er zit nog een dag tussen he ;-)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lopen na een avond zuipen... dat gaat bij mij ontzettend goed
You fokking madquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
's avonds een vent, 2 ochtenden later ook een vent...
Ff op je tanden bijten!
euhm, ik stond na een avond zuipen (tot 5 uur) rustig om 9 uur weer te voetballen hoor... niet hoogstaand, maar was er welquote:
dat lukte me 15 jaar geleden nog wel maar nu niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lopen na een avond zuipen... dat gaat bij mij ontzettend goed
Jij maakt echt vrienden hier he..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:08 schreef datisstom het volgende:
"Evy schema 2011".
En ik zag je ninja edit wel hoor, je schreef "nogal domme opmerking". Doos dat je d'r bent.
Dat is gewoon irritatie punt #1, zeggen dat ik dom ben als je zelf fout zit. Van jou weet ik dat je me goed op weg helpt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jij maakt echt vrienden hier he..
Iemand die dit weet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Net 6 km gelopen. Ging best goed, ondanks een beetje pijnlijke voeten door gisteren op te hoge hakken gelopen te hebben
.
Hoe werk ik mijn challenge bij? Gewoon opnieuw mijn naam invullen en dan de voortgang veranderen? [/noob]
Ben ook al 35 1/2quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat lukte me 15 jaar geleden nog wel maar nu niet meer
6km binnen 35 minuten is best snelquote:Op zondag 19 februari 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
6km erbijSamen met Mr.Mo gaan lopen en hij is een rotondeafslag eerder afgeslagen. Wel met twee loopstukken ertussen (één en twee minuten) maar al met al het nog binnen de 35 minuten weten te doen!
Ging niet heel soepel en ik lijk weer een nieuwe kwaal te ontwikkelen (grote teen + spieren die doortrekken naar de voet doen pijn) maar over het algemeen genoten: wat een héérlijk weer is het hier om te lopen! Fris, strakblauwe lucht, zonnetje...
Thanks. Net weer gelopen. 0.5 km minder maar 7 min sneller.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dat is normaal als je zolang niet hebt gelopen. Maar als je nu regelmatig gaat bouw je het snel weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |