wat een vette plaat zeg, teringjantjequote:Op zondag 5 februari 2012 17:58 schreef Kriebelhoest het volgende:
Goede intro
1:17 beukgeweld
2:20 space momentje
2:30 goede climax
Goede outro
Alles wat een nummer nodig heeft zit er in
deze? https://partyflock.nl/party/216043:Harddefinition.htmlquote:
a + b + c + dquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
Oh, en mag ik jullie nogmaals verblijden met deze geniale, GENIALE ZEG IK JE! aftermovie?
Hoe blij word je van zo'n fantastische aftermovie!?
a. Blij
b. Heel blij
c. yu67jkiui <- met m'n hoofd getypt.
d. a,b en c
Ja die! Alle artiesten als favoriet op Partyflockquote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze? https://partyflock.nl/party/216043:Harddefinition.html
staat wel op de planning![]()
[..]
a + b + c + d![]()
![]()
![]()
C!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
Oh, en mag ik jullie nogmaals verblijden met deze geniale, GENIALE ZEG IK JE! aftermovie?
Hoe blij word je van zo'n fantastische aftermovie!?
a. Blij
b. Heel blij
c. yu67jkiui <- met m'n hoofd getypt.
d. a,b en c
ik alleen 2-Motion en Alphaverbquote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja die! Alle artiesten als favoriet op Partyflock
jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
stukje happy hardcore tussen climax 1 en climax 2 en dan knapt die climax 2 er zo f*cking hard op(woorden schieten gewoon tekort
)
laatste paar maanden niet veel van meegekregen, ook niet in dit topic volgens mij?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja
maar het avio stijltje is ook heel wat veranderd sindsdien, in de verkeerde richting
die cd/set van Defqon.1 toen, potjandoriequote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ook niet (volg het ook niet meer) maar ik bedoel sinds de zomer ongeveer.
doe mij dit maar
Ik vind de stijl van nu nog steeds vetter dan de meeste Hardstyle die tegenwoordig geproduceerd wordt, maar die oude stijl is nog steeds 10x zo vet. En die DefQon.1 Promoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef T_Killer het volgende:
Ben het eens met DV. Ik luisterde vorige week die Defqon promo CD van 2008. Die is zo A-SO-CIAAL vet!!! Vond die stijl leuker dan de stijl van avio vandaag de dag.
Jaquote:
Ik heb gehoord dat er toen klachten waren dat het geluid te hard stond?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef T-Force het volgende:
die set op In Qontrol, toen ik ze voor het eerst hoorde. Wat een compleet gekkenhuis zeg, zo vroeg op de avond
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb gehoord dat er toen klachten waren dat het geluid te hard stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |