*noteertquote:
herkenbaarquote:
Ik lach me sufquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
herkenbaar
wtf @ SM-kat though, hoe komt iemand op dat idee?
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef Dangel het volgende:
cursus hoe krijg ik een hongaar boos binnen 10 seconden met succes afgerond!
[ afbeelding ]
Was dat niet helemaal de bedoeling?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:56 schreef Dangel het volgende:
ik kan bijna een boek maken met als titel 'op werelderfgoed parkeren'
dat was voor de volle 100% onze bedoelingquote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
Was dat niet helemaal de bedoeling?
ze waren het er niet helemala mee eensquote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef Dingest het volgende:
Ja, maar de Hongaren hadden daar toch andere ideeën over?![]()
Al 4 keer naar Hongarije geweest, maar ik heb ze nog niet kwaad gekregen
Speklappie bij halalslachten?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, da's een beetje messy, maja, je wilt toch een speklappie bij je eten he![]()
Er gebeuren wel meer dingen in een slachterij die je liever niet wilt weten
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300Squote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Alfisti het volgende:
Een Opel op............ een nieuw dieptepunt in deze PTA SC reeks
* SD zoekt de post waarin we aangaven dat het over halalmeuk gingquote:Op donderdag 14 april 2011 08:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Speklappie bij halalslachten?
* Tankiej zoekt het nieuwsbericht dat moslims vanaf nu varkensvlees eten
Opel roeleert gewoonquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
Eerste EN tweede ''naam SC" waren Opel![]()
De speedster wel jahquote:
Eeuuh......quote:
Whehe, GM is een groot concern hequote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eeuuh......
Buick Astra
[ afbeelding ]
Alfa's gelukkig nietquote:
Alle auto's roesten, alleen de ene wat sneller als de anderequote:Op donderdag 14 april 2011 12:43 schreef Freezer het volgende:
Hmmm dan heb ik roest kevertjes die er anders over denken...
nee, die hebben last van bodemplaat-etende-roestkevers.quote:
Aluminium heeft wat vermoeiingsproblemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
...als je geen roest wilt, moet je een auto nemen die niet van ijzer is
Volgens mij wordt alleen bij halalslachten nog onverdoofd geslacht?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD zoekt de post waarin we aangaven dat het over halalmeuk ging
No shit!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen bij halalslachten nog onverdoofd geslacht?
Heb ik liever een roestend scherm, da's nog een beetje easy te vervangenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nee, die hebben last van bodemplaat-etende-roestkevers.
Dat zie ik pas in dat fietsenkuttopique, toen werd ik uitgelachenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Aluminium heeft wat vermoeiingsproblemen.
Weet ik veel, ik ben geen slachter, en ik heb al helemáál geen kaas gegeten van halalalalaa bagger..quote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen bij halalslachten nog onverdoofd geslacht?
Ik zeg niet dat het direct gebeurt, maar waarom denk je dat er zo weinig oldtimervliegtuigen zijn die nog vliegen? En waarom er een gat in het dak van een 737 viel laatst? En ik denk nog even aan de Combinotrams in Amsterdam die voor versterking van het aluminium chassis stuk voor stuk terug zijn gegaan naar de fabriek.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zie ik pas in dat fietsenkuttopique, toen werd ik uitgelachen
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, GM is een groot concern he
quote:Fatigue limit, endurance limit, and fatigue strength are all expressions used to describe a property of materials: the amplitude (or range) of cyclic stress that can be applied to the material without causing fatigue failure. Ferrous alloys and titanium alloys have a distinct limit, an amplitude below which there appears to be no number of cycles that will cause failure. Other structural metals such as aluminium and copper, do not have a distinct limit and will eventually fail even from small stress amplitudes. In these cases, a number of cycles (usually 107) is chosen to represent the fatigue life of the material.
TF gemaildquote:Op donderdag 14 april 2011 14:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar uur met een Opel Buick 'insignia' mee gereden (beige lederen geventileerde sportstoelen, 19" velgen) en dat zag er prima uit, en zat 10x beter dan ik verwacht had!
deze pro-opel post mag verwijderd worden
Te veel moeilijke woordenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:20 schreef Duvel het volgende:
Stukje wiki over vermoeiing van metalen:
[..]
Oh dear!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:22 schreef 2cv het volgende:
* 2cv heeft een donkerbruin vermoeden dat hij maandag weer mag autorijden.
kunnen we in het weekend nog genieten van de wegquote:
fout, ik ga zaterdagochtend mijn nieuwe motor halenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:11 schreef lipje het volgende:
[..]
kunnen we in het weekend nog genieten van de weg
Fuck.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef densmee het volgende:
[..]
fout, ik ga zaterdagochtend mijn nieuwe motor halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |