SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar.
Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan. 'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=test
Deze OP vind je hier![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:16 schreef mazaru het volgende:
Swetsenegger2???
Wat is dat nou weer!Geen idee!
![]()
na de carnaval mijn beginnersschema weer eens oppakken.
Ik was toch heel goed begonnen met 3x pw lopen...totdat de kou kwam
en met een slechte conditie is het pijnlijk ademen![]()
Morgen maar eens 's ochtends vroeg gaan lopen.... Kijken wat het verschil is met 's middag/ 's avonds."Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."![]()
ik heb ook iets te hoog ingezet denk ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna iedereen zit onder z'n schedule..![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wacht maar, nu het weer beter wordt!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna iedereen zit onder z'n schedule..![]()
Ik niet... ;-) en als het goed gaat dan komt er deze week nog 20km bij in totaal...quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna iedereen zit onder z'n schedule.."Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."![]()
Precies, de meesten hebben het redelijk rustig aan gedaan vanwege het weer.
Daarbij komt dat er een aantal mensen vast wel vaker gaat lopen en de afstanden langer worden. Komt wel goed denk ik.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
ja als het lentezonnetje weer schijnt en het een heerlijke 16 graden is.... zie er nu al naar uitHow can I make this topic about me?![]()
Hoi, ik was lui vanochtend. Dus het wordt hier maximaal 15 km deze week
(ga zondag lopen).
Niet meer actief op Fok!![]()
Dat!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wacht maar, nu het weer beter wordt!Niet meer actief op Fok!![]()
alleen de luie mensenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna iedereen zit onder z'n schedule..ik wandel redelijk op schedule
![]()
![]()
Weekje rust pakken, knie doet raar. En zwemmen telt niet mee..quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna iedereen zit onder z'n schedule..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik moet gemiddeld 21 km per week lopen om op schema te blijven
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
3x7 man, eitje!quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:41 schreef Jumparound het volgende:
ik moet gemiddeld 21 km per week lopen om op schema te blijvenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ziekte en sneeuw hebben aardig wat roet in 't eten gegooid, maar ben weer beter dus ga vol vertrouwen weer opbouwen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna iedereen zit onder z'n schedule..Ja doei.![]()
Vandaag voor het eerst in 2 jaar weer eens buiten hardgelopen, valt mij altijd op dat ik dan een stuk sneller loop dan op de loopband.![]()
Das verrassend aangezien de meesten juist trager lopen buiten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:55 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag voor het eerst in 2 jaar weer eens buiten hardgelopen, valt mij altijd op dat ik dan een stuk sneller loop dan op de loopband.![]()
Komt misschien ook omdat als ik buiten loop ik samen met mijn vriend loop en hem dan toch probeer bij te houden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das verrassend aangezien de meesten juist trager lopen buiten.![]()
inderdaad, kan het niet afwachten om vanaf volgende week weer 3 keer in de week te lopen in plaats van de ene keer op zondagmorgen nuquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gisteren een heerlijke intervalachtige training gedaan rond een gebouw met veel trapjes. Ik dacht dat het heel makkelijk ging en dat het best wat zwaarder had gemogen, tot we ophielden en ik mijn benen ineens veel meer voelde dan anders. Erg lekker dus.
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Gaan jullie een schema volgen voor het opbouwen? Het lijkt me lastig om samen te lopen als je zo'n verschillende snelheid hebtquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat als ik buiten loop ik samen met mijn vriend loop en hem dan toch probeer bij te houden..
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Eindelijk weer eens pijnvrij kunnen lopen
http://www.endomondo.com/workouts/pG4gZfYpptc
Ik ben zóóóóóóóóó blij!![]()
![]()
![]()
F means you're fucked![]()
We doen Evy, dus in de eerste lessen lukt het nog goed dat hij naar mij terug loopt in de 'rust' momenten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:15 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Gaan jullie een schema volgen voor het opbouwen? Het lijkt me lastig om samen te lopen als je zo'n verschillende snelheid hebt.
Hoe het later gaat zien we vanzelf![]()
![]()
Dat gaat dit worden @ Sarabi:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:08 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Weer 5 erbij! Dit vind ik nou heerlijk weer om in te rennen!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik voel me schuldig dat ik deze week niet gelopen heb. Ik hoop morgenochtend te gaan, voordat het gaat regenen en dan maandag weer. En anders ga ik zondag en dinsdag.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:31 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:31 schreef YUR het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goed om te lezen!He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Ik ga eens kijken of ik of as donderdag of de zaterdag weer eens kan lopen. M'n knie voelt beter, al merk ik nog dat het bij het draaien van m'n lichaam wat pijnlijk is. Rustperiode wordt dus iets uitgebreid...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar zou ik inderdaad mee oppassen, knieblessures kunnen vaak heel lang aanhouden (heb er zelf ook jaren last van gehad toen ik nog zwom).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:03 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga eens kijken of ik of as donderdag of de zaterdag weer eens kan lopen. M'n knie voelt beter, al merk ik nog dat het bij het draaien van m'n lichaam wat pijnlijk is. Rustperiode wordt dus iets uitgebreid...
Ik ga vanmiddag weer, denk dat ik nu voor een rondje van 6 km ga.But while the earth sinks to its grave
Doe voorzichtig hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:03 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga eens kijken of ik of as donderdag of de zaterdag weer eens kan lopen. M'n knie voelt beter, al merk ik nog dat het bij het draaien van m'n lichaam wat pijnlijk is. Rustperiode wordt dus iets uitgebreid...
www.afstandmeten.nl
Kun je ook een oude loop 'kopiëren' en wat aanpassen als je bijvoorbeeld net een andere straat hebt gepakt dan de vorige keer zodat je niet elke keer de hele route weer opnieuw hoeft in te voeren!
Ja doei.![]()
Endomondoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Welke site gebruiken jullie trouwens om te zien hoever jullie gelopen hebben?
Pfff, rondje van 5,35 gelopen, maar niet van harte. Zowel mijn benen als mijn conditie wilden niet. Raar dat dat per keer zo kan verschillen, dinsdag had ik voor het eerst gelopen sinds 2,5 week en toen liep ik als een trein!![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
www.afstandmeten.nl
Kun je ook een oude loop 'kopiëren' en wat aanpassen als je bijvoorbeeld net een andere straat hebt gepakt dan de vorige keer zodat je niet elke keer de hele route weer opnieuw hoeft in te voeren!![]()
Oh ja, daarvoor had ik een inlog aangemaakt, die ik uiteraard alweer vergeten ben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
www.afstandmeten.nl
Kun je ook een oude loop 'kopiëren' en wat aanpassen als je bijvoorbeeld net een andere straat hebt gepakt dan de vorige keer zodat je niet elke keer de hele route weer opnieuw hoeft in te voeren!![]()
runtasticquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Sarabi het volgende:
Welke site gebruiken jullie trouwens om te zien hoever jullie gelopen hebben?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:03 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga eens kijken of ik of as donderdag of de zaterdag weer eens kan lopen. M'n knie voelt beter, al merk ik nog dat het bij het draaien van m'n lichaam wat pijnlijk is. Rustperiode wordt dus iets uitgebreid...op je zere knie... take it easy!!
Weerbericht ziet er wel goed uit voor zondag. 15 km. Heb er nu al zin in
.
Will do! Maar doe nog gewoon krachttraining en zwem. We blijven bezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]op je zere knie... take it easy!!
Idioot, week niet gelopen en dan gelijk 15 kmquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Weerbericht ziet er wel goed uit voor zondag. 15 km. Heb er nu al zin in
.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb van de week daarvoor wel aardig wat kilometers in de benen zitten hèquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Will do! Maar doe nog gewoon krachttraining en zwem. We blijven bezig.
[..]
Idioot, week niet gelopen en dan gelijk 15 km![]()
.
Moet wel te doen zijn, denk ik. Ik kan echt niet maar 5 km doen in het weekend.
Jij loopt toch ook maar 1 keer per week atm?Niet meer actief op Fok!![]()
Ik loop niet op dit moment. Als ik loop per keer ergens tussen de 4-8 km (nu als voorbereiding op CPC). Afhankelijk van het tempo en de tijdsduur. Ongeveer 40 minuten per keer gemiddeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb van de week daarvoor wel aardig wat kilometers in de benen zitten hè.
Moet wel te doen zijn, denk ik. Ik kan echt niet maar 5 km doen in het weekend.
Jij loopt toch ook maar 1 keer per week atm?
Zelf prefereer ik gewoon een rustige opbouw, dus niet gelijk 15km na een week rust, maar 5/8 km en dan erna langzaam aan de km's omhoog gooien of tijd, afhankelijk van hoe je traint.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Importeren werkt bij mij ook niet vandaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef AntiChrist het volgende:
net 8.79 gelopenin 53:58 kan helaas nu niet importeren in endomondo
want dat werkt niet?
Eergisteren ging het nog wel. Zal wel een hickup zijn.
Overigens ging mijn loopje vandaag niet zo fijn. Ben na 3.4 kilometer naar huis gegaan. Last van mijn maag en de late lunch uitsmijter-kaas viel zo niet goed. Bwah...
Morgen misschien maar even opnieuw een rondje. Anders wordt het pas weer maandag.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Sinds een half jaar weer gaan hardlopen, omg... Ik kon maar 3,5 kilometer en ik heb veel gelopen. Niet normaal hoe kapot ik daarna was.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ah dat is normaal als je zolang niet hebt gelopen. Maar als je nu regelmatig gaat bouw je het snel weer opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Sinds een half jaar weer gaan hardlopen, omg... Ik kon maar 3,5 kilometer en ik heb veel gelopen. Niet normaal hoe kapot ik daarna was..
Gister voor het eerst in een week weer wezen lopen. Ik kan de regelmaat die ik eerder had niet zo meer terugvinden. Kan wel inmiddels, ook zonder de regelmaat van 3 keer per week, aan één stuk door 6 km lopen. Maar ondanks dat ik het wat drukker heb de laatste tijd wil ik toch minimaal 2 keer per week blijven lopen als ik de tijd vindt ...
Ik ben begonnen met hardlopen om af te vallen, maar ben het ook wel erg fijn gaan vinden. En ik val nog steeds af, dus dat gaat de goede kant op.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Tja, weekend is voor mij gewoon bedoeld voor een lange afstand (tenzij ik twee weken niet gelopen heb, dan wordt het wel iets lastigerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik loop niet op dit moment. Als ik loop per keer ergens tussen de 4-8 km (nu als voorbereiding op CPC). Afhankelijk van het tempo en de tijdsduur. Ongeveer 40 minuten per keer gemiddeld.
Zelf prefereer ik gewoon een rustige opbouw, dus niet gelijk 15km na een week rust, maar 5/8 km en dan erna langzaam aan de km's omhoog gooien of tijd, afhankelijk van hoe je traint.) en die lange afstanden zijn ook waar ik het voor doe. Ik kom niet voor m'n lol uit m'n bed om 6 uur, om 5 km te gaan hardlopen, die loop ik omdat ik de lange afstanden dan beter loop
En om m'n aantal kms op te krikken natuurlijk
. Het allerliefst zou ik echter gewoon drie keer per week een afstand van 10 tot 15 km lopen.
Ik wil aankomende week ook beginnen aan het hardlopen na enkele jaren vrijwel geen sport gedaan te hebben. Ik wil alleen wel direct goed beginnen zodat ik meteen op het juiste pad zit. Dus zou ik graag wat tips krijgen die van groot belang kunnen zijn. Ik schaf sowieso hardloopschoenen aan en heb Start to Run (5 km) al op mijn pc staan.![]()
Dan heb je in principe het allerbelangrijkste te pakkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef Trippy22 het volgende:
Ik wil aankomende week ook beginnen aan het hardlopen na enkele jaren vrijwel geen sport gedaan te hebben. Ik wil alleen wel direct goed beginnen zodat ik meteen op het juiste pad zit. Dus zou ik graag wat tips krijgen die van groot belang kunnen zijn. Ik schaf sowieso hardloopschoenen aan en heb Start to Run (5 km) al op mijn pc staan.
Goed bezig!F means you're fucked![]()
Zo ook maar een rondje... Ik heb geen zin
10KM gaat 'm dus niet worden, zal wel 8 worden ofzo. Maar goed, dan heb ik nog 18KM gelopen in een week met behoorlijke buikgriep. Het kan slechter zullen we maar denken.![]()
Weinig meer tips iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef Trippy22 het volgende:
Ik wil aankomende week ook beginnen aan het hardlopen na enkele jaren vrijwel geen sport gedaan te hebben. Ik wil alleen wel direct goed beginnen zodat ik meteen op het juiste pad zit. Dus zou ik graag wat tips krijgen die van groot belang kunnen zijn. Ik schaf sowieso hardloopschoenen aan en heb Start to Run (5 km) al op mijn pc staan.. Goeie schoenen aanschaffen (bij voorkeur bij een hardloopwinkel, die lui hebben er verstand van) en je netjes aan je schema houden (niet te snel denken: oh, dat gaat makkelijk, ik sla een paar lesjes over).
Succes!Niet meer actief op Fok!![]()
En nu is E.T. geveld door die buikgriep, heb ik begrepen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo ook maar een rondje... Ik heb geen zin
10KM gaat 'm dus niet worden, zal wel 8 worden ofzo. Maar goed, dan heb ik nog 18KM gelopen in een week met behoorlijke buikgriep. Het kan slechter zullen we maar denken.How can I make this topic about me?![]()
Uitnodiging gekregen van Nike voor de "The '88 rerun", een 8,8 km loopje langs de Amsterdamse grachten in het kader van de EK winst in 1988.
Het is 8,8 kilometer en ik weet niet of ik het zie zitten om als laatste een kwartier na de rest te finishen.
*twijfel*He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Gisteren eindelijk weer kunnen lopen. Ik ben nog steeds blij met m'n hardloopschoenen.
Alleen heb ik nog steeds een beetje last van m'n voeten bij het lopen...
Ik denk dat ik eens moet nagaan hoe ik m'n voeten neerzet e.d. en hopelijk als ik daar op let dat het beter zal gaan.![]()
Donderdag en ik moet uiterlijk maandag aangeven of ik meedoe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Wanneer is het, Fallen? Kwestie van even doortrainen, toch?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Nee hoor, die loopt morgen een rondje was haar planning.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu is E.T. geveld door die buikgriep, heb ik begrepen?![]()
Hmpf, net na m'n vakantie voor het eerst weer een rondje gelopen. Het ging helemaal niet zo lekker. Vanaf het begin met m'n oortjes lopen kutten (zonder hoofdband blijven ze niet zitten, maar daarvoor is het echt te warm) en na een tijdje kreeg ik ook hoofdpijnwel uitgelopen, het was les 4 van Evy maar, maar toch. Jammer. Maandag hopelijk beter
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop sinds november 2 keer per week 5 kilometer. Het is altijd even passen en meten om het in mijn weekschema te krijgen dus tijd voor meer kilometers zit er vaak niet in. Vorige week een paar keer geschaatst, waarvan ongeveer 30 km op zaterdag. Niet hardgelopen vanwege de vrieskou en de knetterharde ondergrond die dat met zich meebrengt. Nu ga ik zo weer even de 5 km oppakken, ik hoop dat ik nog een beetje in het ritme zit
Bis vincit, qui se vincit in victoria.![]()
Net 5 km gelopen in 34:28. Ik vond het wel zwaar. Zou door de tegenwind kunnen komen.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Yay, net weer een afstandje gelogd op Endomondo. 8Km in 1:05:00. Mijn nieuwe record. Moet er wel bij zeggen dat ik tussendoor een wc stopje moest maken van 2 minuutjes
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
dat klinkt wel stoer!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef Fallen het volgende:
Uitnodiging gekregen van Nike voor de "The '88 rerun", een 8,8 km loopje langs de Amsterdamse grachten in het kader van de EK winst in 1988.
Het is 8,8 kilometer en ik weet niet of ik het zie zitten om als laatste een kwartier na de rest te finishen.
*twijfel*
Pfff, net terug van 10 km... Net binnen het uur :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vandaag nog geen tweede les lopen, voelde mijn knie nog en ben er vandaag ook nog eens op gevallen
Morgenochtend misschien wel weer.
Volgens mij is het ook echt weer tijd om nieuwe schoenen te kopen.....![]()
Ja, dat vond ik dus ook. Heb even geïnformeerd en het is gelukkig geen wedstrijd. Dus ik denk dat ik me maar inschrijf.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat klinkt wel stoer!
Pfff, net terug van 10 km... Net binnen het uur :-)
Netjes trouwens die 10 binnen 60.
Ben zelf net terug van een 5.11 rondje in 29:18. Dat was eigenlijk wat ik gisteren extra had willen lopen maar echt even niet ging. Nu alleen wel even 2 dagen rust pakken.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Lesje 11 gelopen! Had de eerste helft van de week weinig tijd en daarvoor de sneeuw, dus het was twee weken geleden... gisteren een klein rondje gedaan om er weer even in te komen, 2km, en toen kreeg ik al weer brandende huid, maar na thuiskomst en vanmorgen weer beter water gedronken en toen ging les 11 zonder problemen. Fijn dat 't weer warmer is, en vooral niet glad meer! Hopelijk krijgen we niet meer sneeuw, zeker als beginner ga ik van zo eventjes niet lopen echt meteen weer achteruit...
Maandag weer
EnNee hoor, ik zit niet onder m'n schedule, want ik heb er met mijn challenge rekening mee gehouden dat ik de eerste tijd nog aan het opbouwen ben, van Evy 1 naar 6km per keer, en zelfs pas een paar weken na 1 Jan. begonnen. Als ik al op een vaste afstand zat had ik een hoger doel gesteld!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna iedereen zit onder z'n schedule..
Aangezien er veel mensen hier bezig zijn hun afstand op te bouwen, is 't logisch dat we nu onder 't gemiddelde zitten, en pas in de loop van het jaar zullen inhalen.![]()
![]()
Dan wordt je doel wel redelijk opportunistischquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Sheriam het volgende:
En
[..]
Nee hoor, ik zit niet onder m'n schedule, want ik heb er met mijn challenge rekening mee gehouden dat ik de eerste tijd nog aan het opbouwen ben, van Evy 1 naar 6km per keer, en zelfs pas een paar weken na 1 Jan. begonnen. Als ik al op een vaste afstand zat had ik een hoger doel gesteld!
Aangezien er veel mensen hier bezig zijn hun afstand op te bouwen, is 't logisch dat we nu onder 't gemiddelde zitten, en pas in de loop van het jaar zullen inhalen.. Je moet met jouw challenge van 700KM gemiddeld 1.91 km per dag lopen om je doel te halen. Dat is 3 keer per week 4KM. Die heb je nu bij lange na niet gelopen, je had 94KM gelopen moeten hebben maar zit op 30.
Nu moet je dus nog 670KM lopen in 317 dagen. 2,11KM per dag. al bijna 3 keer per week 5KM. En elke dag dat je minder dan 2,11KM loopt loopt dat verschil uiteraard op.
Dan moet je toch behoorlijk intensief gaan lopen nadat je Evy klaar hebt.![]()
Heeft het nog zin om mij nu nog toe te voegen aan het challenge schema? Ik ben pas deze week weer begonnen namelijk, dus dan heb ik meteen een heel erge achterstand?But while the earth sinks to its grave
je kunt zelf je challenge bepalen, dus als jij nog denkt 400km bijvoorbeeld te gaan lopen dan vul je toch gewoon 400 in?
Ja doei.![]()
Okeequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt zelf je challenge bepalen, dus als jij nog denkt 400km bijvoorbeeld te gaan lopen dan vul je toch gewoon 400 in?
400 km is wel een realistisch doel denk ik (steekt wel een beetje af tegen die 700 en 1000 kilometers van de anderen).
KUT! ben mn runkeeper data van de 10 kwijt
...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Valt wel mee hoor, ik baseerde dit getal op m'n eerdere ervaringen. Ik zat in 2010 bij 't einde van Evy al aan de 6KM = 18km/week (nee niet in 30 minuten, maar stiekum plakte ik er al snel een stukje extra aan, omdat dat beter uit kwam met de routequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan wordt je doel wel redelijk opportunistisch. Je moet met jouw challenge van 700KM gemiddeld 1.91 km per dag lopen om je doel te halen. Dat is 3 keer per week 4KM. Die heb je nu bij lange na niet gelopen, je had 94KM gelopen moeten hebben maar zit op 30.
Nu moet je dus nog 670KM lopen in 317 dagen. 2,11KM per dag. al bijna 3 keer per week 5KM. En elke dag dat je minder dan 2,11KM loopt loopt dat verschil uiteraard op.
Dan moet je toch behoorlijk intensief gaan lopen nadat je Evy klaar hebt.). Dat heb ik toen een aantal maanden heel trouw gelopen, en toen in late zomer/herfst opgebouwd naar 10KM, hoewel ik dat niet 3x per week liep, meer 1x 9-10 en 2x 7-8. Meegedaan met de 10.5 bosmarathon in Soest.
Daarna nog een aantal weken doorgelopen en toen ging 't sneeuwen.
![]()
10km & de bosmarathon staan eigenlijk weer op de planning, maar ik ben met de 700 maar conservatief gebleven en uitgegaan van trouw 18/week vanaf half April. Het jaar heeft dan 36 weken over x 18 = 648, en Evy 1 komt ook echt wel op 100+ uit. Ik dacht eerst aan 750 en het een echte challenge maken waar ik me strak aan zou moeten houden, maar ik heb er toch 50 afgehaald voor luie/overgeslagen dagen.
Met de 3x6 had ik geen enkele moeite toen ik er eenmaal rustig naar toegetraind was, toen ik naar de 10 opbouwde werd het wel een stuk intensiever, toen voelde ik vaak m'n benen wel en ook qua tijd werd 't soms lastiger, afgezien dat ik natuurlijk langer onderweg was hielp het steeds vroeger donker ook niet, want ik ben een avondmens. Nou ja dat zie ik later wel, voor de 10 heb ik nog geen berekening gemaakt, maar als ik dat doe, ga ik dik over de 700 heen.![]()
Balen is dat hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef Jumparound het volgende:
KUT! ben mn runkeeper data van de 10 kwijt
...Alsof je 'm dan niet gelopen hebt. Zo baalde ik vorige week ook zo gigantisch dat mijn batterij bij 7.5KM leeg was toen ik voor het eerst meer dan een uur gelopen heb.
![]()
yup, net zo klote... had ik met die vries kou... dacht een foto van de besneeuwde hei te maken. batterij leeg door de flitserquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Balen is dat heAlsof je 'm dan niet gelopen hebt. Zo baalde ik vorige week ook zo gigantisch dat mijn batterij bij 7.5KM leeg was toen ik voor het eerst meer dan een uur gelopen heb.
Ecosia
Aww, dat had ik ook met m'n eerste 10 km, toen ging er iets mis met het syncen met Nike+ en was ik de data kwijt. En iedereen :jaja, bewijs maar dat je 10 gelopen hebt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
yup, net zo klote... had ik met die vries kou... dacht een foto van de besneeuwde hei te maken. batterij leeg door de flitser.
Crap, een mega, mega afscheidsfeest twee dagen voor de CPC run. Alsof ik 'm niet mag lopen..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Net 6 km gelopen. Ging best goed, ondanks een beetje pijnlijke voeten door gisteren op te hoge hakken gelopen te hebben
.
Hoe werk ik mijn challenge bij? Gewoon opnieuw mijn naam invullen en dan de voortgang veranderen? [/noob]But while the earth sinks to its grave
prioriteiten Slacker....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:57 schreef slacker_nl het volgende:
Crap, een mega, mega afscheidsfeest twee dagen voor de CPC run. Alsof ik 'm niet mag lopen..
Jah, maar zoveel mensen die weggaan, dat wordt me toch een leuk feestje.. Ik weet het, alleen fris en niet te laat gaan slapen.. maar toch.. woowwowowowowowowowowowowowowowowow. Kutzooi.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
tijd zat om te herstellen toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jah, maar zoveel mensen die weggaan, dat wordt me toch een leuk feestje.. Ik weet het, alleen fris en niet te laat gaan slapen.. maar toch.. woowwowowowowowowowowowowowowowowow. Kutzooi.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja, 2 dagen is een prima uitbrakperiode. Hell, zelfs de ergste hangover van een avondje doorzakken was na dik een dag toch wel praktisch weg.How can I make this topic about me?![]()
Nee, niet als je een PR wilt verbrekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tijd zat om te herstellen toch?
off voor een run van een kilometer of 10.... niet op snelheid gebaseerd maar meer een afwisselend parkoers, voornamelijk onverhard.
eerst bij onze buurman over het koeienpad, dan door het weiland, daarna grindpad.... de heuvel op en dan een rondje door het bos en weer terug'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
's avonds een vent, 2 ochtenden later ook een vent...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, niet als je een PR wilt verbreken
Ff op je tanden bijten!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Lopen na een avond zuipen... dat gaat bij mij ontzettend goed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik wil jouw routes een keer lopen. Ben jaloers als ik dit zo hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
off voor een run van een kilometer of 10.... niet op snelheid gebaseerd maar meer een afwisselend parkoers, voornamelijk onverhard.
eerst bij onze buurman over het koeienpad, dan door het weiland, daarna grindpad.... de heuvel op en dan een rondje door het bos en weer terugIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
er zit nog een dag tussen he ;-)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lopen na een avond zuipen... dat gaat bij mij ontzettend goedInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
You fokking madquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
's avonds een vent, 2 ochtenden later ook een vent...
Ff op je tanden bijten!
euhm, ik stond na een avond zuipen (tot 5 uur) rustig om 9 uur weer te voetballen hoor... niet hoogstaand, maar was er welquote:
Ecosia
dat lukte me 15 jaar geleden nog wel maar nu niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lopen na een avond zuipen... dat gaat bij mij ontzettend goed'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het lopen lukt nog wel, maar niet zoals ik het wil...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb 2 lessen met podcast gerend en het is gewoon elke week hetzelfde alle 3 lessen? Waarom bouwt het niet gewoon op?![]()
"Evy schema 2011".
En ik zag je ninja edit wel hoor, je schreef "nogal domme opmerking".
[ Bericht 21% gewijzigd door datisstom op 19-02-2012 00:19:02 ]![]()
Jij maakt echt vrienden hier he..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:08 schreef datisstom het volgende:
"Evy schema 2011".
En ik zag je ninja edit wel hoor, je schreef "nogal domme opmerking". Doos dat je d'r bent.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is gewoon irritatie punt #1, zeggen dat ik dom ben als je zelf fout zit. Van jou weet ik dat je me goed op weg helpt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij maakt echt vrienden hier he..![]()
![]()
Iemand die dit weet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Net 6 km gelopen. Ging best goed, ondanks een beetje pijnlijke voeten door gisteren op te hoge hakken gelopen te hebben
.
Hoe werk ik mijn challenge bij? Gewoon opnieuw mijn naam invullen en dan de voortgang veranderen? [/noob]
Klik op http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=Njosnavelin en vul daar 11 in ipv 5, submit, voila. klaar.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hagel, natte sokken, harde wind, slapende voet, pijnlijke enkels... lang geleden dat ik zo bagger liep. Tis dus ook maar 10 km geworden. Deze week weer braaf m'n ochtendloopjes doen en dan zien we volgend weekend wel weer verder.
M'n knie voelt goed aan vandaag... Morgen in de sportschool eens kijken of het daadwerkelijk zo goed is als het nu voelt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben ook al 35 1/2quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat lukte me 15 jaar geleden nog wel maar nu niet meer
Heb ook gelopen vandaag, was niet de bedoeling omdat gisteren al 40 km had gefietst maar voelde mij wat onrustig.
8.5 km met 11 per uur, in sneeuw en hagelbuien, harde wind. Het ging verbazingwekkend goed.
Nu iig 2 dagen niet sport, arme bovenbeenspieren.
Soms heb je van die dagen, Vik dat het gewoon niet wil, klote is dat he?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Wooh, in before the rain.![]()
De zon scheen daarnet nog, en nu een klein buitje. Toch jammer dat ik wind tegen had om de terugweg.![]()
Zo, daarnet even op de Veluwe m'n rondje gerend. Wat is het daar toch altijd lekker lopen! Nadat Evy zei dat het klaar was nog even doorgelopen om de 5km vol te maken. Toen ik daar mee klaar was en met m'n muziek liep te klooien vond ik dat ik nog best ver moest lopen en ben dus maar verder gaan rennen naar ons vakantiehuisje.
Heb alleen m'n loopschoenen daar laten staan kom ik net achter![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik m'n oude schoenen nog wel, dus tot we ff heen en weer kunnen (of iemand in die buurt komt) moet ik het daar maar ff mee doen.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
6km erbijSamen met Mr.Mo gaan lopen en hij is een rotondeafslag eerder afgeslagen. Wel met twee loopstukken ertussen (één en twee minuten) maar al met al het nog binnen de 35 minuten weten te doen!
Ging niet heel soepel en ik lijk weer een nieuwe kwaal te ontwikkelen (grote teen + spieren die doortrekken naar de voet doen pijn) maar over het algemeen genoten: wat een héérlijk weer is het hier om te lopen! Fris, strakblauwe lucht, zonnetje...
Ja doei.![]()
6km binnen 35 minuten is best snelquote:Op zondag 19 februari 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
6km erbijSamen met Mr.Mo gaan lopen en hij is een rotondeafslag eerder afgeslagen. Wel met twee loopstukken ertussen (één en twee minuten) maar al met al het nog binnen de 35 minuten weten te doen!
Ging niet heel soepel en ik lijk weer een nieuwe kwaal te ontwikkelen (grote teen + spieren die doortrekken naar de voet doen pijn) maar over het algemeen genoten: wat een héérlijk weer is het hier om te lopen! Fris, strakblauwe lucht, zonnetje...Zeker incl loopstukken
Ja, behoorlijk hard!
Ik ga maar eens nieuwe schoenen halen, demping is er helemaal uit. Wil een leuk fel kleurtje.![]()
![]()
Heb op het laatste stuk veel goedgemaakt: zag in de verte Mr.Mo lopen (is een grote lange weg, dat laatste stuk) en wilde hem zeker niet eerder bij huis laten zijn!was een goede motivatie in ieder geval!
Ja doei.![]()
Nice Mo.. inderdaad snel met wandelstukken!
Niet teveel focussen op pijntjes, zolang het op verschillende plekken is is er niks structureels aan de hand
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Thanks. Net weer gelopen. 0.5 km minder maar 7 min sneller.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dat is normaal als je zolang niet hebt gelopen. Maar als je nu regelmatig gaat bouw je het snel weer op.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Gisterenmorgen na een nachtdienst zonder slaap, en nadat ik vrijdag een halve liter bloed heb gedoneerd, toch 5 km gelopen in een matige tijd van 32 minuten, en ik was kapot...
Maar natuurlijk toch weer goed dat ik het gedaan heb. Er is nu geen enkele reden meer om niet te lopen.
Lopen bij -15, check
Lopen na een nacht stevig doorzakken, check
Lopen na bloedgeven en een nacht niet slapen, check
En de periode met lekker weer moet nog komen, dat gaat helemaal goedkomen met die Zevenheuvelenloop in november.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Lijkt me toch niet geheel ongevaarlijk, om na het bloedgeven direct zo'n inspanning te leveren. Liever een paar dagen wachten.How can I make this topic about me?![]()
Dat zit 'm zeker niet lekker, dat 'ie zo door zn vrouw is geklopt? Eerder afslaan en dan toch nog later thuis komenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Heb op het laatste stuk veel goedgemaakt: zag in de verte Mr.Mo lopen (is een grote lange weg, dat laatste stuk) en wilde hem zeker niet eerder bij huis laten zijn!was een goede motivatie in ieder geval!
How can I make this topic about me?![]()
8km gelopen in 47 minuten. Dat ging best lekker. Mijn eerste 10km komt nu wel heel snel dichterbij, en dat terwijl ik dat pas op 10 juni hoef te kunnen![]()
![]()
Waarom zou 'm dat niet lekker zitten? Hij weet gewoon dat mijn conditie beter is en hij heeft naar zijn eigen kunnen ook supergoed gelopenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zit 'm zeker niet lekker, dat 'ie zo door zn vrouw is geklopt? Eerder afslaan en dan toch nog later thuis komen..
Ja doei.![]()
Gisteren 5km gelopen, en zowaar geen last van m'n lies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:
En na het lopen heb ik weer pijn in de lies, dat ondanks dat ik bijna 4 weken rust heb genomen.![]()
![]()
Vandaag met twee vrienden die net begonnen gelopen.
Het werkt toch wel motiverend om in een groep te lopen, alleen jammer v an het niveauverschil.
Hopelijk morgen de tijd vinden om zelf een stukje langer te lopen.
En wow, wat een doorzetters allemaal hier!![]()
Hoi.
Ik ben van plan morgen te beginnen met hardlopen.
Ik wil namelijk graag afvallen en ben er goed gemotiveerd voor.
Probleem is, ik heb nog nooit wezen hardlopen.
Heeft iemand tips? Wat zijn de beste tijden? Gelijk een groot stuk lopen of juist rustig beginnen? Met of zonder muziek? Hoe kan ik mij het beste kleden?
Ik kan het niet even opzoeken op internet, ik zit mobiel en mijn databundel is niet bijster groot.
FOK! Neemt maar 7kb (het forum) in beslag, menig pagina op internet al snel 300kb
Ik zou de reacties enorm waarderen.
Twiddel![]()
Goeie schoenen kopen en http://www.rennenmetevy.nl/ volgen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik ben van plan morgen te beginnen met hardlopen.
Ik wil namelijk graag afvallen en ben er goed gemotiveerd voor.
Probleem is, ik heb nog nooit wezen hardlopen.
Heeft iemand tips? Wat zijn de beste tijden? Gelijk een groot stuk lopen of juist rustig beginnen? Met of zonder muziek?
Ik kan het niet even opzoeken op internet, ik zit mobiel en mijn databundel is niet bijster groot.
FOK! Neemt maar 7kb (het forum) in beslag, menig pagina op internet al snel 300kb
Ik zou de reacties enorm waarderen.
Succes!![]()
Goeie schoenen heb ik alquote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goeie schoenen kopen en http://www.rennenmetevy.nl/ volgen.
Succes!
Twiddel![]()
Heb je ze je laten aanmeten? Pijnlijke knieeen, enkels of zelfs shinsplint is geen lekker begin ;-)quote:
Dan nog een schema inderdaad :-)
Rennen met evy, of even neuzen bij de beginnerschema van bijvoorbeeld runinfo.
Luister wel goed bar je lichaam en probeer niet te snel te veel! Je lichaam moet namelijk ook wennen!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee, niet laten aanmetenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Heb je ze je laten aanmeten? Pijnlijke knieeen, enkels of zelfs shinsplint is geen lekker begin ;-)
Dan nog een schema inderdaad :-)
Rennen met evy, of even neuzen bij de beginnerschema van bijvoorbeeld runinfo.
Luister wel goed bar je lichaam en probeer niet te snel te veel! Je lichaam moet namelijk ook wennen!
Maar ik zal (over een paar maand, als het schip met geld komt) eens rondneuzen waar ik dat kan laten doen, bedankt
Twiddel![]()
Altijd beginnen met een klein stuk op rustig tempo: langzaam opbouwen. Goede schoenen zijn essentieel.
Tijden: hangt helemaal van jou af. Sommigen lopen het liefst in de ochtend, anderen in de avond. Let er wel op dat er genoeg tijd zit tussen bijv. je avondeten en het lopen.
Muziek: als je gaat lopen met zoeits als Evy heb je dus automatisch al muziek.
Sommigen kunnen absoluut niet zonder muziek rennen en raken in paniek als de batterij het begeeft, anderen kunnen juist niet op muziek renne omdat ze dan totaal uit hun ritme raken.
Kleding: lange broek/tight en een shirt met lange mouwen is wel te doen met dit weer, denk ik?
Misschien nog een dun jackje, voor de rustige wandelstukken?
Zelf word ik heel erg snel warm, dus ik weet niet zo goed wat voor nu fijn is.
Succes met hardlopen!![]()
Sowieso met een schema gaan lopen inderdaad. En ook rustdagen inlassen (wordt in de meeste schema's ook aangegeven geloof ik).
Oh en een tip die ik wel handig vond is dat je bij het lopen je blik vestigt op een punt in de verte. Dan blijf je rechtop lopen en ga je niet naar voren hangen (wat wel gebeurt als je naar je voeten kijkt, wat ik in het begin deed).
@Viking, da's balen zeg![]()
Ik ben net terug van een klein rondje. Het was lekker koud, dus ik kon m'n hoofdband omdoen. Blijven m'n oortjes tenminste zitten. Verder ging het lekker, het was alleen wel glad![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh bah wat vervelend Viking. Hopelijk gaat het snel over.
En goed zo Guppyfriend!
Ik heb hier eigenlijk niets van de gladheid gemerkt.
Wel helemaal zelf 10 km gelopen. Op het einde was ik echt aan het smokkelen en toen kwamen er 2 andere renners en eentje spoorde me aan om door te lopen .Was toch wel fijn.
Nu heb ik alleen wel blaasjes/blaartjes? op de toppen van sommige tenen :S![]()
Ja, ik had morgen weer willen gaan, maar wacht maar even tot donderdag, geloof ik. En dan zaterdag ook niet meteen weer volle bak. In een ander topic begonnen ze over krachttraining en dat zou ik eigenlijk wel moeten doen met de afstanden die ik loop, maar ik wil per se _niet_ naar de sportschool.
Hoe erg is een liesblessure ? Komt het vaak terug ?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik had morgen weer willen gaan, maar wacht maar even tot donderdag, geloof ik. En dan zaterdag ook niet meteen weer volle bak. In een ander topic begonnen ze over krachttraining en dat zou ik eigenlijk wel moeten doen met de afstanden die ik loop, maar ik wil per se _niet_ naar de sportschool.
Isn't it ironic, don't you think
Dit is de eerste keer dat ik last heb van m'n lies, vandaar dat ik ook zo verbaasd ben. Maar ik heb wel vaker kleine pijntjes. Geen pijntjes die me belemmeren bij het lopen en geen pijntjes die lang aanhouden, maar toch, pijntjes.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe erg is een liesblessure ? Komt het vaak terug ?Niet meer actief op Fok!![]()
Liespijn is verschrikkelijk. Gelukkig heb ik eergisteren eindelijk weer kunnen lopen zonder dat ik er liespijn aan heb overgehouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb last van m'n lies. Miss toch een beetje geforceerd gisteren
.
Beterschap! Ik hoop dat je er snel van afkomt.![]()
Pijntjes komen en gaan weer. Maar met liespijn kan je beter wel oppassen en rustig aan doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik last heb van m'n lies, vandaar dat ik ook zo verbaasd ben. Maar ik heb wel vaker kleine pijntjes. Geen pijntjes die me belemmeren bij het lopen en geen pijntjes die lang aanhouden, maar toch, pijntjes.
Ik heb even wat gegoogled:
http://sport.infonu.nl/diversen/40205-liesblessure-als-gevolg-van-sport.html
Hier staan ook een aantal oefeningen.
http://www.sportzorg.nl/sportblessures/blessure-abc/lies.htmlIsn't it ironic, don't you think
Yeah! Knie voelt en doet normaal. Morgen eens een klein rondje gaan rennen en kijken hoe het lichaam erop reageert.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
vraagje:
kan je in een hardloopspeciaalzaak ook schoenen op proef meekrijgen of is dit geen optie?? in mijn geval zou het wel handig uitkomen om eerst het een en ander uit te proberen. iemand hier ervaring mee??![]()
Bij Intersport hebben ze een regeling, als jij je schoenen koopt nadat je op zo'n meetapparaat van hun hebt gestaan heb je een maand om je schoenen te ruilen voor een ander paar..quote:Op maandag 20 februari 2012 14:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vraagje:
kan je in een hardloopspeciaalzaak ook schoenen op proef meekrijgen of is dit geen optie?? in mijn geval zou het wel handig uitkomen om eerst het een en ander uit te proberen. iemand hier ervaring mee??In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wow, 25 KM naar het werk?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond rondje van 5KM, morgen weer 25KM naar het werk. Yeah! #voorjaarVeel inspanning zo voor het werk!
Ik hoop wel dat je daar de mogelijkheid hebt om te douchen!![]()
Ik denk dat 'ie zomaar het woordje 'fietsen' is vergetenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef Niara het volgende:
[..]
Wow, 25 KM naar het werk?Veel inspanning zo voor het werk!
Ik hoop wel dat je daar de mogelijkheid hebt om te douchen!.
Het kan 's ochtends nog verraderlijk glad zijn op de fiets hoor, pas maar op![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zag er vanmorgen inderdaad mooi eentje onderuit glijdenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Het kan 's ochtends nog verraderlijk glad zijn op de fiets hoor, pas maar op!
Aiaiai. Je hebt van die dagen dat het echt heerlijk loopt. En je hebt van die dagen dat het echt 3 keer niks is.
Vandaag was zo'n laatsteQua cijfers ziet het er op zich prima uit (7.09 in 39:17) maar het voelde echt superkut tijdens het lopen. Eerste 2 km was er niks aan de hand. Daarna begonnen mn schenen echt enorm zwaar te voelen en pijn te doen. Toen ik daar na een kilometer doorheen was begonnen mijn bovenbenen. En De laatste 3 kilometer kreeg ik gewoon pijn bij het ademhalen bij mijn middenrif.
Samenvattend, wat liep het kut vandaag. Maar het liep tenminste nog
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
Ik heb ook een beetje geglibberd vanmorgen. Maar ik liep wel weerquote:Op maandag 20 februari 2012 16:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Zag er vanmorgen inderdaad mooi eentje onderuit glijden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
gooi gewoon je vrouwelijke charmes in de strijdquote:Op maandag 20 februari 2012 17:29 schreef GotC het volgende:
Morgen fysio..even lief aankijken wat hij vindt van hardlopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja echt niet....dan houdt ie 'r daarquote:Op maandag 20 februari 2012 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gooi gewoon je vrouwelijke charmes in de strijd
Hallo
Ik zit heel sterk te overwegen om te beginnen met hardlopen (met hulp van Evy). Maar ik heb een kapotte kruisband. Is (beginnen met) hardlopen verstandig of niet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Dat zou ik eens aan een sportfysio of dokter ofzo vragenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:27 schreef Etcetera het volgende:
Hallo
Ik zit heel sterk te overwegen om te beginnen met hardlopen (met hulp van Evy). Maar ik heb een kapotte kruisband. Is (beginnen met) hardlopen verstandig of nietF means you're fucked![]()
Dat had ik nog niet eens overwogen eigenlijk
With four other people
And aliens![]()
Wel belangrijk hoor! Je wilt niet meer kapot maken dan je lief is he...quote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Dat had ik nog niet eens overwogen eigenlijkF means you're fucked![]()
Nee, dat zeker niet, alhoewel ik er heel weinig tot nooit last van heb eigenlijk (het is nu zo'n 10 jaar geleden). Maar ik heb een stel ouders die niet enthousiast zijn over m'n plan en ik wil gewoon graag iets aan mijn conditie doen.
Ik zal het een en ander eens gaan uitzoeken
With four other people
And aliens![]()
8.8 km in 52 minuten! Blij.
Kan ik met een gerust hart a.s. donderdag meedoen met de Nike '88 Rerun!He didn't set up the rhyme with meaningless words.
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:55 schreef Fallen het volgende:
8.8 km in 52 minuten! Blij.
Kan ik met een gerust hart a.s. donderdag meedoen met de Nike '88 Rerun!![]()
En Fallen ook door de 100km heen. En dat in twee maanden tijd, respect...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb geen toestemming van m nodigquote:Op maandag 20 februari 2012 18:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gooi gewoon je vrouwelijke charmes in de strijdAlleen advies!
![]()
Zo na lang jullie avonturen alleen gelezen te hebben, vond ik het toch maar eens tijd worden om gezellig met jullie mee te kletsenZit inmiddels ook in jullie endomondo groep. Loop zelf sinds vorig voorjaar, tijdje niet kunnen lopen door blessure's maar inmiddels weer een maand of 2 - 3 bezig
![]()
![]()
Ik ook 3 keer. 2x5 en 1 keer tussen 7.5 en 10.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Jemig, hoe vaak rennen jullie? Ik kom met moeite aan 3 keer.![]()
3x per week. Soms minder, ligt aan de sociale verplichtingen, zin, wedstrijden, blessures of ziekte. Maar kort door de bocht: drie.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
3 a 4 keer... volgens schemaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Jemig, hoe vaak rennen jullie? Ik kom met moeite aan 3 keer.
Ecosia
Mag ik me hier ook melden?
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.![]()
best wel eng... in het donker door het bos
angst geef dus toch vleugels, cooper afstand verpulverd met 150 meter ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
lol, wut?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Oh wat is het donker in de bosjes....Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
welkomquote:
Ecosia
*grin* dat is dus blijkbaar iets Schevenings ofzo?
http://www.scheveningen-nu.nl/verhalen/verhaal21.phpquote:De door de herfst verkleurde bladeren, eikels en dennenappels werden verzameld om daarmee het klaslokaal te versieren.
Tijdens het wandelen werden er liedjes gezongen.
Onder andere "Oh, wat is het donker in de bosjes als ik maar geen toverheksje zie".Ja doei.![]()
Nou, ik heb mijn snelheid weer een beetje terug na het debacle van zaterdag. 5.4 km in 30 minuten gelopen. Het kan slechter.
Eerst dacht ik nog: Ik ben verkouden, dus ik kan beter rustig aan doen..maar waarom mezelf door een verkoudheidje laten weerhouden? Nu voel ik me aanzienlijk beter dan daarvoor.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Mijn lies lijkt gelukkig mee te vallen, voel vrijwel niets meer. Dodag of vrijdag (afhankelijk van het weer) ga ik weer eens proberen hoe het gaat. Ik heb wel een koutje opgelopen dankzij die hagelbui en - vooral - natte voeten zondag.Niet meer actief op Fok!![]()
Hoi! Omdat ik al maanden het goede voornemen heb te gaan sporten met vrienden, en omdat ik 0 conditie heb (en zij wel) heb ik besloten om er iets aan te gaan doen. Ik heb goede schoenen en sportkleren gehaald, en ben vandaag begonnen met Evy. Tegelijkertijd ook stoppen met roken en elke dag de snackbar op station + zak chips op de bank
The remedy is the experience.![]()
Elke dág?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:11 schreef Klonterpot het volgende:
Hoi! Omdat ik al maanden het goede voornemen heb te gaan sporten met vrienden, en omdat ik 0 conditie heb (en zij wel) heb ik besloten om er iets aan te gaan doen. Ik heb goede schoenen en sportkleren gehaald, en ben vandaag begonnen met Evy. Tegelijkertijd ook stoppen met roken en elke dag de snackbar op station + zak chips op de bank.
Anyway. Succes!
nee, 12.5KM dus 25KM op een dagquote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef Niara het volgende:
[..]
Wow, 25 KM naar het werk?Veel inspanning zo voor het werk!
Ik hoop wel dat je daar de mogelijkheid hebt om te douchen!
En ja ik heb even lekker gedouched.
Het viel wel behoorlijk tegen ivm chronische tegenwind![]()
![]()
Ohh ,12,5 valt wel mee als je tussendoor nog een beetje kan herstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee, 12.5KM dus 25KM op een dag
Het viel wel behoorlijk tegen ivm chronische tegenwind
En bah, veel wind is nooit fijn. Hopelijk gaat het op de terugweg beter!![]()
netjes, zo ga je wel snel denk ;-)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee, 12.5KM dus 25KM op een dag
Het viel wel behoorlijk tegen ivm chronische tegenwind
Ga je elke dag lopen?
Ecosia
ai, stoppen met roken en eten... dat wordt zwaar ;-)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:11 schreef Klonterpot het volgende:
Hoi! Omdat ik al maanden het goede voornemen heb te gaan sporten met vrienden, en omdat ik 0 conditie heb (en zij wel) heb ik besloten om er iets aan te gaan doen. Ik heb goede schoenen en sportkleren gehaald, en ben vandaag begonnen met Evy. Tegelijkertijd ook stoppen met roken en elke dag de snackbar op station + zak chips op de bank
maareh, zeker wel te doen!
Ga alvast maar een hoop fruit inslaan, dat ga je namelijk nodig hebben!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Volgens mij heeft hij gefietst hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
netjes, zo ga je wel snel denk ;-)
Ga je elke dag lopen?.
Swets heeft nog niet meer dan 10 km gelopen, dus lijkt me sterk dat hij op één dag 2 x 12,5 gaat doen.
Ja fietsen! fietsen!
Zondag 8.5KM gelopen, gisteren 5.3KM gelopen... ga ik vandaag niet ff 25KM lopen![]()
![]()
en wie ben jij in de groep? Hoe vaak loop je ongeveer? En hoe ver?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Dynamic83 het volgende:
Zo na lang jullie avonturen alleen gelezen te hebben, vond ik het toch maar eens tijd worden om gezellig met jullie mee te kletsenZit inmiddels ook in jullie endomondo groep. Loop zelf sinds vorig voorjaar, tijdje niet kunnen lopen door blessure's maar inmiddels weer een maand of 2 - 3 bezig
Ecosia
Douchen na 12,5 km fietsen? Welke snelheid hou je dan gemiddeld aan? Die 12,5 km doen de kinderen hier elke dag, van en naar school
Single ply roofing, pay less, worthless.![]()
Tussen 20 en 25KM/u Vandaag vol tegenwind kwam ik net tot de 18KM/uquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Douchen na 12,5 km fietsen? Welke snelheid hou je dan gemiddeld aan? Die 12,5 km doen de kinderen hier elke dag, van en naar school
Inc stoplichten dwars door het centrum van Rotterdam. Geloof me... dan moet je doortrappen. Dat zie ik de gemiddelde schoolpuber niet doen.![]()
Praktisch wel, hooguit zondag en maandag niet maar voor de rest kwam het daar wel op neer ja. Het is dat ik bijna 2.02 m. lang ben en er niet uit zie als 'een propje' maar er moet hoognodig wat gaan gebeuren.quote:Goeie tip, ga ik meteen doen straks!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ai, stoppen met roken en eten... dat wordt zwaar ;-)
maareh, zeker wel te doen!
Ga alvast maar een hoop fruit inslaan, dat ga je namelijk nodig hebben!The remedy is the experience.![]()
Kleine 20 minuten gelopen, nu eens kijken hoe de knie morgen reageert.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ohja das ook wel handig te vertellen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en wie ben jij in de groep? Hoe vaak loop je ongeveer? En hoe ver?
In de groep ben ik Robert T., probeer 2 a 3 x per week te lopen en dan loop ik rond de 5 km.![]()
Muzikaal intermezzo:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Loopt hij nou in een soort handschoenen maar dan voor voeten ?quote:
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: