Niet eens, je bent de eerstequote:
Wel meer, ook de achtergrondgeluiden. Dat koor op de achtergrond, de screeches.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Niet eens, je bent de eerste
Maar die screeches inderdaad
Nice, bedankt! Ik zie daar wel 2 plaatjes tussen staan die ook op Authentic Style stonden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op! Verwacht dat hij zich van de organisatie aan de echte early-sound moet houden. Ik zal die Activator Full Force-cd uit 2003 eens uploaden, ik ga er vanuit dat ie zoiets gaat draaien. Echt een heerlijke cd!
m'n vriendin was toen mee en zei bij de eerste toontjes gelijk; dit gaat leuk wordenquote:
Gajij nog naar feesten ja?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
m'n vriendin was toen mee en zei bij de eerste toontjes gelijk; dit gaat leuk worden![]()
![]()
vorig jaar Defqon.1 was m'n laatstequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Gajij nog naar feesten ja?
![]()
Zin in noisecontrollerssssss album
Nice, en ik dacht dat ik lang droogstond met mijn decibel...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorig jaar Defqon.1 was m'n laatste
tsja, druk met klussen en daarna met op mezelf wonenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nice, en ik dacht dat ik lang droogstond met mijn decibel...
Altijd goed, hier is het gewoon desinteressequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, druk met klussen en daarna met op mezelf wonen
de interesse stond bij mij even op laag pitje, gaat vanavond weer flink aangewakkerd wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Altijd goed, hier is het gewoon desinteresse
Komt wel zodra je het stadion binnen staptquote:
Ik wil wel, maar ik vind 30 euro vrij veel geld... In Rotterdam was het nog 22,50...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Loudness ticket is binnen.
Ik heb alleen nog niemand om mee te gaan.
Dan drink je maar een biertje minder.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:27 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik vind 30 euro vrij veel geld... In Rotterdam was het nog 22,50...
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO! NEE!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan drink je maar een biertje minder.
Omomomomquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:07 schreef ThomasKuiper het volgende:
Wat blijft deze toch gruwelijk zeg!!!!
Jij hebt zin om om 8 uur wakker te worden gesms't, of blijf je de hele nacht wakker?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben niet jaloers, maar toch veel plezier gewenst
Als je nog interesse hebt in een afterparty mag je proberen me te sms'en
Raw om het raw gehalte zal wel meevallen deze Hard Bass, als ik de tracklists zo bekijk is het meerendeel kermis / meezing / handjes omhoog-hardstylequote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef Dalton_ het volgende:
Edit: Setjes al gevonden
Blij dat ik niet ben gegaan, volgens mij weer een hoog "raw om het raw gehalt"
Dus zonder spijt op naar een hele goeie (hardstyle)CARNAVAL! ZIN!
BEn ik met je eens wat betreft team yellow. Maar team red had ik dat idee wel..quote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Raw om het raw gehalte zal wel meevallen deze Hard Bass, als ik de tracklists zo bekijk is het meerendeel kermis / meezing / handjes omhoog-hardstyle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Yellow: Kermis²
Pitcher: Kermis
Team Red: Aardige set, jammer van de Coone plaatjes
DBSTF: Kermis
Team Green: Kermis
Frontliner: Aardig setje
Team Blue: Aardige set
A2: Voorspelbaar
[ Bericht 0% gewijzigd door em-dee-em-aa op 12-02-2012 12:45:01 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Welke 2 leuke jaren bedoel je? 2010-2012?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
Was kut.
Kut geluid, kut setjes, kut publiek, gewoon kut. Jammer...
Begin een beetje klaar te zijn met hardstyle... Het waren 2 leuke jaren, RIP hardstyle
heeft niks met 'raw' te maken. behalve blue was het kermis.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef Dalton_ het volgende:
Wat betreft team red en blue blijf ik een beetje bij wat ik zei, hoewel het bij red mischien meer de platekeuze is die me niet boeit.
Wat betreft de andere moet ik je gelijk geven..
Desalnietmin nog steeds niet het gevoel dat ik iets gemist heb
zonde.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
Was kut.
Begin een beetje klaar te zijn met hardstyle... Het waren 2 leuke jaren, RIP hardstyle
Jammer man.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
Was kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |