eensgelijksquote:
Ehm, nouja prima auto voor dagelijks verkeer, maar daarnaast zou ik nog wel iets willen hebben ja.quote:
En over 2 weken wil je weer wat andersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm, nouja prima auto voor dagelijks verkeer, maar daarnaast zou ik nog wel iets willen hebben ja.
Een oude amerikaan is ook niet te betalen. Zo'n 6 pitter van BMW wil ik al de helft van m'n leven![]()
Daarnaast is cabrio ook wel puik. De Z3 Coupe vind ik veul mooier als de cabrio, maar een auto met een dak heb ik al
Met een Z3.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:27 schreef Anne het volgende:
[..]
En over 2 weken wil je weer wat anders. Je lijkt wel een wief.
Korter en met een thema:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef Freezer het volgende:
Goedemorgen.. Weer een nieuwe actie op www.ibood.com? Wat is er anders aan een rush dan aan de hunt?
quote:Normaal gesproken hebben we natuurlijk slechts 1 onovertroffen aanbieding per dag en houden we regelmatig een Hunt, maar vanaf volgende week doen we iets nieuws bij www.iBOOD.com, namelijk de RUSH.
O ja? Wat is dat dan?
RUSH staat voor; Radical Ultra Short Hunt! In zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Denk bijvoorbeeld aan een audio-RUSH of PC-RUSH. Maar het kan ook zijn dat er tijdens een RUSH alleen deals voorbij komen van een bepaald merk of speciaal voor een feestdag zoals Kerst of Valentijnsdag.
Hoe lang duurt zo'n RUSH dan?
Een RUSH duurt grofweg 1 uur tot anderhalf uur, en zolang de voorraad strekt. Je snapt wel: vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk lage prijzen, geldt hier nog meer dan bij een dagdeal of de Hunt: OP=OP! En wanneer de RUSH voorbij is, schakelen we automatisch weer naar onze dagelijkse superaanbieding.
No problemquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:51 schreef Freezer het volgende:
Sorry.. had ik zelf ook kunnen vinden. Te lam om te zoeken vandaag...
Ik heb het helemaal gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:09 schreef Duvel het volgende:
't Was wel grappig, maar niks voorbij zien komen waar ik wat mee kan.
Krijg je niet, omdat je voor een WW-uitkering moet hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou je een WW-uitkering kunnen aanvragen na afstuderen? Iemand ervaring mee?
Ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou je een WW-uitkering kunnen aanvragen na afstuderen? Iemand ervaring mee?
Vraag me niet wat je dan aan geld krijgt... En je bent dan verplicht om te solliciteren en je dient de kutbaantjes eigenlijk te accepteren. Dus of je dat wilt is een tweede.quote:Om de periode tussen afstuderen en een baan te overbruggen, kun je een uitkering aanvragen bij de gemeentelijke Sociale Dienst in je woonplaats. Het is aan te bevelen die aanvraag ongeveer een maand van tevoren in te dienen. Voor een bijstandsuitkering moet je jezelf als werkzoekende inschrijven bij het Centrum voor Werk & Inkomen (CWI) en beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt. Je komt pas in aanmerking als je aan bepaalde criteria voldoet en kunt aantonen waarom je geen werk kunt vinden.
De Sociale Dienst gaat, net zoals de IB-Groep, uit van je formele afstudeerdatum (zie 'Datum van afstuderen' hierboven). Bij de meeste opleidingen is de diploma- of buluitreiking een formaliteit die later plaatsvindt dan je laatste examenwerk. Als je vóór de diploma-uitreiking een uitkering wilt ontvangen, heb je een speciale verklaring nodig die je kunt krijgen bij de Centrale Studentenbalie. Neem dan wel de verklaring van de examenaanvraag (van het examenbureau) mee.
Hmm nouja ik heb vanaf mijn 16e gewerkt. Maar iemand die ik ken die zei dat een uitkering na het afstuderen mogelijk was.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Krijg je niet, omdat je voor een WW-uitkering moet hebben gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |