Dat zit 'm zeker niet lekker, dat 'ie zo door zn vrouw is geklopt? Eerder afslaan en dan toch nog later thuis komenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Heb op het laatste stuk veel goedgemaakt: zag in de verte Mr.Mo lopen (is een grote lange weg, dat laatste stuk) en wilde hem zeker niet eerder bij huis laten zijn!was een goede motivatie in ieder geval!
Waarom zou 'm dat niet lekker zitten? Hij weet gewoon dat mijn conditie beter is en hij heeft naar zijn eigen kunnen ook supergoed gelopenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zit 'm zeker niet lekker, dat 'ie zo door zn vrouw is geklopt? Eerder afslaan en dan toch nog later thuis komen
Gisteren 5km gelopen, en zowaar geen last van m'n lies.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:06 schreef sylvesterrr het volgende:
En na het lopen heb ik weer pijn in de lies, dat ondanks dat ik bijna 4 weken rust heb genomen.
Goeie schoenen kopen en http://www.rennenmetevy.nl/ volgen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Ik ben van plan morgen te beginnen met hardlopen.
Ik wil namelijk graag afvallen en ben er goed gemotiveerd voor.
Probleem is, ik heb nog nooit wezen hardlopen.
Heeft iemand tips? Wat zijn de beste tijden? Gelijk een groot stuk lopen of juist rustig beginnen? Met of zonder muziek?
Ik kan het niet even opzoeken op internet, ik zit mobiel en mijn databundel is niet bijster groot.
FOK! Neemt maar 7kb (het forum) in beslag, menig pagina op internet al snel 300kb
Ik zou de reacties enorm waarderen.
Goeie schoenen heb ik alquote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goeie schoenen kopen en http://www.rennenmetevy.nl/ volgen.
Succes!
Heb je ze je laten aanmeten? Pijnlijke knieeen, enkels of zelfs shinsplint is geen lekker begin ;-)quote:
Nee, niet laten aanmetenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Heb je ze je laten aanmeten? Pijnlijke knieeen, enkels of zelfs shinsplint is geen lekker begin ;-)
Dan nog een schema inderdaad :-)
Rennen met evy, of even neuzen bij de beginnerschema van bijvoorbeeld runinfo.
Luister wel goed bar je lichaam en probeer niet te snel te veel! Je lichaam moet namelijk ook wennen!
Hoe erg is een liesblessure ? Komt het vaak terug ?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik had morgen weer willen gaan, maar wacht maar even tot donderdag, geloof ik. En dan zaterdag ook niet meteen weer volle bak. In een ander topic begonnen ze over krachttraining en dat zou ik eigenlijk wel moeten doen met de afstanden die ik loop, maar ik wil per se _niet_ naar de sportschool.
Dit is de eerste keer dat ik last heb van m'n lies, vandaar dat ik ook zo verbaasd ben. Maar ik heb wel vaker kleine pijntjes. Geen pijntjes die me belemmeren bij het lopen en geen pijntjes die lang aanhouden, maar toch, pijntjes.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe erg is een liesblessure ? Komt het vaak terug ?
Liespijn is verschrikkelijk. Gelukkig heb ik eergisteren eindelijk weer kunnen lopen zonder dat ik er liespijn aan heb overgehouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb last van m'n lies. Miss toch een beetje geforceerd gisteren
.
Pijntjes komen en gaan weer. Maar met liespijn kan je beter wel oppassen en rustig aan doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik last heb van m'n lies, vandaar dat ik ook zo verbaasd ben. Maar ik heb wel vaker kleine pijntjes. Geen pijntjes die me belemmeren bij het lopen en geen pijntjes die lang aanhouden, maar toch, pijntjes.
Bij Intersport hebben ze een regeling, als jij je schoenen koopt nadat je op zo'n meetapparaat van hun hebt gestaan heb je een maand om je schoenen te ruilen voor een ander paar..quote:Op maandag 20 februari 2012 14:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
vraagje:
kan je in een hardloopspeciaalzaak ook schoenen op proef meekrijgen of is dit geen optie?? in mijn geval zou het wel handig uitkomen om eerst het een en ander uit te proberen. iemand hier ervaring mee??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |