Ik vind hem best goed te doenquote:
Da's wel goed voor de lijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon elke dag een Happy Meal.
Die heb je ook niet voor 2 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon elke dag een Happy Meal.
Welnee; de ene week roken en de andere week eten heahquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:47 schreef cofi het volgende:
[..]
Ja, das vervelend als je maar voor ¤35,00 boodschappen mag doen per week
Tijd om het zelf te gaan verbouwen met die prijzen tegenwoordigquote:
Fietsers motten niet zeiken; die betalen niet eens wegenbelasting, en jij wel. Beter blijven ze erachter, dan hoef je ze ook geen voorrang te geven als je afslaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zo, na een intestje E achter B examen ook maar geboekt. Ben alleen te gehaaid. Gelijktijdig met een lespolo die een oprit eerder rijdt bij een rotonde komen en, omdat je toch nog snelheid hebt, er meteen maar op duiken moet je niet doen tijdens een examen. Is niet helemaal volgens het boekje
Oja, en fietsers kijken boos als je moet afslaan en de combo al op de fietsstrook neerzet.Ach...
Yeah, ik heb dr een filmpje van gemaakt, ik zal hem binnenkort uploaden.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan moet je zelf maar eens op diagnose uit gaan... Een trilling bij bepaalde toerentallen kan veel oorzaken hebben. Het zit in ieder geval in de motor of versnellingsbak waarvan de motor het meest logisch is. Wat voor trilling is het? Hoorbaar? Goed of matig voelbaar? Hoogfrequent of langzaam?
Ik had ook uit een uitrit bijna een scootmobiel ervoor. 't Was dat ik ze zag aankomen en dat het verkeer verderop vastliep en aangezien ik bij een oversteek kwam ik de wagen al flink aan het remmen was, om de oversteek vrij te houden. En vervolgens, terwijl ik opgesloten zit tussen fietspad en bushalte gewoon lekker met je scootmobiel half op de rijbaan blijven rijden omdat je naast een fietser wilt rijden. En ik voel er niets voor om hem er echt langs te persen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fietsers motten niet zeiken; die betalen niet eens wegenbelasting, en jij wel. Beter blijven ze erachter, dan hoef je ze ook geen voorrang te geven als je afslaat
Hij doet het ook als je stilstaat met de bak in z'n vrij he? dan zit het 100% in de motor zelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Yeah, ik heb dr een filmpje van gemaakt, ik zal hem binnenkort uploaden.
Het is een trilling die bij een bepaald toerental het ergst is, erboven en eronder zwakt hij vrij snel af. Het is een vrij vlotte trilling, beetje het tempo als een vlotte klopboormachine, goed voelbaar, alles resoneert ook mee.
Ja, en dat terwijl je helemaal geen extra ruimte nodig hebt. Behalve als je een krappe bocht moet maken en iets wilt uithalen, dan krijg je geen cm extraquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik had ook uit een uitrit bijna een scootmobiel ervoor. 't Was dat ik ze zag aankomen en dat het verkeer verderop vastliep en aangezien ik bij een oversteek kwam ik de wagen al flink aan het remmen was, om de oversteek vrij te houden. En vervolgens, terwijl ik opgesloten zit tussen fietspad en bushalte gewoon lekker met je scootmobiel half op de rijbaan blijven rijden omdat je naast een fietser wilt rijden. En ik voel er niets voor om hem er echt langs te persen.
Oja, ook altijd leuk hoeveel mensen toch helemaal naar rechts vliegen als je iets achter je gat hebt hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |