Ik heb van de week daarvoor wel aardig wat kilometers in de benen zitten hèquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Will do! Maar doe nog gewoon krachttraining en zwem. We blijven bezig.
[..]
Idioot, week niet gelopen en dan gelijk 15 km![]()
Ik loop niet op dit moment. Als ik loop per keer ergens tussen de 4-8 km (nu als voorbereiding op CPC). Afhankelijk van het tempo en de tijdsduur. Ongeveer 40 minuten per keer gemiddeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb van de week daarvoor wel aardig wat kilometers in de benen zitten hè.
Moet wel te doen zijn, denk ik. Ik kan echt niet maar 5 km doen in het weekend.
Jij loopt toch ook maar 1 keer per week atm?
Importeren werkt bij mij ook niet vandaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef AntiChrist het volgende:
net 8.79 gelopenin 53:58 kan helaas nu niet importeren in endomondo
want dat werkt niet?
Ah dat is normaal als je zolang niet hebt gelopen. Maar als je nu regelmatig gaat bouw je het snel weer opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Sinds een half jaar weer gaan hardlopen, omg... Ik kon maar 3,5 kilometer en ik heb veel gelopen. Niet normaal hoe kapot ik daarna was.
Tja, weekend is voor mij gewoon bedoeld voor een lange afstand (tenzij ik twee weken niet gelopen heb, dan wordt het wel iets lastigerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik loop niet op dit moment. Als ik loop per keer ergens tussen de 4-8 km (nu als voorbereiding op CPC). Afhankelijk van het tempo en de tijdsduur. Ongeveer 40 minuten per keer gemiddeld.
Zelf prefereer ik gewoon een rustige opbouw, dus niet gelijk 15km na een week rust, maar 5/8 km en dan erna langzaam aan de km's omhoog gooien of tijd, afhankelijk van hoe je traint.
Dan heb je in principe het allerbelangrijkste te pakkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef Trippy22 het volgende:
Ik wil aankomende week ook beginnen aan het hardlopen na enkele jaren vrijwel geen sport gedaan te hebben. Ik wil alleen wel direct goed beginnen zodat ik meteen op het juiste pad zit. Dus zou ik graag wat tips krijgen die van groot belang kunnen zijn. Ik schaf sowieso hardloopschoenen aan en heb Start to Run (5 km) al op mijn pc staan.
Weinig meer tips iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef Trippy22 het volgende:
Ik wil aankomende week ook beginnen aan het hardlopen na enkele jaren vrijwel geen sport gedaan te hebben. Ik wil alleen wel direct goed beginnen zodat ik meteen op het juiste pad zit. Dus zou ik graag wat tips krijgen die van groot belang kunnen zijn. Ik schaf sowieso hardloopschoenen aan en heb Start to Run (5 km) al op mijn pc staan.
En nu is E.T. geveld door die buikgriep, heb ik begrepen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo ook maar een rondje... Ik heb geen zin
10KM gaat 'm dus niet worden, zal wel 8 worden ofzo. Maar goed, dan heb ik nog 18KM gelopen in een week met behoorlijke buikgriep. Het kan slechter zullen we maar denken.
Donderdag en ik moet uiterlijk maandag aangeven of ik meedoe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Wanneer is het, Fallen? Kwestie van even doortrainen, toch?
Nee hoor, die loopt morgen een rondje was haar planning.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu is E.T. geveld door die buikgriep, heb ik begrepen?
dat klinkt wel stoer!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:43 schreef Fallen het volgende:
Uitnodiging gekregen van Nike voor de "The '88 rerun", een 8,8 km loopje langs de Amsterdamse grachten in het kader van de EK winst in 1988.
Het is 8,8 kilometer en ik weet niet of ik het zie zitten om als laatste een kwartier na de rest te finishen.
*twijfel*
Ja, dat vond ik dus ook. Heb even geïnformeerd en het is gelukkig geen wedstrijd. Dus ik denk dat ik me maar inschrijf.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat klinkt wel stoer!
Pfff, net terug van 10 km... Net binnen het uur :-)
Nee hoor, ik zit niet onder m'n schedule, want ik heb er met mijn challenge rekening mee gehouden dat ik de eerste tijd nog aan het opbouwen ben, van Evy 1 naar 6km per keer, en zelfs pas een paar weken na 1 Jan. begonnen. Als ik al op een vaste afstand zat had ik een hoger doel gesteld!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna iedereen zit onder z'n schedule..
Dan wordt je doel wel redelijk opportunistischquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Sheriam het volgende:
En
[..]
Nee hoor, ik zit niet onder m'n schedule, want ik heb er met mijn challenge rekening mee gehouden dat ik de eerste tijd nog aan het opbouwen ben, van Evy 1 naar 6km per keer, en zelfs pas een paar weken na 1 Jan. begonnen. Als ik al op een vaste afstand zat had ik een hoger doel gesteld!
Aangezien er veel mensen hier bezig zijn hun afstand op te bouwen, is 't logisch dat we nu onder 't gemiddelde zitten, en pas in de loop van het jaar zullen inhalen.
Okeequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt zelf je challenge bepalen, dus als jij nog denkt 400km bijvoorbeeld te gaan lopen dan vul je toch gewoon 400 in?
Valt wel mee hoor, ik baseerde dit getal op m'n eerdere ervaringen. Ik zat in 2010 bij 't einde van Evy al aan de 6KM = 18km/week (nee niet in 30 minuten, maar stiekum plakte ik er al snel een stukje extra aan, omdat dat beter uit kwam met de routequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan wordt je doel wel redelijk opportunistisch. Je moet met jouw challenge van 700KM gemiddeld 1.91 km per dag lopen om je doel te halen. Dat is 3 keer per week 4KM. Die heb je nu bij lange na niet gelopen, je had 94KM gelopen moeten hebben maar zit op 30.
Nu moet je dus nog 670KM lopen in 317 dagen. 2,11KM per dag. al bijna 3 keer per week 5KM. En elke dag dat je minder dan 2,11KM loopt loopt dat verschil uiteraard op.
Dan moet je toch behoorlijk intensief gaan lopen nadat je Evy klaar hebt.
Balen is dat hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef Jumparound het volgende:
KUT! ben mn runkeeper data van de 10 kwijt
...
yup, net zo klote... had ik met die vries kou... dacht een foto van de besneeuwde hei te maken. batterij leeg door de flitserquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Balen is dat heAlsof je 'm dan niet gelopen hebt. Zo baalde ik vorige week ook zo gigantisch dat mijn batterij bij 7.5KM leeg was toen ik voor het eerst meer dan een uur gelopen heb.
Aww, dat had ik ook met m'n eerste 10 km, toen ging er iets mis met het syncen met Nike+ en was ik de data kwijt. En iedereen :jaja, bewijs maar dat je 10 gelopen hebt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
yup, net zo klote... had ik met die vries kou... dacht een foto van de besneeuwde hei te maken. batterij leeg door de flitser
prioriteiten Slacker....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:57 schreef slacker_nl het volgende:
Crap, een mega, mega afscheidsfeest twee dagen voor de CPC run. Alsof ik 'm niet mag lopen..
Jah, maar zoveel mensen die weggaan, dat wordt me toch een leuk feestje.. Ik weet het, alleen fris en niet te laat gaan slapen.. maar toch.. woowwowowowowowowowowowowowowowowow. Kutzooi.quote:
tijd zat om te herstellen toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jah, maar zoveel mensen die weggaan, dat wordt me toch een leuk feestje.. Ik weet het, alleen fris en niet te laat gaan slapen.. maar toch.. woowwowowowowowowowowowowowowowowow. Kutzooi.
Nee, niet als je een PR wilt verbrekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tijd zat om te herstellen toch?
's avonds een vent, 2 ochtenden later ook een vent...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, niet als je een PR wilt verbreken
Ik wil jouw routes een keer lopen. Ben jaloers als ik dit zo hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
off voor een run van een kilometer of 10.... niet op snelheid gebaseerd maar meer een afwisselend parkoers, voornamelijk onverhard.
eerst bij onze buurman over het koeienpad, dan door het weiland, daarna grindpad.... de heuvel op en dan een rondje door het bos en weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |