Ik stond ook linksvoor, maar kende jullie toen allemaal nog niet. Was toen een lurker, dat welquote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hehe bazengmomentje was dat toen ja, tevens mn eerste Fok! meet![]()
(Al kwam ik wat laat aanzetten waardoor de helft al weer weg was)
mooi jaar 2008quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ook niet (volg het ook niet meer) maar ik bedoel sinds de zomer ongeveer.
doe mij dit maar
niet bijzonder. Heb 15 min gekeken, maar zijn Logic liep elke keer vast toen hij zijn drakengeluid wou sampelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:25 schreef Levitas het volgende:
![]()
![]()
Die ustream dingen van HHZ, zijn die door iemand opgenomen en/of ergens te downloaden? Heb het gemist i.v.m tijdverschil, maar lijkt me best leuk om te kijken
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:25 schreef Levitas het volgende:
![]()
![]()
Die ustream dingen van HHZ, zijn die door iemand opgenomen en/of ergens te downloaden? Heb het gemist i.v.m tijdverschil, maar lijkt me best leuk om te kijken
Jawel, ik vind hem goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef eQuaL het volgende:
Apart, tot nu toe geen enkele opmerking over de TT, valt hij niet in de smaak?
dat setje is by far de meest gedraaide muziek in m'n autoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Dat DQ setje heb ik ook tot in den treurnis geluisterd. En nu weer na een jaartje of anderhalf voor het laatst
als je daar op Google naar zoekt is hit 1 de film en hit 2 die trackquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef robuust89 het volgende:
Zomg, ik kijk nu bride wars (no comment) en ik hoor de tekst van een alphaverb plaat langskomen
"you have been dead until now"
e : a, b, c en kippenvelquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
Oh, en mag ik jullie nogmaals verblijden met deze geniale, GENIALE ZEG IK JE! aftermovie?
Hoe blij word je van zo'n fantastische aftermovie!?
a. Blij
b. Heel blij
c. yu67jkiui <- met m'n hoofd getypt.
d. a,b en c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ben er ook bijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog veel mensen naar Hardbass? Ik wel. Hoop dat het wat minder druk is dan vorig jaar, tering wat een drukte. Wel echt een vet feest gehad, vooral de lasershow was ziek.
Ben er ook bij. Verwacht inderdaad niet extreem veel van i.v.m. de lineup, maar dan kan het waarschijnlijk alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ben er ook bij![]()
Maar meer omdat er zoveel bekende gaan en het gelredome een vette locatie is, dan voor de lineup
Waarom zou je hopen/verwachten dat het minder druk wordt dan vorig jaar? Toen was het uitverkocht en nu ook weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog veel mensen naar Hardbass? Ik wel. Hoop dat het wat minder druk is dan vorig jaar, tering wat een drukte. Wel echt een vet feest gehad, vooral de lasershow was ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |