Mijn suggestiequote:Op zondag 12 februari 2012 17:06 schreef robuust89 het volgende:
Ik ben de naam van een nummer kwijt
Het gaat zo van "DARKNESS tutututu tutututu tutututu tututu". Volgens mij was het een plaat van Dozer of Zany, iets in die hoek.
Sorry voor de summiere informatie
Aanwezigquote:
Dat zal hem wel zijn ja! Moest er ook al aan denken maar kon niet op de naam komenquote:
quote:
quote:
Oke, bij nader inzien. Hij is heeeeeeul vet! Vooral de intro/outro. Melodie heeft me nooit zoveel gedaan en de kick die hij in het midden gebruikt vind ik niet briljant. Maar dan nog, die intro/outroquote:Op maandag 13 februari 2012 14:21 schreef T-Force het volgende:
Had hem al gehoord op Fusion of Dance. Best een aardig nummer volgens mij (kan nu niet luisteren)En bovendien leuk idee om juist die track te remixen. Die heb ik echt al in geen jaren gehoord!
Zo! Hij staat hier nu ook aan... Pilz in je set gooien is sowieso baasquote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
Ondertussen helemaal verslaafd aan dit setje van Geck-e: Geck-e @ Theracords Radioshow 163
01. Knife Party - Tourniquet![]()
![]()
![]()
![]()
02. Gareth Emery pres. Runaway - Outrageous![]()
03. Dj Zany - Pillz![]()
04. Scope Dj - Hypersonic![]()
05. Dj Hidden - Drastic![]()
06. Project 1 - Rate Reducer![]()
07. Above & Beyond ft. Zoe Johnston - Good For Me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08. Geck-e - Parallel Worlds![]()
![]()
![]()
09. Pavo - Classic
10. JDX - Kick It In Ur Face![]()
![]()
![]()
![]()
11. Southstylers - Trippp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12. Geck-e - Soul Train![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
13. Yakooza - I Wanna Feel (Scot Project Remix)![]()
![]()
![]()
14. Donkey Rollers - Strike Again 2004![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15. Gatty - As It Appeared (Geck-o Remix)![]()
![]()
![]()
![]()
16. Geck-o - Forces Of The Universe![]()
![]()
![]()
![]()
17. Wavolizer - Debt Of Blood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Daarom was ik erg content met de set van DB en STFN
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef Sc0tTy het volgende:
@ T-Force bedankt voor de hint! Wat een baze set van Geck-o weer
Gelijk ff #162 gedownload die ook ff aanknallen
Mede Geck-o fansquote:Op maandag 13 februari 2012 20:35 schreef haakon het volgende:
Soul TrainWát een verschrikkelijk mooie plaat
Uhu onze eerste meet hier vreselijk hard op los gegaanquote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Mede Geck-o fansSuperset inderdaad...
En Soul Train is echt onbeschrijfelijk mooi
Zag 'm ookquote:
Jawel, Stay Alivequote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Zag 'm ook![]()
.
Alleen jammer dat er (voor zover ik kon horen) helemaal geen hardstyle in dat item voorbij kwam.
Mja zag het net. Drie seconden en op de achtergrondquote:
quote:
Gaan ze er Name of the DJ onder draaien terwijl ze het over hardstyle hebbenquote:
Ja dat viel mij idd ook al op. Ze zeggen hardstyle, maar je hoort hardcore.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Gaan ze er Name of the DJ onder draaien terwijl ze het over hardstyle hebben
Gemiddelde Nederlander denkt toch dat hardstyle en hardcore 1 stijl is, boemboem toch?
Wel verkleed komen he! Carnavalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef Quyxz_ het volgende:
En zometeen toch maar een kaartje voor HardClassics bestellen.
quote:Unfortunately Alphaverb (Official) decided to stop the monthly Substream Show at Q-dance Radio.
Read more about it at his Facebook page.
Vertaling bekijken
Alphaverb (Official)
UPDATE: After a lot of hesitation, I have decided to stop my monthly Substream Show at Q-dance radio. The main reason for me, is that the sets I played for the show do not correspond with the sets I play at events. As a producer I mostly play my own tracks when I am on stage, I also feel that is what people expect when they come to see me perform. In the Substream Show however I always tried to be as variable as possible, because like most of you, I am a music lover as well. I used the show to reveal this part of me, for which I still feel the need. Instead, I will update you with the topics from the show; 'offstream', 'unreleased' and 'surprise' tracks, randomly through my social media. Simply to show you what different styles inspire me and to keep supporting other (upcoming) artists! I would like to thank everybody for the massive resonse I have received and of course Q-dance radio for the airplay. Thank you!
Dat kan toch nooit de echte reden zijn.quote:
Niet te veel complotten er achter zoeken hoor, straks gaan sommige mensen hier nog denken dat wij net als een ander niet nader te nomen forum zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit de echte reden zijn.
Bazenplaat!quote:
Dit dus. Als je met zoveel insteken zo´n enorme waslijst aan hits kan maken. Knap hoor!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Goed verhaal Niels kan me er helemaal in vinden![]()
Noisecontrollers verdienen inderdaad een pluim, en worden ook hier in het topic over het algemeen positief beoordeelt
Denk dat dit misschien wel een deel van de reden is, maar dat er nog meerdere redenen onder schuil gaan..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij Alphaverb wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef mstx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja, checkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En zometeen toch maar een kaartje voor HardClassics bestellen.double checkquote:
Ja, doen!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gaan jullie verkleed?
Lijkt me opzich ook wel lache verkleed die kant op te komen
Akkoord!quote:
Wel botergeile shit!quote:
Blijft een koningsnummer, net als E=NC2quote:
Zonder gekheid, concertregistraties verpakken als videoclip vind ik nog wel kunnen. Shit als Licht Uit (Coonequote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef haakon het volgende:
Eindelijk worden er meer official clips gemaakt!
Daar zit iedere hardstyle fanaat op te wachten!
ik kreeg kippenvelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |