Neuh, dat niet, het kabbelt een beetje. En de markt is ook niet echt goed om nu van baan te wisselen.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef Sounddragon het volgende:
Hehe, dan zou het wel een sneue lambal zijn, zulke dingen moet je idd kunnen bespreken, anders krijg je allemaal van die last minute opzeggingen van werknemers die weggaan.
Maar heb je het zó slecht naar je zin daar dat je ervoor weggaat wilt?
Als rasechte vrije-markt voorstander zeg ik dat voor de juiste mensen de markt nooit slecht is.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, het kabbelt een beetje. En de markt is ook niet echt goed om nu van baan te wisselen.
Oh dat zal ook zeker zo zijn, maar ik heb zelf een zeker wensenpakket en ik zou daar dan te veel op moeten inleveren.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als rasechte vrije-markt voorstander zeg ik dat voor de juiste mensen de markt nooit slecht is.
Gefeliciteerdquote:
Kewl, je zin nog gekregen dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En mooie ook als mijn vermoeden bewaarheid wordtquote:
FF kijken wat er heel blijft met slachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Freezer het volgende:
eentje met van die zachte oortjes en eentje met een staartje?
Mja, ik ging een tijd geleden naar m'n manager voor meer geld, zijn antwoord toen: "eh ja, de grootste stap maak je toch als je van baan verandert'. Maar goed, het was een prettig gesprek, dus ik heb er niet over hoeven beginnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef Barcaconia het volgende:
Maargoed, zoals ik eerder al zei zou ik NOOIT bij je baas aangeven dat je rondkijkt voor een andere baan zonder iets gevonden te hebben. Kan alleen maar tegen je werken.
Als je een fatsoenlijk alternatief hebt gevonden kun je eens gaan praten bij je huidige baas.
edit: nja, nooit is ook een groot woord. Nooit als je er niet urgent weg wilt bedoel ik eigenlijk. Als het echt niet bevalt en je zeker weet dat je er niet mee door wilt kun je beter vandaag dan morgen stoppen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
Eén of andere grafkat heeft heel het pand hier volgestempeld met zandpoten; overal overheen gebanjerd; de kasten, de bank, de tafel, de tafel in de keuken, het bed, en in de badkamer de pleerolstandaard als krabpaal gebruikt.. GRRRR!![]()
![]()
![]()
als ik hem betrap maak ik er pantoffels van
![]()
Omdat ik bij de bank een bivakmuts of integraalhelm nodig heb.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom ga je naar je manager voor meer geld?
Weinig kilometer voor DEZE bouwjaar...quote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef Hyman het volgende:
http://link.marktplaats.nl/437861524
hebbuh.
Nee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Freezer het volgende:
[..]
Weinig kilometer voor DEZE bouwjaar...
Kleedje op de achterbank.....
Ok plus punt het is een volvo....
Minpunt het is een renault motor
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, je zin nog gekregen dus?
Hopelijk gaan die weekenden sowieso op de schop, assiebegrijpwakbedoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alleen ga ik straks wel weer er vandaan verhuizenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:16 schreef Barcaconia het volgende:
Zit je ook mooi wat dichter bij huis. En niet meer in Eindhoven wat opzich al een verademing moet zijn.
Saai, maar degelijk en betaalbaar te rijden als je een beetje km's maaktquote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef Hyman het volgende:
http://link.marktplaats.nl/437861524
hebbuh.
Nee, dan heb ik geen pantoffelsquote:
Uhhuh.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Hopelijk gaan die weekenden sowieso op de schop, assiebegrijpwakbedoel.
Het is alleen nog de vraag welke kant opquote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, alleen ga ik straks wel weer er vandaan verhuizen.
...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:
Ik heb ff een ommetje gemaakt op de terugweg; ze zijn nog een beetje van slag denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Wat rijdt er trouwens belachelijk veel politie rond in Heerlen. Ik denk dat ik 8 motoren heb gezien, 5 auto's en nog een bus vol met agenten.
Boefjequote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb ff een ommetje gemaakt op de terugweg; ze zijn nog een beetje van slag denk ik
Pisgroen ?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Paladijn het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/04_april/13/binnenland/moord-utrecht-pokeravond.xml
Misbruik van pisgroene saabs!
Ik heb een filmpje gezien van een onverdoofd mens dat in z'n auto lag te sterven na een verkeersongeluk (ik zal het jullie besparen).quote:Op woensdag 13 april 2011 18:09 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een filmpje gezien over het onverdoofd slachten van dieren voor consumptie.
Ik geloof dat ik vegetariër word.
Moet jij niet eens naar de dokter?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef Paladijn het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/04_april/13/binnenland/moord-utrecht-pokeravond.xml
Misbruik van pisgroene saabs!
ze maken ze toch eerst dood?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:09 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een filmpje gezien over het onverdoofd slachten van dieren voor consumptie.
Ik geloof dat ik vegetariër word.
Dat was iemand andersquote:Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet jij niet eens naar de dokter?
blijkbaarquote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was iemand anders
Maar ik rij dus in een mafiabak
[ afbeelding ]
Ik zag al 173.9 hier bij de pompquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |