3 a 4 keer... volgens schemaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Jemig, hoe vaak rennen jullie? Ik kom met moeite aan 3 keer.
lol, wut?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Oh wat is het donker in de bosjes....
welkomquote:
quote:De door de herfst verkleurde bladeren, eikels en dennenappels werden verzameld om daarmee het klaslokaal te versieren.
Tijdens het wandelen werden er liedjes gezongen.
Onder andere "Oh, wat is het donker in de bosjes als ik maar geen toverheksje zie".
Elke dág?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:11 schreef Klonterpot het volgende:
Hoi! Omdat ik al maanden het goede voornemen heb te gaan sporten met vrienden, en omdat ik 0 conditie heb (en zij wel) heb ik besloten om er iets aan te gaan doen. Ik heb goede schoenen en sportkleren gehaald, en ben vandaag begonnen met Evy. Tegelijkertijd ook stoppen met roken en elke dag de snackbar op station + zak chips op de bank
nee, 12.5KM dus 25KM op een dagquote:Op maandag 20 februari 2012 16:14 schreef Niara het volgende:
[..]
Wow, 25 KM naar het werk?Veel inspanning zo voor het werk!
Ik hoop wel dat je daar de mogelijkheid hebt om te douchen!
Ohh ,12,5 valt wel mee als je tussendoor nog een beetje kan herstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee, 12.5KM dus 25KM op een dag
En ja ik heb even lekker gedouched.
Het viel wel behoorlijk tegen ivm chronische tegenwind
netjes, zo ga je wel snel denk ;-)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee, 12.5KM dus 25KM op een dag
En ja ik heb even lekker gedouched.
Het viel wel behoorlijk tegen ivm chronische tegenwind
ai, stoppen met roken en eten... dat wordt zwaar ;-)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:11 schreef Klonterpot het volgende:
Hoi! Omdat ik al maanden het goede voornemen heb te gaan sporten met vrienden, en omdat ik 0 conditie heb (en zij wel) heb ik besloten om er iets aan te gaan doen. Ik heb goede schoenen en sportkleren gehaald, en ben vandaag begonnen met Evy. Tegelijkertijd ook stoppen met roken en elke dag de snackbar op station + zak chips op de bank
Volgens mij heeft hij gefietst hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
netjes, zo ga je wel snel denk ;-)
Ga je elke dag lopen?
en wie ben jij in de groep? Hoe vaak loop je ongeveer? En hoe ver?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Dynamic83 het volgende:
Zo na lang jullie avonturen alleen gelezen te hebben, vond ik het toch maar eens tijd worden om gezellig met jullie mee te kletsenZit inmiddels ook in jullie endomondo groep. Loop zelf sinds vorig voorjaar, tijdje niet kunnen lopen door blessure's maar inmiddels weer een maand of 2 - 3 bezig
Tussen 20 en 25KM/u Vandaag vol tegenwind kwam ik net tot de 18KM/uquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Douchen na 12,5 km fietsen? Welke snelheid hou je dan gemiddeld aan? Die 12,5 km doen de kinderen hier elke dag, van en naar school
Praktisch wel, hooguit zondag en maandag niet maar voor de rest kwam het daar wel op neer ja. Het is dat ik bijna 2.02 m. lang ben en er niet uit zie als 'een propje' maar er moet hoognodig wat gaan gebeuren.quote:
Goeie tip, ga ik meteen doen straks!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ai, stoppen met roken en eten... dat wordt zwaar ;-)
maareh, zeker wel te doen!
Ga alvast maar een hoop fruit inslaan, dat ga je namelijk nodig hebben!
Ohja das ook wel handig te vertellen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en wie ben jij in de groep? Hoe vaak loop je ongeveer? En hoe ver?
Loopt hij nou in een soort handschoenen maar dan voor voeten ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |