Raw om het raw gehalte zal wel meevallen deze Hard Bass, als ik de tracklists zo bekijk is het meerendeel kermis / meezing / handjes omhoog-hardstylequote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef Dalton_ het volgende:
Edit: Setjes al gevonden
Blij dat ik niet ben gegaan, volgens mij weer een hoog "raw om het raw gehalt"
Dus zonder spijt op naar een hele goeie (hardstyle)CARNAVAL! ZIN!
BEn ik met je eens wat betreft team yellow. Maar team red had ik dat idee wel..quote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Raw om het raw gehalte zal wel meevallen deze Hard Bass, als ik de tracklists zo bekijk is het meerendeel kermis / meezing / handjes omhoog-hardstyle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team Yellow: Kermisē
Pitcher: Kermis
Team Red: Aardige set, jammer van de Coone plaatjes
DBSTF: Kermis
Team Green: Kermis
Frontliner: Aardig setje
Team Blue: Aardige set
A2: Voorspelbaar
[ Bericht 0% gewijzigd door em-dee-em-aa op 12-02-2012 12:45:01 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Welke 2 leuke jaren bedoel je? 2010-2012?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
Was kut.
Kut geluid, kut setjes, kut publiek, gewoon kut. Jammer...
Begin een beetje klaar te zijn met hardstyle... Het waren 2 leuke jaren, RIP hardstyle
heeft niks met 'raw' te maken. behalve blue was het kermis.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef Dalton_ het volgende:
Wat betreft team red en blue blijf ik een beetje bij wat ik zei, hoewel het bij red mischien meer de platekeuze is die me niet boeit.
Wat betreft de andere moet ik je gelijk geven..
Desalnietmin nog steeds niet het gevoel dat ik iets gemist heb
zonde.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
Was kut.
Begin een beetje klaar te zijn met hardstyle... Het waren 2 leuke jaren, RIP hardstyle
Jammer man.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef -Menn0- het volgende:
Was kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |