quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:59 schreef Kriebelhoest het volgende:
Onlangs FL gedownload. Eerste probeersel geupload.
First Fl Try by Tjoen
Vind het nog best aardig gelukt
Kwaliteit laat de wensen over, maar ik weet niet hoe dit komt. Hiermee bedoel ik dat het vrij schel klinkt. Het bestand was toch 32mb groot (.wav) maar het lijkt precies op een .mp3 bestand wanneer ik deze op mijn pc opsla vanuit FL9
Kan iemand dit verklaren?
Edit: Hoe kan je dingen goed in elkaar over laten gaan. Soort van in elkaar mixen? Verder iemand nog tips/ideeen
MP3 is gecompresste audio (dus bestandsgrootte kleiner gemaakt) en bestaat uit minder detail dan WAV. Daarom is de bestandsgrootte wel kleiner, maar de kwaliteit ook wat minder. (Hoewel voor het ongetrainde oor niet erg goed te horen)quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Kriebelhoest het volgende:
Aangezien het FL topic weinig aandacht krijgt, post ik het ook maar even hier:
[..]
Dat zijn ook niet de beste berichten. Gecondoleerd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen .. heb een paar moeilijke dagen achter de rug en tis nog niet voorbij (plotselinge overlijden van schoonmoeder).
Thanks voor de feedback. Ik snap dat mp3 kleiner is wat dus ook kwaliteit inlevert. Maar het ding is dat ik een .wav van 30mb heb geupload op soundcloud, zoals te horen, maar op soundcloud klinkt hij precies hetzelfde als wanneer ik het bestand op mijn pc als .mp3 opsla, wat ik dus raar vind.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:57 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
MP3 is gecompresste audio (dus bestandsgrootte kleiner gemaakt) en bestaat uit minder detail dan WAV. Daarom is de bestandsgrootte wel kleiner, maar de kwaliteit ook wat minder. (Hoewel voor het ongetrainde oor niet erg goed te horen)
Je leadsynth (althans ik neem aan dat dat het is) is veel te overstuurd, niet goed ge-eqd, en kraakt aan alle kanten. Ook heb je veel teveel reverb gebruikt over het geluidje. Kick vind ik ook niet alles... Als je dit naar 190/200 bpm zou opschroeven zou je wel leuke schranz hebben
Edit: Nja, schranz mag ik het niet noemen![]()
Klopt zeker ja. Sleutel ligt bij ervaringquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:26 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Thanks voor de feedback. Ik snap dat mp3 kleiner is wat dus ook kwaliteit inlevert. Maar het ding is dat ik een .wav van 30mb heb geupload op soundcloud, zoals te horen, maar op soundcloud klinkt hij precies hetzelfde als wanneer ik het bestand op mijn pc als .mp3 opsla, wat ik dus raar vind.
Ik vind het zelf lastig nog om die echte hardstyle punch te maken. Maak volledig gebruik van 3xOsc in combinatie met Parametric Eq2, Camel Phat etc. Maar oefening baart kunst. hoop ik
Ik vond die intro al heerlijk! Met die oude Saifam-achtige geluidjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef Bab00n het volgende:
Gast! Wat een f'cking lekkere climax! Hard trance op hardstyle-tempo met een hardstyle-kick, awesome! Alleen zijn in- en outro doen het nooit zo goed bij mij.
Verbaasd me niks, Dennisquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:37 schreef 16meter het volgende:
Hahaha. Schreeuwende negerinnen.
Ik zie dan weer andere dingen voor me.
quote:
Wat een plaat zegquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef T-Force het volgende:
Even wat beter nieuws! Geck-o did it again, dit keer als Geck-e![]()
Euforische early hardstyle![]()
[..]
Leuk als je het niet verwacht en zo'n klas doet dat dan toch![]()
Present!quote:
Dit. Prima muziek voor de studie of om op lekker op te chilleng.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Present!
Nee, ik vind niet alles vet, maar het doet me wel meer dan de hardstyle releases van de laatste tijd.
Exact, alleen voor chillen luister ik over het algemeen nog iets chillere dingen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit. Prima muziek voor de studie of om op lekker op te chilleng.
Wel leuk, niets bijzonders verder.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuw Acti subground setje:
05 - Activator presents Subground (01-02-2012) by Dj Activator
Voor de ekte ekte
Deze plaat.. Waanzinnig mooi inderdaad! Heb hem al een paar keer achter elkaar op staan!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Leuk als je het niet verwacht en zo'n klas doet dat dan toch![]()
Onvoorstelbaar mooiquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Deze plaat.. Waanzinnig mooi inderdaad! Heb hem al een paar keer achter elkaar op staan!
Maar jij hebt vast geen datalimiet van 500 mb per maand? Na 1 dagje internetten zit ik al op 150 mbquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zo internet ik al maandenkan jij nu een half jaar niet produceren of heb je je monitoren meegenomen?
1gbquote:Op donderdag 9 februari 2012 04:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast geen datalimiet van 500 mb per maand? Na 1 dagje internetten zit ik al op 150 mb
Heb m`n monitoren niet meegenomen uiteraard, maar ik geef niet op. Probeer met m`n koptelefoon wel wat leuks te maken, en dan kijk ik thuis wel of het goed klinkt of niet. Enneh, produceren mag je het niet noemen. Uitproberen is het
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Oei oei oei, dat belooft me zaterdag een feestje te worden....
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Leuk maar niet heel bijzonder tot nu toe... Er zijn veeeel vettere oude hardtrance/early tracks imoquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef T-Force het volgende:
Dat wel.. Maar die worden tegenwoordig niet meer gemaakt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef StM het volgende:
Leuk maar niet heel bijzonder tot nu toe... Er zijn veeeel vettere oude hardtrance/early tracks imoEn daar is het volgende week weer tijd voor
Activator staat wel op een heldig tijdstip, ideaal voor een perfecte set van hem vermoed ik.
quote:
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef StM het volgende:
En daar is het volgende week weer tijd voorActivator staat wel op een heldig tijdstip, ideaal voor een perfecte set van hem vermoed ik.
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:05 schreef Quyxz_ het volgende:
(Als ik ga...) hoop ik echt dat hij wat plaatjes van Authentic Style gaat draaien. (CD2 dan: http://www.discogs.com/Activator-Authentic-Style/release/1822124)
Bijna nog geen enkele plaat daarvan heb ik live gehoord. Verder ken ik waarschijnlijk geen 1 nummer.
Gelukkig draaien ze gelukkig meer nummer dan die.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
Grappig, wij vonden die set van team Blue zowat de beste set van het jaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig draaien ze gelukkig meer nummer dan die.
Het wordt zaterdag mijn eerste feestje sinds thrilogy. Ben benieuwd, verwacht er ook niks van. Ga denk ik eerder voor de gezelligheid en veel bekende dan voor de muziek
Vorig jaar wel een meesterlijk moment toen Like Thiz erop gegooid werd. Jammer dat Team Blue te veel rauwe onbekende platen ging draaien.
Lag ook aan het moment denk ik. Achteraf gezien is het een goeie set, alleen op dat moment stond ik meer te luisteren dan te genieten. Daarom ben ik van de herkenbaarheid. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Grappig, wij vonden die set van team Blue zowat de beste set van het jaar
Reken daar maar niet op! Verwacht dat hij zich van de organisatie aan de echte early-sound moet houden. Ik zal die Activator Full Force-cd uit 2003 eens uploaden, ik ga er vanuit dat ie zoiets gaat draaien. Echt een heerlijke cd!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:05 schreef Quyxz_ het volgende:
(Als ik ga...) hoop ik echt dat hij wat plaatjes van Authentic Style gaat draaien. (CD2 dan: http://www.discogs.com/Activator-Authentic-Style/release/1822124)
Bijna nog geen enkele plaat daarvan heb ik live gehoord. Verder ken ik waarschijnlijk geen 1 nummer.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op! Verwacht dat hij zich van de organisatie aan de echte early-sound moet houden. Ik zal die Activator Full Force-cd uit 2003 eens uploaden, ik ga er vanuit dat ie zoiets gaat draaien. Echt een heerlijke cd!
Idd, vond Team Blue echt driewerf ruk toen. Veel te veel onbekende shit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lag ook aan het moment denk ik. Achteraf gezien is het een goeie set, alleen op dat moment stond ik meer te luisteren dan te genieten. Daarom ben ik van de herkenbaarheid. Maar we zullen zien.
als Like Thiz gedraaid wordt is dat altijd een meesterlijk momentquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vorig jaar wel een meesterlijk moment toen Like Thiz erop gegooid werd.
Defqon 2011quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als Like Thiz gedraaid wordt is dat altijd een meesterlijk moment![]()
![]()
Dat was idd echt baas, ging hard toen :pquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gelukkig draaien ze gelukkig meer nummer dan die.
Het wordt zaterdag mijn eerste feestje sinds thrilogy. Ben benieuwd, verwacht er ook niks van. Ga denk ik eerder voor de gezelligheid en veel bekende dan voor de muziek
Vorig jaar wel een meesterlijk moment toen Like Thiz erop gegooid werd. Jammer dat Team Blue te veel rauwe onbekende platen ging draaien.
Verdomd! Nou je het zegt jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien ben ik nummer 100 die hiermee komt aanzetten maar zojuist viel me op dat Dragonborn van Headhunterz wel heel erg veel invloeden heeft van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |