Fail! :'-)quote:Op maandag 20 februari 2012 11:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah! Vandaar dat je het straks ook al over Cuijk had, maar ik woon niet (meer) in Cuijk(al is daar de brandstofprijs hetzelfde zie ik
).
Even bij je opties aanzettenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef cofi het volgende:
[..]
Fail! :'-)
Waar is het smilie overzicht in de mobiele layout?
Dat er onbalans in zit bedoel je?quote:
Dat heb ik al meer dan een jaar. Ofja, eigenlijk zolang als ik mijn huidige auto hier heb.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:10 schreef cofi het volgende:
Het is officieel. Per volle tank ben ik meer dan E 100,- kwijt:
[ afbeelding ]
Vrijdag weer tanken![]()
Misschien wordt het dan toch tijd voor een diesel / gastank
Als je drijfstanglagers een trilling veroorzaken loopt je auto niet lang meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:31 schreef L0we het volgende:
Wat kan het zijn als je auto trilt bij een bepaald toerental?
Ik heb inmiddels de motorsteunen gecheckt, maar die zien er nog goed uit. Daarnaast hoor je het trillen ook als je stilstaand iets toeren maakt in zn vrij, en niet als ik hem in zn vrij vanaf 80 laat uitrollen naar bijna 0.
Het zou nog een verstuiver kunnen zijn, maar na een flesje injectorreiniger is er geen enkele verbetering in gekomen.
Zouden het de drijfstanglagers kunnen zijn? Of zijn er nog andere zaken die het zouden kunnen zijn?
De auto heeft overigens 268.000 gelopen.
Is eigenlijk mijn eer te na, om naar de garage te gaan. Letterlijk alle reparaties doe ik zelf, bij de garage kom ik alleen maar voor de APK.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:52 schreef Barcaconia het volgende:
Als je drijfstanglagers een trilling veroorzaken loopt je auto niet lang meer.
Het kunnen 100.000 zaken zijn, beter even langs de garage gaan.
Dan moet je zelf maar eens op diagnose uit gaan... Een trilling bij bepaalde toerentallen kan veel oorzaken hebben. Het zit in ieder geval in de motor of versnellingsbak waarvan de motor het meest logisch is. Wat voor trilling is het? Hoorbaar? Goed of matig voelbaar? Hoogfrequent of langzaam?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:35 schreef L0we het volgende:
[..]
Is eigenlijk mijn eer te na, om naar de garage te gaan. Letterlijk alle reparaties doe ik zelf, bij de garage kom ik alleen maar voor de APK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
True. Beetje duur, zeker de Coupé.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar voor erbij zijn die wel een beetje prijzig![]()
Z4 is zeker te weten puiker
Ben je de PowLow nu al zat?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar voor erbij zijn die wel een beetje prijzig![]()
Z4 is zeker te weten puiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |