Wat had je even ? Het gewenste effect ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik had hem net even, maar toen deed ik iets verkeerds
Nog niet wat ik wil, maar het lijkt erop. Ik heb de ''vocals'' weggehaald in VDJ, dus het kan er doorheenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:24 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat had je even ? Het gewenste effect ?
Klinkt goed, echte mooie beats !quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef Willewa het volgende:
Nice topic.
Ik maak al een tijdje beats en eigenlijk altijd met FL. Mensen zeiken er wel es over, maar eigenlijk vind ik het et chillste programma om mee te werken.
(als er eventueel nog een beetje goede rappers hier rondlopen die interesse hebben om er wat mee te doen, hoor ik et graag)
Hier wat voorbeeldjes van wat ik de laatste tijd heb gemaakt.
Niet echt mijn stijl, maar het klinkt goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Goanaut het volgende:
Leuk dat hier FL liefhebbers zitten. Ik post bijna nooit op fok, maar maak nu maar eens een uitzondering. Sinds een halfjaartje zit ik zo nu en dan wat met Fruity Loops te klooien als ik er tijd voor vind. Ik heb enkele liedjes weten te maken die keer op keer wat volwassener klinken. Gister heb ik dit nummer afgerond:
Room 23 - Synthimental by Room 23
Commentaar is welkom, wat vinden jullie ervan? Wat kan beter of wat is erg goed. Tips zijn altijd welkom. Andersom wil ik ook mensen op weg helpen die er nog minder vanaf weten dan ik.
Als dit echt je eerste probeerseltje is, is het nog niet zo heel slecht voor een beginner. De melodie vind ik zelf wat vals klikken en de kick staat te hard. Vandaar het geknetter/gekraak. Dit kan je gewoon wegwerken dmv de volume naar beneden te brengen en beetje met de mixer knoeien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:59 schreef Kriebelhoest het volgende:
Onlangs FL gedownload. Eerste probeersel geupload.
First Fl Try by Tjoen
Vind het nog best aardig gelukt
Kwaliteit laat de wensen over, maar ik weet niet hoe dit komt. Hiermee bedoel ik dat het vrij schel klinkt. Het bestand was toch 32mb groot (.wav) maar het lijkt precies op een .mp3 bestand wanneer ik deze op mijn pc opsla vanuit FL9
Kan iemand dit verklaren?
Edit: Hoe kan je dingen goed in elkaar over laten gaan. Soort van in elkaar mixen? Verder iemand nog tips/ideeen
NIet eens zo slecht toch, hou zelf alleen wel meer van donkere/duistere melodieënquote:
Was ook bezig met een remix van Calvin Harris.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:45 schreef spierbal het volgende:
[..]
NIet eens zo slecht toch, hou zelf alleen wel meer van donkere/duistere melodieën
Iemand trouwens enig idee over gratis software om dit soort geluiden incl slagwerk te kunnen verkrijgen ?
De meeste beats op youtube heb ik niet meer, kwijt geraakt toen ik windows opnieuw moest installerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef TheGOAT het volgende:
Ik heb morgen nog tentamen, dan een weekje geen les (wel veel opdrachten) maar eens kijken of ik op een beat van je wat teksten kan schrijven spierbal
Ja prima!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:00 schreef spierbal het volgende:
[..]
De meeste beats op youtube heb ik niet meer, kwijt geraakt toen ik windows opnieuw moest installerenalleen die beat met de cello en viool heb ik nog, mysteric hard banging beat volgens mij. Kan anders wel weer nieuwe maken binnenkort, wisselen we wel wat uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |