga volgende keer wel weer als een slak rijden als ik verblind word. Die achter me reed ook al vanaf de kruizing achter me, dicht op me.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
dan is je laten inhalen goedkoper dan zelf inhalen
Gecondoleerd nog!quote:
Dan is 85 alsnog 15 km te hard, en heb je die prent verdiend toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ga eens over de N203 te Zaandijk, Vmax 70, staat een werkbordje met een mannetje en een bordje met 30 eronder, beide richtingen. Verder is er geen bordje einde werkzaamheden, alleen na de kruizing opnieuwe het bordje 70 aan beide kanten van de rijstrook. En mijn binnenspiegel heeft idd een anti verblindingsstand, maar mijn buitenspiegels hebben dat niet.
En mocht je me, wat betrefd de bebording op dit moment, willen controleren, hier staat nu aan beide kanten van de kruizing een bordje wegwerkzaamheden en een bordje 30 op 1 paal. Meestal maak ik trouwens ook video van het stuk weg, inc. zicht op navi, maar vandaag toevallig niet.
Ja, idd. Maar 15 te hard op mijn teller is ca. 12 te hard. 12 te hard zonder correctie is 96, scheelt nogal. Zou het nog buiten de bebouwde kom worden, dan wordt het zelfs 92. Trek daar nog eens een correctie vanaf.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Dan is 85 alsnog 15 km te hard, en heb je die prent verdiend toch?
goedemorgen.quote:
Het was behoorlijk rustig op de weg jaquote:Op maandag 20 februari 2012 07:17 schreef lipje het volgende:
[..]
goedemorgen.
Ligt het leven in Limburg nog plat?
Morgen de Kuukse elfkroegetochtquote:Op maandag 20 februari 2012 08:21 schreef cofi het volgende:
Klopt ja, maar is het net niet. Daarnaast geef ik er niet zoveel om, dus maar gewoon werken vandaag.
Gaat het in Cuijk nog een beetje los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |