Nounounouonou......moet dat nou meteen weer zo denigrerend?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:56 schreef Gokhan03 het volgende:
Zoek maar eens in de search naar golf 4 blue motion. Diegene heeft een project waarmee hij zijn golf 4 1 op 30 wil laten lopen. Misschien kan je een paar manieren van hem overnemen
Okay, maar die dingen zijn toch gewoon te koop in een GTi uitvoering ? niet dusquote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef silenthill het volgende:
@sounddragon
Het gaat niet om mijn oldtimer. Die hou ik standaard. Maar eventueel wil ik er misschien een Swift erbij en die wat sneller maken :-)
Als je in een compleet gestripte auto wilt rondrijden wel, en daar wordt ie ook niet stiller vanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef silenthill het volgende:
Ik kan zelf niet sleutelen. Dus motorisch moet de garage doen. Wil er ook niet teveel geld insteken. Andere uitlaat en katvetvanger wil ik niet vanwege de herrie en blok laten blueprinten daar heb ik het geld niet voor.
Is het overigs haalbaar 100 kilo lichtermaken?
Als je zelf niks kan, en er niet teveel geld in wilt steken..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef silenthill het volgende:
Ik kan zelf niet sleutelen. Dus motorisch moet de garage doen. Wil er ook niet teveel geld insteken. Andere uitlaat en katvetvanger wil ik niet vanwege de herrie en blok laten blueprinten daar heb ik het geld niet voor.
Is het overigs haalbaar 100 kilo lichtermaken?
100 kilo is behoorlijk wat hoor, vergis je daar niet in.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef silenthill het volgende:
Dan ga ik maar het topic lezen van die golf van 1 op 30. Ben zijn naam even kwijt.
Stuur hem wel een pb of 100 kilo haalbaar is bij een Swift
Ik weet niet hoe jij mijn bericht bij jou overkomt maar ik bedoel het niet negatief?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nounounouonou......moet dat nou meteen weer zo denigrerend?
Yoanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef silenthill het volgende:
Dan ga ik maar het topic lezen van die golf van 1 op 30. Ben zijn naam even kwijt.
Stuur hem wel een pb of 100 kilo haalbaar is bij een Swift
Ja, altijd handig om eerdere reacties te lezen voordat je met hetzelfde komtquote:Op woensdag 13 april 2011 23:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Chip zou ik niet aan beginnen met een standaard blok. Ga eens naar een motorreviseur, die kan je helpen met bijvoorbeeld de kop, in- en uitlaat. Daar valt echt wel vermogen te halen. Wellicht in combinatie met andere nokkenassen en dergelijke.
Ik vat het even samen. En chippen moet je absoluut niet mee beginnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, altijd handig om eerdere reacties te lezen voordat je met hetzelfde komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |