SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Ook wel benieuwd naar ja!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Feli mstx! (waar staat dat nou eigenlijk voor?)
Is er niet geweest. Mogelijk te weinig interesse hiervoor. Maar als je er zin in hebt....... wat let jequote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ook wel benieuwd naar ja!
Ik zie eigenlijk nu pas dat we geen Best of 2011 topic hebben gemaakt, was dat met een speciale reden?
Was meer een constatering dan een verlangen naar moet ik zeggen, is nu ook een beetje laat ervoorquote:Op maandag 6 februari 2012 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is er niet geweest. Mogelijk te weinig interesse hiervoor. Maar als je er zin in hebt....... wat let je
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:35 schreef yvonne het volgende:
De Yvonne Awards!
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2011 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriën:
[...]
MUZ:
Darkestrah, On, Female81, Ranja, Robdriessen, Norrage, Aisumasen, Metaan, Tong80, Deeltjesversneller
[...]
En dit is nog niet alles: na het bepalen van deze shortlists wordt er per categorie een top-3 gekozen. Benieuwd naar de winnaars, stay tuned...
quote:CD1 – Yellow Team - Mixed by The Pitcher
1 The Pitcher - Ain't Nobody (Re-Amp)
2 Toneshifterz feat. The Pitcher - Break My Fall
3 Code Black - Visions
4 The Pitcher feat. Buddahmann - Going H.A.M
5 The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
6 Jack of Sound - Eternal Night
7 A-lusion - Just One Voice
8 Tuneboy – Mood to Swing
9 Slim Shore & NitrouZ - Party On!
10 Zany - Squared
11 Zany & NitrouZ - Lonely Dark
12 Pitcher feat. Szen - Let It Rain
13 Donkey Rollers - Hoodoo Voodoo
14 Pitcher – Raw Bass
15 B-Front - Virus
16 Psyko Punkz - Feel The Rhythm (Alpha² remix)
17 Toneshifterz - Quirk
18 Gunz For Hire - Kings of the Underground
19 Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival
CD 2 – Red Team- Mixed by Luna
1 D-Block & S-Te-Fan vs Deepack - We Do Our Thing
2 Coone & Technoboy - Nustyle Crap (Coone Goes Wild Mix)
3 Josh & Wesz - Dstrctn
4 Dj Desnar - Curiousity
5 Kevin Kaos & Low-E - Electric Future
6 DJ Mystery - Type Face (Luna & Chain Reaction Remix)
7 Psyko Punkz - Let’s Get Ill
8 A-Lusion & Scope DJ - Mechanical
9 Luna & E-Force - Dark Emotions
10 Zatox & The R3belz - Odissea 2011
11 SASHA F - New System
12 The Machine - Place of Terror (Crypsis remix)
13 Luna & E-Force - Shade
14 Tatanka - Doom's Day (TThe R3belz Remix)
15 Crypsis - Gangsta Shit
16 E-Force & Frequencerz - Attention
17 Dj Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
18 Crypsis & Radical Redemption feat. MC Tha Watcher - Unlike Others
CD 3 – Green Team- Mixed by Frontliner
1 Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem)
2 Frontliner & Max Enforcer - We Forget To Live
3 Psyko Punkz vs Sound Freakerz - Voices
4 Technoboy - Re-Invent Yourself
5 Frontliner ft. Ellie - Lose The Style
6 Frontliner - Whatever!
7 Wildstylez and Ran-D - Future Shock
8 Frontliner - You Want It
9 Pavo - Let's Go
10 Frontliner - Dream Dust
11 Headhunterz - Doomed
12 Psyko Punkz - No Fear
13 Technoboy - Rage(Fronliner Remix)
14 Noisecontrollers - The Universe Was Born
15 Headhunterz & Zatox ft. Nikkita - The Perfect Weapon
16 B-Front & Crypsis - Movement
17 Frontliner - External Life
18 Zatox - Winter
19 Frontliner - If You Find
CD 4 – Blue Team- Mixed by Chris One
1 Digital Punk & MC Jeff - Keep it bouncing (The R3belz Remix)
2 Zatox & Max Enforcer - It Must Be
3 Code Black & Wasted Penquinz - Activated
4 Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (ALPHA 2 REMIX)
5 Adaro - No time to sleep
6 Wild Motherfuckers - Wildest
7 Gunz For Hire - The Cycle
8 Digital Punk & Mc Jeff - Can’t be Stopped
9 Nitrouz - Conquer Your Fears
10 Frequencerz - Revolution
11 Zany - Worship
12 The R3belz - Reactivating The Bionicle
13 Zany & The Beholder - Act Of Rage
14 The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
15 The Machine - Audiobot (B-Front remix)
16 The Machine feat. Chris One - Never Fall Asleep
17 Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix)
18 Chris One - Psycho
Ditquote:
Nope 100% terecht, die prijsvragen zijn classicquote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Huhwat betekent dat? heb ik ooit iets zinnigs gezegd? moet een fout zijn.
Ik krijg het er ook niet warm vanquote:
Bah baal der van dat Loudness niet meer in de buurt is. Locatie was ook nog eens top!quote:
Hou ik je aanquote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef mstx het volgende:
Bedankt voor de felicitaartjes, als ik nog fok!kerts op hardclassics tegen kom trakteer ik op een biertje.
wat een vette plaat zeg, teringjantjequote:Op zondag 5 februari 2012 17:58 schreef Kriebelhoest het volgende:
Goede intro
1:17 beukgeweld
2:20 space momentje
2:30 goede climax
Goede outro
Alles wat een nummer nodig heeft zit er in
deze? https://partyflock.nl/party/216043:Harddefinition.htmlquote:
a + b + c + dquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
Oh, en mag ik jullie nogmaals verblijden met deze geniale, GENIALE ZEG IK JE! aftermovie?
Hoe blij word je van zo'n fantastische aftermovie!?
a. Blij
b. Heel blij
c. yu67jkiui <- met m'n hoofd getypt.
d. a,b en c
Ja die! Alle artiesten als favoriet op Partyflockquote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze? https://partyflock.nl/party/216043:Harddefinition.html
staat wel op de planning![]()
[..]
a + b + c + d![]()
![]()
![]()
C!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
Oh, en mag ik jullie nogmaals verblijden met deze geniale, GENIALE ZEG IK JE! aftermovie?
a. Blij
b. Heel blij
d. a,b en c
ik alleen 2-Motion en Alphaverbquote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja die! Alle artiesten als favoriet op Partyflock
jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
stukje happy hardcore tussen climax 1 en climax 2 en dan knapt die climax 2 er zo f*cking hard op(woorden schieten gewoon tekort
)
laatste paar maanden niet veel van meegekregen, ook niet in dit topic volgens mij?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja
maar het avio stijltje is ook heel wat veranderd sindsdien, in de verkeerde richting
die cd/set van Defqon.1 toen, potjandoriequote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ook niet (volg het ook niet meer) maar ik bedoel sinds de zomer ongeveer.
doe mij dit maar
Ik vind de stijl van nu nog steeds vetter dan de meeste Hardstyle die tegenwoordig geproduceerd wordt, maar die oude stijl is nog steeds 10x zo vet. En die DefQon.1 Promoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:57 schreef T_Killer het volgende:
Ben het eens met DV. Ik luisterde vorige week die Defqon promo CD van 2008. Die is zo A-SO-CIAAL vet!!! Vond die stijl leuker dan de stijl van avio vandaag de dag.
Jaquote:
Ik heb gehoord dat er toen klachten waren dat het geluid te hard stond?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef T-Force het volgende:
die set op In Qontrol, toen ik ze voor het eerst hoorde. Wat een compleet gekkenhuis zeg, zo vroeg op de avond
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb gehoord dat er toen klachten waren dat het geluid te hard stond?
Ik stond ook linksvoor, maar kende jullie toen allemaal nog niet. Was toen een lurker, dat welquote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hehe bazengmomentje was dat toen ja, tevens mn eerste Fok! meet![]()
(Al kwam ik wat laat aanzetten waardoor de helft al weer weg was)
mooi jaar 2008quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik ook niet (volg het ook niet meer) maar ik bedoel sinds de zomer ongeveer.
doe mij dit maar
niet bijzonder. Heb 15 min gekeken, maar zijn Logic liep elke keer vast toen hij zijn drakengeluid wou sampelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:25 schreef Levitas het volgende:
![]()
![]()
Die ustream dingen van HHZ, zijn die door iemand opgenomen en/of ergens te downloaden? Heb het gemist i.v.m tijdverschil, maar lijkt me best leuk om te kijken
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 05:25 schreef Levitas het volgende:
![]()
![]()
Die ustream dingen van HHZ, zijn die door iemand opgenomen en/of ergens te downloaden? Heb het gemist i.v.m tijdverschil, maar lijkt me best leuk om te kijken
Jawel, ik vind hem goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef eQuaL het volgende:
Apart, tot nu toe geen enkele opmerking over de TT, valt hij niet in de smaak?
dat setje is by far de meest gedraaide muziek in m'n autoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Dat DQ setje heb ik ook tot in den treurnis geluisterd. En nu weer na een jaartje of anderhalf voor het laatst
als je daar op Google naar zoekt is hit 1 de film en hit 2 die trackquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef robuust89 het volgende:
Zomg, ik kijk nu bride wars (no comment) en ik hoor de tekst van een alphaverb plaat langskomen
"you have been dead until now"
e : a, b, c en kippenvelquote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef haakon het volgende:
a. Blij
b. Heel blij
d. a,b en c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ben er ook bijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog veel mensen naar Hardbass? Ik wel. Hoop dat het wat minder druk is dan vorig jaar, tering wat een drukte. Wel echt een vet feest gehad, vooral de lasershow was ziek.
Ben er ook bij. Verwacht inderdaad niet extreem veel van i.v.m. de lineup, maar dan kan het waarschijnlijk alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ben er ook bij![]()
Maar meer omdat er zoveel bekende gaan en het gelredome een vette locatie is, dan voor de lineup
Waarom zou je hopen/verwachten dat het minder druk wordt dan vorig jaar? Toen was het uitverkocht en nu ook weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog veel mensen naar Hardbass? Ik wel. Hoop dat het wat minder druk is dan vorig jaar, tering wat een drukte. Wel echt een vet feest gehad, vooral de lasershow was ziek.
GMTAquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Waarom zou je hopen/verwachten dat het minder druk wordt dan vorig jaar? Toen was het uitverkocht en nu ook weer.
Hopen omdat het vorig jaar echt te druk was. Was dit jaar bij Qlimax en toen was overal gelukkig genoeg ruimte om te dansen en volgens mij had Qlimax meer bezoekers. Ook had ik bij Qlimax gewoon bereik (T-Mobile) terwijl dat op Hardbass niet was.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Waarom zou je hopen/verwachten dat het minder druk wordt dan vorig jaar? Toen was het uitverkocht en nu ook weer.
Die man is ook zo verrekte orgineel! Ik heb alleen wel de neiging om steeds minder van hem te kopen, vind de muziek de laatste tijd toch net een tikje minder. Maar daarnet nog Give It Up Again en Stimulate Your Curiosity gebruikt in een setje, blijven echt leuke platen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
OMG, ik sta hier echt weer te stuiteren nu ik wat Alphaverb-werk luister![]()
Idd! Hard Bass 2010 was de laatste (en mijn eerste) die nog een redelijk aantal bezoekers had (dus niet stadion volgepropt zoals bij Qlimax). Genoeg ruimte op de vloer & de tribunes zaten pas tegen het eind flink vol.quote:
Ik kom dan ook wel even kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zou mooi zijn, dik feest dan hiero
Zo internet ik al maandenquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:11 schreef Levitas het volgende:
Argh... Geen wi-fi hebben sucks! Ik mis FOK!
Enige manier om op internet te komen atm is om mobiel internet via iPhone naar laptop door te lussen. Mobiel internet is ontzettend traag en dus nog trager @ laptop.
Thx voor de HHZ Ustream video. Zal `m eens bekijken als ik bij McDonalds ben, wat hier op loopafstand is
Dan kom ik wel ff buurten. In ieder geval in de buurt van Lemmer, wie weet nog de kant van Leeuwarden op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zou mooi zijn, dik feest dan hiero
Sterkte en gecondoleerd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:51 schreef Da_Ripper het volgende:
heb een paar moeilijke dagen achter de rug
Aiiquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen .. heb een paar moeilijke dagen achter de rug en tis nog niet voorbij (plotselinge overlijden van schoonmoeder).
Maar het leven gaat door dus alsnog een felicitatie voor Bert en een gelukswens voor DV (mij werd ook nog gevraagd wie uit "de hardere hoek van MUZ", ik zou willen voordragen).
Feestjes moet ik even niet aan denken en met een komende verhuizing (+ dubbele woonlasten, aanschaf meubels e.d.), zal het ekkes financieel goochelen worden. LDNSS however blijft warme gevoelens oproepen dus we kijken tzt wel weer.
Gecondoleerd man en sterkte..quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen .. heb een paar moeilijke dagen achter de rug en tis nog niet voorbij (plotselinge overlijden van schoonmoeder).
Maar het leven gaat door dus alsnog een felicitatie voor Bert en een gelukswens voor DV (mij werd ook nog gevraagd wie uit "de hardere hoek van MUZ", ik zou willen voordragen).
Feestjes moet ik even niet aan denken en met een komende verhuizing (+ dubbele woonlasten, aanschaf meubels e.d.), zal het ekkes financieel goochelen worden. LDNSS however blijft warme gevoelens oproepen dus we kijken tzt wel weer.
Leuk als je het niet verwacht en zo'n klas doet dat dan tochquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Thnx leute!!
Ik had dit ook verteld gister in de klassen en vandaag lag er een bloem met kaart van de klas op mn bureau ... faith in humanity restored!
Gast! Wat een f'cking lekkere climax! Hard trance op hardstyle-tempo met een hardstyle-kick, awesome! Alleen zijn in- en outro doen het nooit zo goed bij mij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef T-Force het volgende:
Even wat beter nieuws! Geck-o did it again, dit keer als Geck-e![]()
Euforische early hardstyle![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |