quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ze snijden de dieren onverdoofd de keel door, waardoor ze minuten lang liggen te spartelen.quote:
Wannabe-Lex.quote:
Tis een GMC, en dus een Chevy, en dus een Slopelquote:
Daarom zit er altijd zoveel bloed op de muren bij hun. Dat is bij een 'normaal' slachthuis niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze snijden de dieren onverdoofd de keel door, waardoor ze minuten lang liggen te spartelen.
Mjah, da's een beetje messy, maja, je wilt toch een speklappie bij je eten hequote:Op woensdag 13 april 2011 19:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze snijden de dieren onverdoofd de keel door, waardoor ze minuten lang liggen te spartelen.
Je bent traag; mobiel zeker?quote:
In 'normale' slachthuizen worden dieren eerst verdoofd, bijvoorbeeld met een stroomstoot, voor ze gedood worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, da's een beetje messy, maja, je wilt toch een speklappie bij je eten he![]()
Er gebeuren wel meer dingen in een slachterij die je liever niet wilt weten
Nee, ik gokte, omdat je traag wasquote:Op woensdag 13 april 2011 19:13 schreef Anne het volgende:
Jij weet gewoon dat ik mobiel zit door mijn eerste post.
quote:Top 10 Topic-openers
1 Alexxxxx - 284
2 ThaFreak - 241
3 M5 - 125
4 Anne - 95
5 Hugster - 64
6 lipje - 54
7 Xtreem - 51
8 Sounddragon - 49
9 hermandeperman - 49
10 Fugie - 43
Yubbayubb.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik gokte, omdat je traag was
En waarom hier dan niet? is dit 'het groene slachten'? scheelt wel op het stroomverbruik.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
In 'normale' slachthuizen worden dieren eerst verdoofd, bijvoorbeeld met een stroomstoot, voor ze gedood worden.
dat laat ik aan duvel over, die staat nog niet in het lijstjequote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Yubbayubb.
Zijn wij trouwens op vakantie geweest?
Die vraag kreeg ik vandaag een paar keer![]()
.
Vroegah........ toen sLipje nog puike OP's opendequote:Op woensdag 13 april 2011 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
En Slipje moet een beetje topics gaan openen
En ik het meest kansloos dusquote:Op woensdag 13 april 2011 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
Barca is bij deze officieel kanslozer als ikkuh![]()
[ afbeelding ]
Omdat wij ervan uitgaan dat een dier lijdt als het overdoofd geslacht wordt. En als ik die beelden zie, kan ik me daarbij iets voorstellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En waarom hier dan niet? is dit 'het groene slachten'? scheelt wel op het stroomverbruik.![]()
inderdaad als je bij een restaurant wild zwijn in welke vorm dan ook besteld is deze meestal afkomstig van drukjacht en dus vol adrenaline en niet te vreten, varkens die vanaf een hoogzit worden geschoten zijn veel malser en veel lekkerderquote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef 2cv het volgende:
Een verdoofd dier ervaart ook minder stress wat de smak van het vlees ten goede komt. Ontsnapt slachtvee geven ze ook altijd een par dagen om bij te komen voor ze een volgende slachtpoging doen.
Oh echt? Nog nooit een vergelijkend warenonderzoek uitgevoerd op die manier eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:52 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad als je bij een restaurant wild zwijn in welke vorm dan ook besteld is deze meestal afkomstig van drukjacht en dus vol adrenaline en niet te vreten, varkens die vanaf een hoogzit worden geschoten zijn veel malser en veel lekkerder
echt waar vlees met adrenaline is taaierquote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh echt? Nog nooit een vergelijkend warenonderzoek uitgevoerd op die manier eigenlijk.
en dat als eerste postquote:Op woensdag 13 april 2011 19:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vroegah........ toen sLipje nog puike OP's opende
zelfbruinenede creme FTWquote:
Dat.. dat wist ik ook niet.. klinkt wel logisch eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh echt? Nog nooit een vergelijkend warenonderzoek uitgevoerd op die manier eigenlijk.
Da's een grapje hoop ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
alleen de babi pangang zal iets taaier zijn, sloffen gaan makkelijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat.. dat wist ik ook niet.. klinkt wel logisch eigenlijk![]()
Maakt het voor de huid ook nog verschil? het zou toch jammer zijn als ik die kut kat de hele tuin door achterna zit en dat ik er daarna geen 'toffels van kan maken
ik ben eeen bleekscheet, je vrouw is gebruindquote:
zijn betere helft danquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Anne het volgende:
Laten we het nou niet over zijn vrouw hebben.
Niet met hagel schieten.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maakt het voor de huid ook nog verschil? het zou toch jammer zijn als ik die kut kat de hele tuin door achterna zit en dat ik er daarna geen 'toffels van kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |