SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Ook wel benieuwd naar ja!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Feli mstx! (waar staat dat nou eigenlijk voor?)
Is er niet geweest. Mogelijk te weinig interesse hiervoor. Maar als je er zin in hebt....... wat let jequote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ook wel benieuwd naar ja!
Ik zie eigenlijk nu pas dat we geen Best of 2011 topic hebben gemaakt, was dat met een speciale reden?
Was meer een constatering dan een verlangen naar moet ik zeggen, is nu ook een beetje laat ervoorquote:Op maandag 6 februari 2012 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is er niet geweest. Mogelijk te weinig interesse hiervoor. Maar als je er zin in hebt....... wat let je
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:35 schreef yvonne het volgende:
De Yvonne Awards!
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2011 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriën:
[...]
MUZ:
Darkestrah, On, Female81, Ranja, Robdriessen, Norrage, Aisumasen, Metaan, Tong80, Deeltjesversneller
[...]
En dit is nog niet alles: na het bepalen van deze shortlists wordt er per categorie een top-3 gekozen. Benieuwd naar de winnaars, stay tuned...
quote:CD1 – Yellow Team - Mixed by The Pitcher
1 The Pitcher - Ain't Nobody (Re-Amp)
2 Toneshifterz feat. The Pitcher - Break My Fall
3 Code Black - Visions
4 The Pitcher feat. Buddahmann - Going H.A.M
5 The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
6 Jack of Sound - Eternal Night
7 A-lusion - Just One Voice
8 Tuneboy – Mood to Swing
9 Slim Shore & NitrouZ - Party On!
10 Zany - Squared
11 Zany & NitrouZ - Lonely Dark
12 Pitcher feat. Szen - Let It Rain
13 Donkey Rollers - Hoodoo Voodoo
14 Pitcher – Raw Bass
15 B-Front - Virus
16 Psyko Punkz - Feel The Rhythm (Alpha² remix)
17 Toneshifterz - Quirk
18 Gunz For Hire - Kings of the Underground
19 Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival
CD 2 – Red Team- Mixed by Luna
1 D-Block & S-Te-Fan vs Deepack - We Do Our Thing
2 Coone & Technoboy - Nustyle Crap (Coone Goes Wild Mix)
3 Josh & Wesz - Dstrctn
4 Dj Desnar - Curiousity
5 Kevin Kaos & Low-E - Electric Future
6 DJ Mystery - Type Face (Luna & Chain Reaction Remix)
7 Psyko Punkz - Let’s Get Ill
8 A-Lusion & Scope DJ - Mechanical
9 Luna & E-Force - Dark Emotions
10 Zatox & The R3belz - Odissea 2011
11 SASHA F - New System
12 The Machine - Place of Terror (Crypsis remix)
13 Luna & E-Force - Shade
14 Tatanka - Doom's Day (TThe R3belz Remix)
15 Crypsis - Gangsta Shit
16 E-Force & Frequencerz - Attention
17 Dj Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
18 Crypsis & Radical Redemption feat. MC Tha Watcher - Unlike Others
CD 3 – Green Team- Mixed by Frontliner
1 Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)
2 Frontliner & Max Enforcer - We Forget To Live
3 Psyko Punkz vs Sound Freakerz - Voices
4 Technoboy - Re-Invent Yourself
5 Frontliner ft. Ellie - Lose The Style
6 Frontliner - Whatever!
7 Wildstylez and Ran-D - Future Shock
8 Frontliner - You Want It
9 Pavo - Let's Go
10 Frontliner - Dream Dust
11 Headhunterz - Doomed
12 Psyko Punkz - No Fear
13 Technoboy - Rage(Fronliner Remix)
14 Noisecontrollers - The Universe Was Born
15 Headhunterz & Zatox ft. Nikkita - The Perfect Weapon
16 B-Front & Crypsis - Movement
17 Frontliner - External Life
18 Zatox - Winter
19 Frontliner - If You Find
CD 4 – Blue Team- Mixed by Chris One
1 Digital Punk & MC Jeff - Keep it bouncing (The R3belz Remix)
2 Zatox & Max Enforcer - It Must Be
3 Code Black & Wasted Penquinz - Activated
4 Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (ALPHA 2 REMIX)
5 Adaro - No time to sleep
6 Wild Motherfuckers - Wildest
7 Gunz For Hire - The Cycle
8 Digital Punk & Mc Jeff - Can’t be Stopped
9 Nitrouz - Conquer Your Fears
10 Frequencerz - Revolution
11 Zany - Worship
12 The R3belz - Reactivating The Bionicle
13 Zany & The Beholder - Act Of Rage
14 The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
15 The Machine - Audiobot (B-Front remix)
16 The Machine feat. Chris One - Never Fall Asleep
17 Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix)
18 Chris One - Psycho
Ditquote:
Nope 100% terecht, die prijsvragen zijn classicquote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Huhwat betekent dat? heb ik ooit iets zinnigs gezegd? moet een fout zijn.
Ik krijg het er ook niet warm vanquote:
Bah baal der van dat Loudness niet meer in de buurt is. Locatie was ook nog eens top!quote:
Hou ik je aanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef mstx het volgende:
Bedankt voor de felicitaartjes, als ik nog fok!kerts op hardclassics tegen kom trakteer ik op een biertje.
wat een vette plaat zeg, teringjantjequote:Op zondag 5 februari 2012 17:58 schreef Kriebelhoest het volgende:
Goede intro
1:17 beukgeweld
2:20 space momentje
2:30 goede climax
Goede outro
Alles wat een nummer nodig heeft zit er in
deze? https://partyflock.nl/party/216043:Harddefinition.htmlquote:
a + b + c + dquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
Oh, en mag ik jullie nogmaals verblijden met deze geniale, GENIALE ZEG IK JE! aftermovie?
Hoe blij word je van zo'n fantastische aftermovie!?
a. Blij
b. Heel blij
c. yu67jkiui <- met m'n hoofd getypt.
d. a,b en c
Ja die! Alle artiesten als favoriet op Partyflockquote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze? https://partyflock.nl/party/216043:Harddefinition.html
staat wel op de planning![]()
[..]
a + b + c + d![]()
![]()
![]()
C!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
Oh, en mag ik jullie nogmaals verblijden met deze geniale, GENIALE ZEG IK JE! aftermovie?
a. Blij
b. Heel blij
d. a,b en c
ik alleen 2-Motion en Alphaverbquote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja die! Alle artiesten als favoriet op Partyflock
jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
stukje happy hardcore tussen climax 1 en climax 2 en dan knapt die climax 2 er zo f*cking hard op(woorden schieten gewoon tekort
)
laatste paar maanden niet veel van meegekregen, ook niet in dit topic volgens mij?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja
maar het avio stijltje is ook heel wat veranderd sindsdien, in de verkeerde richting
die cd/set van Defqon.1 toen, potjandoriequote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ook niet (volg het ook niet meer) maar ik bedoel sinds de zomer ongeveer.
doe mij dit maar
Ik vind de stijl van nu nog steeds vetter dan de meeste Hardstyle die tegenwoordig geproduceerd wordt, maar die oude stijl is nog steeds 10x zo vet. En die DefQon.1 Promoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef T_Killer het volgende:
Ben het eens met DV. Ik luisterde vorige week die Defqon promo CD van 2008. Die is zo A-SO-CIAAL vet!!! Vond die stijl leuker dan de stijl van avio vandaag de dag.
Jaquote:
Ik heb gehoord dat er toen klachten waren dat het geluid te hard stond?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef T-Force het volgende:
die set op In Qontrol, toen ik ze voor het eerst hoorde. Wat een compleet gekkenhuis zeg, zo vroeg op de avond
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb gehoord dat er toen klachten waren dat het geluid te hard stond?
Ik stond ook linksvoor, maar kende jullie toen allemaal nog niet. Was toen een lurker, dat welquote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hehe bazengmomentje was dat toen ja, tevens mn eerste Fok! meet![]()
(Al kwam ik wat laat aanzetten waardoor de helft al weer weg was)
mooi jaar 2008quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ook niet (volg het ook niet meer) maar ik bedoel sinds de zomer ongeveer.
doe mij dit maar
niet bijzonder. Heb 15 min gekeken, maar zijn Logic liep elke keer vast toen hij zijn drakengeluid wou sampelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:25 schreef Levitas het volgende:
![]()
![]()
Die ustream dingen van HHZ, zijn die door iemand opgenomen en/of ergens te downloaden? Heb het gemist i.v.m tijdverschil, maar lijkt me best leuk om te kijken
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:25 schreef Levitas het volgende:
![]()
![]()
Die ustream dingen van HHZ, zijn die door iemand opgenomen en/of ergens te downloaden? Heb het gemist i.v.m tijdverschil, maar lijkt me best leuk om te kijken
Jawel, ik vind hem goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef eQuaL het volgende:
Apart, tot nu toe geen enkele opmerking over de TT, valt hij niet in de smaak?
dat setje is by far de meest gedraaide muziek in m'n autoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Dat DQ setje heb ik ook tot in den treurnis geluisterd. En nu weer na een jaartje of anderhalf voor het laatst
als je daar op Google naar zoekt is hit 1 de film en hit 2 die trackquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef robuust89 het volgende:
Zomg, ik kijk nu bride wars (no comment) en ik hoor de tekst van een alphaverb plaat langskomen
"you have been dead until now"
e : a, b, c en kippenvelquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
a. Blij
b. Heel blij
d. a,b en c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ben er ook bijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog veel mensen naar Hardbass? Ik wel. Hoop dat het wat minder druk is dan vorig jaar, tering wat een drukte. Wel echt een vet feest gehad, vooral de lasershow was ziek.
Ben er ook bij. Verwacht inderdaad niet extreem veel van i.v.m. de lineup, maar dan kan het waarschijnlijk alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ben er ook bij![]()
Maar meer omdat er zoveel bekende gaan en het gelredome een vette locatie is, dan voor de lineup
Waarom zou je hopen/verwachten dat het minder druk wordt dan vorig jaar? Toen was het uitverkocht en nu ook weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog veel mensen naar Hardbass? Ik wel. Hoop dat het wat minder druk is dan vorig jaar, tering wat een drukte. Wel echt een vet feest gehad, vooral de lasershow was ziek.
GMTAquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Waarom zou je hopen/verwachten dat het minder druk wordt dan vorig jaar? Toen was het uitverkocht en nu ook weer.
Hopen omdat het vorig jaar echt te druk was. Was dit jaar bij Qlimax en toen was overal gelukkig genoeg ruimte om te dansen en volgens mij had Qlimax meer bezoekers. Ook had ik bij Qlimax gewoon bereik (T-Mobile) terwijl dat op Hardbass niet was.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Waarom zou je hopen/verwachten dat het minder druk wordt dan vorig jaar? Toen was het uitverkocht en nu ook weer.
Die man is ook zo verrekte orgineel! Ik heb alleen wel de neiging om steeds minder van hem te kopen, vind de muziek de laatste tijd toch net een tikje minder. Maar daarnet nog Give It Up Again en Stimulate Your Curiosity gebruikt in een setje, blijven echt leuke platen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
OMG, ik sta hier echt weer te stuiteren nu ik wat Alphaverb-werk luister![]()
Idd! Hard Bass 2010 was de laatste (en mijn eerste) die nog een redelijk aantal bezoekers had (dus niet stadion volgepropt zoals bij Qlimax). Genoeg ruimte op de vloer & de tribunes zaten pas tegen het eind flink vol.quote:
Ik kom dan ook wel even kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zou mooi zijn, dik feest dan hiero
Zo internet ik al maandenquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:11 schreef Levitas het volgende:
Argh... Geen wi-fi hebben sucks! Ik mis FOK!
Enige manier om op internet te komen atm is om mobiel internet via iPhone naar laptop door te lussen. Mobiel internet is ontzettend traag en dus nog trager @ laptop.
Thx voor de HHZ Ustream video. Zal `m eens bekijken als ik bij McDonalds ben, wat hier op loopafstand is
Dan kom ik wel ff buurten. In ieder geval in de buurt van Lemmer, wie weet nog de kant van Leeuwarden op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zou mooi zijn, dik feest dan hiero
Sterkte en gecondoleerd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:51 schreef Da_Ripper het volgende:
heb een paar moeilijke dagen achter de rug
Aiiquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen .. heb een paar moeilijke dagen achter de rug en tis nog niet voorbij (plotselinge overlijden van schoonmoeder).
Maar het leven gaat door dus alsnog een felicitatie voor Bert en een gelukswens voor DV (mij werd ook nog gevraagd wie uit "de hardere hoek van MUZ", ik zou willen voordragen).
Feestjes moet ik even niet aan denken en met een komende verhuizing (+ dubbele woonlasten, aanschaf meubels e.d.), zal het ekkes financieel goochelen worden. LDNSS however blijft warme gevoelens oproepen dus we kijken tzt wel weer.
Gecondoleerd man en sterkte..quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen .. heb een paar moeilijke dagen achter de rug en tis nog niet voorbij (plotselinge overlijden van schoonmoeder).
Maar het leven gaat door dus alsnog een felicitatie voor Bert en een gelukswens voor DV (mij werd ook nog gevraagd wie uit "de hardere hoek van MUZ", ik zou willen voordragen).
Feestjes moet ik even niet aan denken en met een komende verhuizing (+ dubbele woonlasten, aanschaf meubels e.d.), zal het ekkes financieel goochelen worden. LDNSS however blijft warme gevoelens oproepen dus we kijken tzt wel weer.
Leuk als je het niet verwacht en zo'n klas doet dat dan tochquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Thnx leute!!
Ik had dit ook verteld gister in de klassen en vandaag lag er een bloem met kaart van de klas op mn bureau ... faith in humanity restored!
Gast! Wat een f'cking lekkere climax! Hard trance op hardstyle-tempo met een hardstyle-kick, awesome! Alleen zijn in- en outro doen het nooit zo goed bij mij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef T-Force het volgende:
Even wat beter nieuws! Geck-o did it again, dit keer als Geck-e![]()
Euforische early hardstyle![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:59 schreef Kriebelhoest het volgende:
Onlangs FL gedownload. Eerste probeersel geupload.
First Fl Try by Tjoen
Vind het nog best aardig gelukt
Kwaliteit laat de wensen over, maar ik weet niet hoe dit komt. Hiermee bedoel ik dat het vrij schel klinkt. Het bestand was toch 32mb groot (.wav) maar het lijkt precies op een .mp3 bestand wanneer ik deze op mijn pc opsla vanuit FL9
Kan iemand dit verklaren?
Edit: Hoe kan je dingen goed in elkaar over laten gaan. Soort van in elkaar mixen? Verder iemand nog tips/ideeen
MP3 is gecompresste audio (dus bestandsgrootte kleiner gemaakt) en bestaat uit minder detail dan WAV. Daarom is de bestandsgrootte wel kleiner, maar de kwaliteit ook wat minder. (Hoewel voor het ongetrainde oor niet erg goed te horen)quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Kriebelhoest het volgende:
Aangezien het FL topic weinig aandacht krijgt, post ik het ook maar even hier:
[..]
Dat zijn ook niet de beste berichten. Gecondoleerd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Thanks voor de feedback. Ik snap dat mp3 kleiner is wat dus ook kwaliteit inlevert. Maar het ding is dat ik een .wav van 30mb heb geupload op soundcloud, zoals te horen, maar op soundcloud klinkt hij precies hetzelfde als wanneer ik het bestand op mijn pc als .mp3 opsla, wat ik dus raar vind.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:57 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
MP3 is gecompresste audio (dus bestandsgrootte kleiner gemaakt) en bestaat uit minder detail dan WAV. Daarom is de bestandsgrootte wel kleiner, maar de kwaliteit ook wat minder. (Hoewel voor het ongetrainde oor niet erg goed te horen)
Je leadsynth (althans ik neem aan dat dat het is) is veel te overstuurd, niet goed ge-eqd, en kraakt aan alle kanten. Ook heb je veel teveel reverb gebruikt over het geluidje. Kick vind ik ook niet alles... Als je dit naar 190/200 bpm zou opschroeven zou je wel leuke schranz hebben
Edit: Nja, schranz mag ik het niet noemen![]()
Klopt zeker ja. Sleutel ligt bij ervaringquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:26 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Thanks voor de feedback. Ik snap dat mp3 kleiner is wat dus ook kwaliteit inlevert. Maar het ding is dat ik een .wav van 30mb heb geupload op soundcloud, zoals te horen, maar op soundcloud klinkt hij precies hetzelfde als wanneer ik het bestand op mijn pc als .mp3 opsla, wat ik dus raar vind.
Ik vind het zelf lastig nog om die echte hardstyle punch te maken. Maak volledig gebruik van 3xOsc in combinatie met Parametric Eq2, Camel Phat etc. Maar oefening baart kunst. hoop ik
Ik vond die intro al heerlijk! Met die oude Saifam-achtige geluidjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Bab00n het volgende:
Gast! Wat een f'cking lekkere climax! Hard trance op hardstyle-tempo met een hardstyle-kick, awesome! Alleen zijn in- en outro doen het nooit zo goed bij mij.
Verbaasd me niks, Dennisquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:37 schreef 16meter het volgende:
Hahaha. Schreeuwende negerinnen.
Ik zie dan weer andere dingen voor me.
quote:
Wat een plaat zegquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Leuk als je het niet verwacht en zo'n klas doet dat dan toch![]()
Present!quote:
Dit. Prima muziek voor de studie of om op lekker op te chilleng.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Present!
Nee, ik vind niet alles vet, maar het doet me wel meer dan de hardstyle releases van de laatste tijd.
Exact, alleen voor chillen luister ik over het algemeen nog iets chillere dingen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit. Prima muziek voor de studie of om op lekker op te chilleng.
Wel leuk, niets bijzonders verder.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuw Acti subground setje:
05 - Activator presents Subground (01-02-2012) by Dj Activator
Voor de ekte ekte
Deze plaat.. Waanzinnig mooi inderdaad! Heb hem al een paar keer achter elkaar op staan!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Leuk als je het niet verwacht en zo'n klas doet dat dan toch![]()
Onvoorstelbaar mooiquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Deze plaat.. Waanzinnig mooi inderdaad! Heb hem al een paar keer achter elkaar op staan!
Maar jij hebt vast geen datalimiet van 500 mb per maand? Na 1 dagje internetten zit ik al op 150 mbquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zo internet ik al maandenkan jij nu een half jaar niet produceren of heb je je monitoren meegenomen?
1gbquote:Op donderdag 9 februari 2012 04:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast geen datalimiet van 500 mb per maand? Na 1 dagje internetten zit ik al op 150 mb
Heb m`n monitoren niet meegenomen uiteraard, maar ik geef niet op. Probeer met m`n koptelefoon wel wat leuks te maken, en dan kijk ik thuis wel of het goed klinkt of niet. Enneh, produceren mag je het niet noemen. Uitproberen is het
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Oei oei oei, dat belooft me zaterdag een feestje te worden....
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Leuk maar niet heel bijzonder tot nu toe... Er zijn veeeel vettere oude hardtrance/early tracks imoquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef T-Force het volgende:
Dat wel.. Maar die worden tegenwoordig niet meer gemaakt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef StM het volgende:
Leuk maar niet heel bijzonder tot nu toe... Er zijn veeeel vettere oude hardtrance/early tracks imoEn daar is het volgende week weer tijd voor
Activator staat wel op een heldig tijdstip, ideaal voor een perfecte set van hem vermoed ik.
quote:
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef StM het volgende:
En daar is het volgende week weer tijd voorActivator staat wel op een heldig tijdstip, ideaal voor een perfecte set van hem vermoed ik.
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:05 schreef Quyxz_ het volgende:
(Als ik ga...) hoop ik echt dat hij wat plaatjes van Authentic Style gaat draaien. (CD2 dan: http://www.discogs.com/Activator-Authentic-Style/release/1822124)
Bijna nog geen enkele plaat daarvan heb ik live gehoord. Verder ken ik waarschijnlijk geen 1 nummer.
Gelukkig draaien ze gelukkig meer nummer dan die.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Grappig, wij vonden die set van team Blue zowat de beste set van het jaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig draaien ze gelukkig meer nummer dan die.
Het wordt zaterdag mijn eerste feestje sinds thrilogy. Ben benieuwd, verwacht er ook niks van. Ga denk ik eerder voor de gezelligheid en veel bekende dan voor de muziek
Vorig jaar wel een meesterlijk moment toen Like Thiz erop gegooid werd. Jammer dat Team Blue te veel rauwe onbekende platen ging draaien.
Lag ook aan het moment denk ik. Achteraf gezien is het een goeie set, alleen op dat moment stond ik meer te luisteren dan te genieten. Daarom ben ik van de herkenbaarheid. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Grappig, wij vonden die set van team Blue zowat de beste set van het jaar
Reken daar maar niet op! Verwacht dat hij zich van de organisatie aan de echte early-sound moet houden. Ik zal die Activator Full Force-cd uit 2003 eens uploaden, ik ga er vanuit dat ie zoiets gaat draaien. Echt een heerlijke cd!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:05 schreef Quyxz_ het volgende:
(Als ik ga...) hoop ik echt dat hij wat plaatjes van Authentic Style gaat draaien. (CD2 dan: http://www.discogs.com/Activator-Authentic-Style/release/1822124)
Bijna nog geen enkele plaat daarvan heb ik live gehoord. Verder ken ik waarschijnlijk geen 1 nummer.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op! Verwacht dat hij zich van de organisatie aan de echte early-sound moet houden. Ik zal die Activator Full Force-cd uit 2003 eens uploaden, ik ga er vanuit dat ie zoiets gaat draaien. Echt een heerlijke cd!
Idd, vond Team Blue echt driewerf ruk toen. Veel te veel onbekende shit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lag ook aan het moment denk ik. Achteraf gezien is het een goeie set, alleen op dat moment stond ik meer te luisteren dan te genieten. Daarom ben ik van de herkenbaarheid. Maar we zullen zien.
als Like Thiz gedraaid wordt is dat altijd een meesterlijk momentquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vorig jaar wel een meesterlijk moment toen Like Thiz erop gegooid werd.
Defqon 2011quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als Like Thiz gedraaid wordt is dat altijd een meesterlijk moment![]()
![]()
Dat was idd echt baas, ging hard toen :pquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig draaien ze gelukkig meer nummer dan die.
Het wordt zaterdag mijn eerste feestje sinds thrilogy. Ben benieuwd, verwacht er ook niks van. Ga denk ik eerder voor de gezelligheid en veel bekende dan voor de muziek
Vorig jaar wel een meesterlijk moment toen Like Thiz erop gegooid werd. Jammer dat Team Blue te veel rauwe onbekende platen ging draaien.
Verdomd! Nou je het zegt jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien ben ik nummer 100 die hiermee komt aanzetten maar zojuist viel me op dat Dragonborn van Headhunterz wel heel erg veel invloeden heeft van
Niet eens, je bent de eerstequote:
Wel meer, ook de achtergrondgeluiden. Dat koor op de achtergrond, de screeches.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Niet eens, je bent de eerste
Maar die screeches inderdaad
Nice, bedankt! Ik zie daar wel 2 plaatjes tussen staan die ook op Authentic Style stonden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op! Verwacht dat hij zich van de organisatie aan de echte early-sound moet houden. Ik zal die Activator Full Force-cd uit 2003 eens uploaden, ik ga er vanuit dat ie zoiets gaat draaien. Echt een heerlijke cd!
m'n vriendin was toen mee en zei bij de eerste toontjes gelijk; dit gaat leuk wordenquote:
Gajij nog naar feesten ja?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
m'n vriendin was toen mee en zei bij de eerste toontjes gelijk; dit gaat leuk worden![]()
![]()
vorig jaar Defqon.1 was m'n laatstequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Gajij nog naar feesten ja?
![]()
Zin in noisecontrollerssssss album
Nice, en ik dacht dat ik lang droogstond met mijn decibel...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorig jaar Defqon.1 was m'n laatste
tsja, druk met klussen en daarna met op mezelf wonenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nice, en ik dacht dat ik lang droogstond met mijn decibel...
Altijd goed, hier is het gewoon desinteressequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, druk met klussen en daarna met op mezelf wonen
de interesse stond bij mij even op laag pitje, gaat vanavond weer flink aangewakkerd wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Altijd goed, hier is het gewoon desinteresse
Komt wel zodra je het stadion binnen staptquote:
Ik wil wel, maar ik vind 30 euro vrij veel geld... In Rotterdam was het nog 22,50...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Loudness ticket is binnen.
Ik heb alleen nog niemand om mee te gaan.
Dan drink je maar een biertje minder.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:27 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik vind 30 euro vrij veel geld... In Rotterdam was het nog 22,50...
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO! NEE!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan drink je maar een biertje minder.
Omomomomquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:07 schreef ThomasKuiper het volgende:
Wat blijft deze toch gruwelijk zeg!!!!
Jij hebt zin om om 8 uur wakker te worden gesms't, of blijf je de hele nacht wakker?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben niet jaloers, maar toch veel plezier gewenst
Als je nog interesse hebt in een afterparty mag je proberen me te sms'en
Raw om het raw gehalte zal wel meevallen deze Hard Bass, als ik de tracklists zo bekijk is het meerendeel kermis / meezing / handjes omhoog-hardstylequote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef Dalton_ het volgende:
Edit: Setjes al gevonden
Blij dat ik niet ben gegaan, volgens mij weer een hoog "raw om het raw gehalt"
Dus zonder spijt op naar een hele goeie (hardstyle)CARNAVAL! ZIN!
BEn ik met je eens wat betreft team yellow. Maar team red had ik dat idee wel..quote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Raw om het raw gehalte zal wel meevallen deze Hard Bass, als ik de tracklists zo bekijk is het meerendeel kermis / meezing / handjes omhoog-hardstyle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Yellow: Kermis²
Pitcher: Kermis
Team Red: Aardige set, jammer van de Coone plaatjes
DBSTF: Kermis
Team Green: Kermis
Frontliner: Aardig setje
Team Blue: Aardige set
A2: Voorspelbaar
[ Bericht 0% gewijzigd door em-dee-em-aa op 12-02-2012 12:45:01 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Welke 2 leuke jaren bedoel je? 2010-2012?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
Was kut.
Kut geluid, kut setjes, kut publiek, gewoon kut. Jammer...
Begin een beetje klaar te zijn met hardstyle... Het waren 2 leuke jaren, RIP hardstyle
heeft niks met 'raw' te maken. behalve blue was het kermis.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef Dalton_ het volgende:
Wat betreft team red en blue blijf ik een beetje bij wat ik zei, hoewel het bij red mischien meer de platekeuze is die me niet boeit.
Wat betreft de andere moet ik je gelijk geven..
Desalnietmin nog steeds niet het gevoel dat ik iets gemist heb
zonde.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
Was kut.
Begin een beetje klaar te zijn met hardstyle... Het waren 2 leuke jaren, RIP hardstyle
Jammer man.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
Was kut.
Ja ik luister pas 2 jaar naar hardstyle. Bedoel natuurlijk niet de muziek uit deze periode, bedoel de feestenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Welke 2 leuke jaren bedoel je? 2010-2012?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:06 schreef robuust89 het volgende:
Ik ben de naam van een nummer kwijt
Het gaat zo van "DARKNESS tutututu tutututu tutututu tututu". Volgens mij was het een plaat van Dozer of Zany, iets in die hoek.
Sorry voor de summiere informatie
Die smilies zijn ook helemaal terecht! En inderdaad, zo'n bult aan verschillende muziekstijlen achter mekaar is geweldigquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat zijn een hoop smilies...:p
En een hoop stijlen...
ik denk dat de meesten hier een mening geven over een feest o.i.d. en voor zover ik weet is er niks mis met een mening gevenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kermis.. Waar de fuck hebben jullie het over..?
Als het melodieus is, dan is het automatisch kermis? Het begint hier steeds meer op die andere kutsite te lijken waarin alles afgezeken werd wat niet early hardstyle was..
Nee, er wel degelijk verschil tussen melodieus en kermis, dat zal niemand hier ontkennen..quote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Als het melodieus is, dan is het automatisch kermis? Het begint hier steeds meer op die andere kutsite te lijken waarin alles afgezeken werd wat niet early hardstyle was..
Als ik krullie was zou ik bijna jaloers worden op geck-o met de hoeveelheid aandacht die je hem steeds geeftquote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
Ondertussen helemaal verslaafd aan dit setje van Geck-e: Geck-e @ Theracords Radioshow 163
01. Knife Party - Tourniquet![]()
![]()
![]()
![]()
02. Gareth Emery pres. Runaway - Outrageous![]()
03. Dj Zany - Pillz![]()
04. Scope Dj - Hypersonic![]()
05. Dj Hidden - Drastic![]()
06. Project 1 - Rate Reducer![]()
07. Above & Beyond ft. Zoe Johnston - Good For Me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08. Geck-e - Parallel Worlds![]()
![]()
![]()
09. Pavo - Classic
10. JDX - Kick It In Ur Face![]()
![]()
![]()
![]()
11. Southstylers - Trippp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12. Geck-e - Soul Train![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
13. Yakooza - I Wanna Feel (Scot Project Remix)![]()
![]()
![]()
14. Donkey Rollers - Strike Again 2004![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15. Gatty - As It Appeared (Geck-o Remix)![]()
![]()
![]()
![]()
16. Geck-o - Forces Of The Universe![]()
![]()
![]()
![]()
17. Wavolizer - Debt Of Blood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel verhaal getypt, maar weer weggehaald want het komt hier op neer: kermisquote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
maar zitten een aantal leuken nrtjes tussen.
Je moest eens weten hoeveel aandacht ik aan Krullie geefquote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Als ik krullie was zou ik bijna jaloers worden op geck-o met de hoeveelheid aandacht die je hem steeds geeft![]()
eens, maar dan in het algemeen. Vaak twijfel ik of ik hier moet posten, omdat ik finaal uitgelachen kan worden hier. Beetje jammer.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Je moet niet alles zo serieus nemen hier, johquote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
eens, maar dan in het algemeen. Vaak twijfel ik of ik hier moet posten, omdat ik finaal uitgelachen kan worden hier. Beetje jammer.
Melodie in muziek heeft het al eeuwenlang goed gedaan bij mensen.
Ik vind de stijl van Noisecontrollers geniaal, maar volgens mij ben ik vrij eenzaam met die mening in dit topic, of niet?
Niet persoonlijk opvatten, ik begrijp niet dat mensen Running Late leuk kunnen vinden, iemand anders begrijpt niet dat ik die niet leuk vind. Komt op hetzelfde neer toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
eens, maar dan in het algemeen. Vaak twijfel ik of ik hier moet posten, omdat ik finaal uitgelachen kan worden hier. Beetje jammer.
Ik vind de stijl van Noisecontrollers geniaal, maar volgens mij ben ik vrij eenzaam met die mening in dit topic, of niet?
Wat overigens ook te maken had met het geluid hoor! Door dat het zo zacht stond vond ik er sowieso weinig aan, ongeacht wat er gedraaid werd.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef -Menn0- het volgende:
Was gewoon een softe bedoeling gister, heeft niks met early te maken.
klopt, alleen wanneer iets nou precies bagger is is natuurlijk persoonlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 21:55 schreef 16meter het volgende:
Het gaat om het verschil tussen kwaliteit en bagger, niet of iets 'early' of melodieus is.
Die early comment was alleen maar om dit forum te vergelijken met dat andere kutforum dat nu opgeheven is. Ik vind het gewoon jammer, al die negatieve dingen hier.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:55 schreef 16meter het volgende:
Het gaat om het verschil tussen kwaliteit en bagger, niet of iets 'early' of melodieus is.
tsja, negativiteit post je sneller dan positiviteit... vind zelf dat er hier best vaak positieve geluiden te vinden zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die early comment was alleen maar om dit forum te vergelijken met dat andere kutforum dat nu opgeheven is. Ik vind het gewoon jammer, al die negatieve dingen hier.
Wow, deze lijkt er heel veel op! Goede vondst!quote:
Die remix van epic gisterquote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef benniesnugger het volgende:
Om even op die discussie in te haken. Melodieus vind ik helemaal niet erg, zelfs leuker dan kansloos geram waar totaal geen melodie in zit. Maar het evenement heet Hard Bass en dan verwacht ik ook wat hardere muziek en geen remixen van Coldplay of Quintino - Epic...
Deze misschien?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wow, deze lijkt er heel veel op! Goede vondst!
Volgens mij is de plaat uit 2010, ik zoek nog even verder
Origineel is wel een beestennummer, maar volgens mij wordt het behoorlijk verkracht in een hardstyle jasje.. iemand?quote:
Klonk gewoon als een opgevoerde versie met Zatox kicks eronder als ik 't me goed herinnerquote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Origineel is wel een beestennummer, maar volgens mij wordt het behoorlijk verkracht in een hardstyle jasje.. iemand?
Het origineel is juist zo lekker omdat er een droge beat achter zit waarin de bass dominant is over de kick. Misschien kan er met dat concept best een lekkere hardstyleversie van worden gemaakt. Echter hoor je bij deze bootleg alleen nog maar de kick en er is geen droge bass te bekennen. (Komt miss door kwaliteit, maar ik kan me niet voorstellen dat er bij die kick een droge bass zit)quote:
Houdt het nou nooit op?quote:
Goed om te zien dat je 'm inmiddels niet alleen apart maar ook leuk vindquote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
Ondertussen helemaal verslaafd aan dit setje van Geck-e: Geck-e @ Theracords Radioshow 163
![]()
![]()
![]()
03. Dj Zany - Pillz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
09. Pavo - Classic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve hardstyle kicks vrij weinig veranderd. Origineel natuurlijk 100x beter, maar dat was ook niet zijn doel lijkt mequote:
Het origineelquote:
Lueken fette nr voor op qlimaks, lekkr herkenbaar van de disco ja tog harde bass jongequote:
Krijg er geen speciaal gevoel bij, maar tenminste wel een normaal nummer wat lekker door blijft gaan zonder zeikerige house break, dubstep ritme, coldplay-kijk-me-hip-zijn-vocals enz.quote:
Had hem al gehoord op Fusion of Dance. Best een aardig nummer volgens mij (kan nu niet luisteren)quote:
Nee joh, melodie is ook niet identiek aan kermis. Net zo min als het tegenovergestelde van kermis weer RAW is. Het verschil tussen kermis en kwaliteit is (wat mij betreft) het verschil in insteek/ opzet waarmee een nummer wordt gemaakt. Maken ze een mooie melo + zang/vocal omdat het een mooi geheel vormt waarbij die elementen ook ondergeschikt zijn aan dat geheel of gebruiken ze een melo + zang/vocal omdat het makkelijk aanslaat bij de massa.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Nou volgens mij vonden de meesten hier XQNC wel vet![]()
Noisecontrollers zijn juist producers die, terwijl ze al op zoveel verschillende manieren klappers hebben gehad (So High, Samara, Crump, Just like you, gimme love, Communicate, KYHU etc. etc.), altijd weer op zoek naar nieuwe shit gaan zoals nu ook weer met pillars of creation. Dat is klasse en alleen daarom verdienen die gasten al zoveel respect. Je ziet ook meteen dat op het moment dat zij weer iets verzinnen wat aanslaat, dit vervolgens dus weer door talloze andere (ook grote..) artiesten wordt gekopieerd.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mijn suggestiequote:Op zondag 12 februari 2012 17:06 schreef robuust89 het volgende:
Ik ben de naam van een nummer kwijt
Het gaat zo van "DARKNESS tutututu tutututu tutututu tututu". Volgens mij was het een plaat van Dozer of Zany, iets in die hoek.
Sorry voor de summiere informatie
Aanwezigquote:
Dat zal hem wel zijn ja! Moest er ook al aan denken maar kon niet op de naam komenquote:
quote:
quote:
Oke, bij nader inzien. Hij is heeeeeeul vet! Vooral de intro/outro. Melodie heeft me nooit zoveel gedaan en de kick die hij in het midden gebruikt vind ik niet briljant. Maar dan nog, die intro/outroquote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef T-Force het volgende:
Had hem al gehoord op Fusion of Dance. Best een aardig nummer volgens mij (kan nu niet luisteren)En bovendien leuk idee om juist die track te remixen. Die heb ik echt al in geen jaren gehoord!
Zo! Hij staat hier nu ook aan... Pilz in je set gooien is sowieso baasquote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
![]()
03. Dj Zany - Pillz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
09. Pavo - Classic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Daarom was ik erg content met de set van DB en STFN
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Sc0tTy het volgende:
@ T-Force bedankt voor de hint! Wat een baze set van Geck-o weer
Gelijk ff #162 gedownload die ook ff aanknallen
Mede Geck-o fansquote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef haakon het volgende:
Soul TrainWát een verschrikkelijk mooie plaat
Uhu onze eerste meet hier vreselijk hard op los gegaanquote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Mede Geck-o fansSuperset inderdaad...
En Soul Train is echt onbeschrijfelijk mooi
Zag 'm ookquote:
Jawel, Stay Alivequote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Zag 'm ook![]()
.
Alleen jammer dat er (voor zover ik kon horen) helemaal geen hardstyle in dat item voorbij kwam.
Mja zag het net. Drie seconden en op de achtergrondquote:
quote:
Gaan ze er Name of the DJ onder draaien terwijl ze het over hardstyle hebbenquote:
Ja dat viel mij idd ook al op. Ze zeggen hardstyle, maar je hoort hardcore.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Gaan ze er Name of the DJ onder draaien terwijl ze het over hardstyle hebben
Gemiddelde Nederlander denkt toch dat hardstyle en hardcore 1 stijl is, boemboem toch?
Wel verkleed komen he! Carnavalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef Quyxz_ het volgende:
En zometeen toch maar een kaartje voor HardClassics bestellen.
quote:Unfortunately Alphaverb (Official) decided to stop the monthly Substream Show at Q-dance Radio.
Read more about it at his Facebook page.
Vertaling bekijken
Alphaverb (Official)
UPDATE: After a lot of hesitation, I have decided to stop my monthly Substream Show at Q-dance radio. The main reason for me, is that the sets I played for the show do not correspond with the sets I play at events. As a producer I mostly play my own tracks when I am on stage, I also feel that is what people expect when they come to see me perform. In the Substream Show however I always tried to be as variable as possible, because like most of you, I am a music lover as well. I used the show to reveal this part of me, for which I still feel the need. Instead, I will update you with the topics from the show; 'offstream', 'unreleased' and 'surprise' tracks, randomly through my social media. Simply to show you what different styles inspire me and to keep supporting other (upcoming) artists! I would like to thank everybody for the massive resonse I have received and of course Q-dance radio for the airplay. Thank you!
Dat kan toch nooit de echte reden zijn.quote:
Niet te veel complotten er achter zoeken hoor, straks gaan sommige mensen hier nog denken dat wij net als een ander niet nader te nomen forum zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit de echte reden zijn.
Bazenplaat!quote:
Dit dus. Als je met zoveel insteken zo´n enorme waslijst aan hits kan maken. Knap hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Goed verhaal Niels kan me er helemaal in vinden![]()
Noisecontrollers verdienen inderdaad een pluim, en worden ook hier in het topic over het algemeen positief beoordeelt
Denk dat dit misschien wel een deel van de reden is, maar dat er nog meerdere redenen onder schuil gaan..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij Alphaverb wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja, checkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En zometeen toch maar een kaartje voor HardClassics bestellen.double checkquote:
Ja, doen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gaan jullie verkleed?
Lijkt me opzich ook wel lache verkleed die kant op te komen
Akkoord!quote:
Wel botergeile shit!quote:
Blijft een koningsnummer, net als E=NC2quote:
Zonder gekheid, concertregistraties verpakken als videoclip vind ik nog wel kunnen. Shit als Licht Uit (Coonequote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef haakon het volgende:
Eindelijk worden er meer official clips gemaakt!
Daar zit iedere hardstyle fanaat op te wachten!
ik kreeg kippenvelquote:
Zo een vette plaat hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik kreeg kippenvel![]()
wat is er mis met me
doe mij trouwens maar clips als dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |