quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Oei oei oei, dat belooft me zaterdag een feestje te worden....
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Leuk maar niet heel bijzonder tot nu toe... Er zijn veeeel vettere oude hardtrance/early tracks imoquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef T-Force het volgende:
Even wat beter nieuws! Geck-o did it again, dit keer als Geck-e![]()
Euforische early hardstyle![]()
Dat wel.. Maar die worden tegenwoordig niet meer gemaakt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef StM het volgende:
Leuk maar niet heel bijzonder tot nu toe... Er zijn veeeel vettere oude hardtrance/early tracks imoEn daar is het volgende week weer tijd voor
Activator staat wel op een heldig tijdstip, ideaal voor een perfecte set van hem vermoed ik.
quote:
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef StM het volgende:
En daar is het volgende week weer tijd voorActivator staat wel op een heldig tijdstip, ideaal voor een perfecte set van hem vermoed ik.
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:05 schreef Quyxz_ het volgende:
(Als ik ga...) hoop ik echt dat hij wat plaatjes van Authentic Style gaat draaien. (CD2 dan: http://www.discogs.com/Activator-Authentic-Style/release/1822124)
Bijna nog geen enkele plaat daarvan heb ik live gehoord. Verder ken ik waarschijnlijk geen 1 nummer.
Gelukkig draaien ze gelukkig meer nummer dan die.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Grappig, wij vonden die set van team Blue zowat de beste set van het jaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig draaien ze gelukkig meer nummer dan die.
Het wordt zaterdag mijn eerste feestje sinds thrilogy. Ben benieuwd, verwacht er ook niks van. Ga denk ik eerder voor de gezelligheid en veel bekende dan voor de muziek
Vorig jaar wel een meesterlijk moment toen Like Thiz erop gegooid werd. Jammer dat Team Blue te veel rauwe onbekende platen ging draaien.
Lag ook aan het moment denk ik. Achteraf gezien is het een goeie set, alleen op dat moment stond ik meer te luisteren dan te genieten. Daarom ben ik van de herkenbaarheid. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Grappig, wij vonden die set van team Blue zowat de beste set van het jaar
Reken daar maar niet op! Verwacht dat hij zich van de organisatie aan de echte early-sound moet houden. Ik zal die Activator Full Force-cd uit 2003 eens uploaden, ik ga er vanuit dat ie zoiets gaat draaien. Echt een heerlijke cd!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:05 schreef Quyxz_ het volgende:
(Als ik ga...) hoop ik echt dat hij wat plaatjes van Authentic Style gaat draaien. (CD2 dan: http://www.discogs.com/Activator-Authentic-Style/release/1822124)
Bijna nog geen enkele plaat daarvan heb ik live gehoord. Verder ken ik waarschijnlijk geen 1 nummer.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op! Verwacht dat hij zich van de organisatie aan de echte early-sound moet houden. Ik zal die Activator Full Force-cd uit 2003 eens uploaden, ik ga er vanuit dat ie zoiets gaat draaien. Echt een heerlijke cd!
Idd, vond Team Blue echt driewerf ruk toen. Veel te veel onbekende shit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lag ook aan het moment denk ik. Achteraf gezien is het een goeie set, alleen op dat moment stond ik meer te luisteren dan te genieten. Daarom ben ik van de herkenbaarheid. Maar we zullen zien.
als Like Thiz gedraaid wordt is dat altijd een meesterlijk momentquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vorig jaar wel een meesterlijk moment toen Like Thiz erop gegooid werd.
Defqon 2011quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als Like Thiz gedraaid wordt is dat altijd een meesterlijk moment![]()
![]()
Dat was idd echt baas, ging hard toen :pquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig draaien ze gelukkig meer nummer dan die.
Het wordt zaterdag mijn eerste feestje sinds thrilogy. Ben benieuwd, verwacht er ook niks van. Ga denk ik eerder voor de gezelligheid en veel bekende dan voor de muziek
Vorig jaar wel een meesterlijk moment toen Like Thiz erop gegooid werd. Jammer dat Team Blue te veel rauwe onbekende platen ging draaien.
Verdomd! Nou je het zegt jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien ben ik nummer 100 die hiermee komt aanzetten maar zojuist viel me op dat Dragonborn van Headhunterz wel heel erg veel invloeden heeft van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |