nasty youquote:
* Alfisti wijst naar Annequote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef Hyman het volgende:
iemand die van een filmpje een UI kan maken?
Ik verveel meestal anderenquote:
Ik ben hier de nerd, alleen een erg luie.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar Anne
Das het nerdje hier
En? Deed ie zeer?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Das het nerdje hier
Eerst achter het raam, nu nerd roepen.. ik ben het zat nu, je hebt een nootquote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Das het nerdje hier
Walnoot?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst achter het raam, nu nerd roepen.. ik ben het zat nu, je hebt een noot
Nee, een ekte ektequote:
Dat was slipje toch? Wel schattig. Hij vroeg mij per DM of ie niet wat te ver gingquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst achter het raam, nu nerd roepen.. ik ben het zat nu, je hebt een noot
Betalen, kreng kut!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Hyman het volgende:
Ik heb ook veel notes, maar de mods willen ze me niet allemaal in 1 keer vertellen alleen maar vaag wat erin staat.
Dan geef ik Slipnerd er ook nog één, ik ben in een goede bui vandaagquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was slipje toch? Wel schattig. Hij vroeg mij per DM of ie niet wat te ver ging![]()
.
Of is dit lekken?
Ja, maar dat compenseert met die van mijquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Anne het volgende:
Die note van lipje, van mij. Hoezo kansloos.
Dat zijn je notes ook zeg, pfuuuu, hoe krijg je het allemaal bij elkaar geklootquote:Op donderdag 14 april 2011 21:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat doe ik wel wanneer ik er 450 heb, dat is echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |