Niet eens, je bent de eerstequote:
Wel meer, ook de achtergrondgeluiden. Dat koor op de achtergrond, de screeches.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Niet eens, je bent de eerste
Maar die screeches inderdaad
Nice, bedankt! Ik zie daar wel 2 plaatjes tussen staan die ook op Authentic Style stonden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op! Verwacht dat hij zich van de organisatie aan de echte early-sound moet houden. Ik zal die Activator Full Force-cd uit 2003 eens uploaden, ik ga er vanuit dat ie zoiets gaat draaien. Echt een heerlijke cd!
m'n vriendin was toen mee en zei bij de eerste toontjes gelijk; dit gaat leuk wordenquote:
Gajij nog naar feesten ja?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
m'n vriendin was toen mee en zei bij de eerste toontjes gelijk; dit gaat leuk worden![]()
![]()
vorig jaar Defqon.1 was m'n laatstequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Gajij nog naar feesten ja?
![]()
Zin in noisecontrollerssssss album
Nice, en ik dacht dat ik lang droogstond met mijn decibel...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorig jaar Defqon.1 was m'n laatste
tsja, druk met klussen en daarna met op mezelf wonenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nice, en ik dacht dat ik lang droogstond met mijn decibel...
Altijd goed, hier is het gewoon desinteressequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, druk met klussen en daarna met op mezelf wonen
de interesse stond bij mij even op laag pitje, gaat vanavond weer flink aangewakkerd wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Altijd goed, hier is het gewoon desinteresse
Komt wel zodra je het stadion binnen staptquote:
Ik wil wel, maar ik vind 30 euro vrij veel geld... In Rotterdam was het nog 22,50...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Loudness ticket is binnen.
Ik heb alleen nog niemand om mee te gaan.
Dan drink je maar een biertje minder.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:27 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ik vind 30 euro vrij veel geld... In Rotterdam was het nog 22,50...
HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO! NEE!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan drink je maar een biertje minder.
Omomomomquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:07 schreef ThomasKuiper het volgende:
Wat blijft deze toch gruwelijk zeg!!!!
Jij hebt zin om om 8 uur wakker te worden gesms't, of blijf je de hele nacht wakker?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik ben niet jaloers, maar toch veel plezier gewenst
Als je nog interesse hebt in een afterparty mag je proberen me te sms'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |