Dat is ongelofeloos dichtbij.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:52 schreef lipje het volgende:
[..]
noteer maar "als ie in de buurt is"
Ik moet in maart richting Houthalen Helchteren
dan plof ik met schoonpa op een terras en neem er eentjequote:
Luie mensenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Die is vandaag. En we liggen nog op bed, dus we gaan niet
.
tijd voor luilakkenquote:
alweer ontdooit na die koude weken?quote:
puik planquote:
Dadelijk wat gasten ontvangen dus nog even lekker koffieleuten.quote:
Moet zeggen dat het dak van Spidert goed isoleert, geen enkel last van kou gehad! Wel het standaard 916 probleem dat de sloten in de deur vastvriezen maar dat is redelijk bekendquote:Op zondag 19 februari 2012 12:40 schreef lipje het volgende:
[..]
alweer ontdooit na die koude weken?
t sneeuwt nu hier
quote:
Hier was ook een korte dreiging van winterse neerslag, maar het is na 5 minuten eigenlijk gestopt en de lucht is nu weer helder blauw. Raar.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik ben blij dat we niet gegaan zijn, het hagelt flink hier. En het blijft nog liggen ook, dus alles is hier weer wit.
Genoeg te doen ook hier. Opruimen, stofzuigen, dweilen, poetsen. En SD is niet helemaal lekker, dus die ligt nog half te slapen.
Als ik 14 gig zou moeten downloaden was ik 3 uur verder.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:31 schreef M5 het volgende:
Koop ik gisteren Call of Duty MW3, zitten er 2 DVD's bij. Ik start de installatie, download dat ding de hele game (14GB) van het net. Niet dat ik er een probleem mee heb, maar waarom die DVD's erbij?
Maar goed... ff gamen...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:28 schreef Anne het volgende:
[..]!
Nou, Fristi, is het wat?
http://panasonic.nl/html/(...)ew/251453/index.html
dat moet je pas aan Fristi vragen als het kapot isquote:
Hij is nog niet geleverd, dus hij is nog niet kapoet neem ik aanquote:Op zondag 19 februari 2012 13:48 schreef lipje het volgende:
[..]
dat moet je pas aan Fristi vragen als het kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |