hahaha wtfquote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Wootism het volgende:
Klopt, je bent hem gewoon aan het bevredigen.
Hier worden ze ook opgewonden van:
Geweldig. Zulke rare beesten soms, katten.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Wootism het volgende:
Hoe is die gast ooit op het idee gekomen om dat te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Wootism het volgende:
Mijn katten vinden dat ook lekker trouwens Niet te hard though.quote:
doe dat!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou goed, ik zal haar wel blijven bevredigen. Het zal wel een normale poes-mens-relatie zijn. Maar dan kijk ik haar niet aan hoor. Ik kijk wel de andere kant op. Ze is namelijk vooral Schattig.
Nee, eentje van mij ookquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn katten vinden dat ook lekker trouwens Niet te hard though.
Of geef ik nou wat geks toe?
o? en dit dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn katten vinden dat ook lekker trouwens Niet te hard though.
Of geef ik nou wat geks toe?
Heh, is dit nu "Spenken"? Dat woord heb ik vroeger op mijn middelbare school gehoord. Iets met billen. Is dat een Seksuele handeling?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Wootism het volgende:
Hahaha, deze is echt koning![]()
![]()
vooral die pootjes op 0:22![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heh, is dit nu "Spenken"? Dat woord heb ik vroeger op mijn middelbare school gehoord. Iets met billen. Is dat een Seksuele handeling?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heh, is dit nu "Spenken"? Dat woord heb ik vroeger op mijn middelbare school gehoord. Iets met billen. Is dat een Seksuele handeling?
In overleg met teamlead neem ik hem mee naar F&F.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen. Seksualiteit dekt het topic natuurlijk niet helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |