Ja ik luister pas 2 jaar naar hardstyle. Bedoel natuurlijk niet de muziek uit deze periode, bedoel de feestenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Welke 2 leuke jaren bedoel je? 2010-2012?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:06 schreef robuust89 het volgende:
Ik ben de naam van een nummer kwijt
Het gaat zo van "DARKNESS tutututu tutututu tutututu tututu". Volgens mij was het een plaat van Dozer of Zany, iets in die hoek.
Sorry voor de summiere informatie
Die smilies zijn ook helemaal terecht! En inderdaad, zo'n bult aan verschillende muziekstijlen achter mekaar is geweldigquote:Op zondag 12 februari 2012 19:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat zijn een hoop smilies...:p
En een hoop stijlen...
ik denk dat de meesten hier een mening geven over een feest o.i.d. en voor zover ik weet is er niks mis met een mening gevenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kermis.. Waar de fuck hebben jullie het over..?
Als het melodieus is, dan is het automatisch kermis? Het begint hier steeds meer op die andere kutsite te lijken waarin alles afgezeken werd wat niet early hardstyle was..
Nee, er wel degelijk verschil tussen melodieus en kermis, dat zal niemand hier ontkennen..quote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Als het melodieus is, dan is het automatisch kermis? Het begint hier steeds meer op die andere kutsite te lijken waarin alles afgezeken werd wat niet early hardstyle was..
Als ik krullie was zou ik bijna jaloers worden op geck-o met de hoeveelheid aandacht die je hem steeds geeftquote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
Ondertussen helemaal verslaafd aan dit setje van Geck-e: Geck-e @ Theracords Radioshow 163
01. Knife Party - Tourniquet![]()
![]()
![]()
![]()
02. Gareth Emery pres. Runaway - Outrageous![]()
03. Dj Zany - Pillz![]()
04. Scope Dj - Hypersonic![]()
05. Dj Hidden - Drastic![]()
06. Project 1 - Rate Reducer![]()
07. Above & Beyond ft. Zoe Johnston - Good For Me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08. Geck-e - Parallel Worlds![]()
![]()
![]()
09. Pavo - Classic
10. JDX - Kick It In Ur Face![]()
![]()
![]()
![]()
11. Southstylers - Trippp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12. Geck-e - Soul Train![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
13. Yakooza - I Wanna Feel (Scot Project Remix)![]()
![]()
![]()
14. Donkey Rollers - Strike Again 2004![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15. Gatty - As It Appeared (Geck-o Remix)![]()
![]()
![]()
![]()
16. Geck-o - Forces Of The Universe![]()
![]()
![]()
![]()
17. Wavolizer - Debt Of Blood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel verhaal getypt, maar weer weggehaald want het komt hier op neer: kermisquote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
maar zitten een aantal leuken nrtjes tussen.
Je moest eens weten hoeveel aandacht ik aan Krullie geefquote:Op zondag 12 februari 2012 21:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Als ik krullie was zou ik bijna jaloers worden op geck-o met de hoeveelheid aandacht die je hem steeds geeft![]()
eens, maar dan in het algemeen. Vaak twijfel ik of ik hier moet posten, omdat ik finaal uitgelachen kan worden hier. Beetje jammer.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Je moet niet alles zo serieus nemen hier, johquote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
eens, maar dan in het algemeen. Vaak twijfel ik of ik hier moet posten, omdat ik finaal uitgelachen kan worden hier. Beetje jammer.
Melodie in muziek heeft het al eeuwenlang goed gedaan bij mensen.
Ik vind de stijl van Noisecontrollers geniaal, maar volgens mij ben ik vrij eenzaam met die mening in dit topic, of niet?
Niet persoonlijk opvatten, ik begrijp niet dat mensen Running Late leuk kunnen vinden, iemand anders begrijpt niet dat ik die niet leuk vind. Komt op hetzelfde neer toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
eens, maar dan in het algemeen. Vaak twijfel ik of ik hier moet posten, omdat ik finaal uitgelachen kan worden hier. Beetje jammer.
Ik vind de stijl van Noisecontrollers geniaal, maar volgens mij ben ik vrij eenzaam met die mening in dit topic, of niet?
Wat overigens ook te maken had met het geluid hoor! Door dat het zo zacht stond vond ik er sowieso weinig aan, ongeacht wat er gedraaid werd.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:34 schreef -Menn0- het volgende:
Was gewoon een softe bedoeling gister, heeft niks met early te maken.
klopt, alleen wanneer iets nou precies bagger is is natuurlijk persoonlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 21:55 schreef 16meter het volgende:
Het gaat om het verschil tussen kwaliteit en bagger, niet of iets 'early' of melodieus is.
Die early comment was alleen maar om dit forum te vergelijken met dat andere kutforum dat nu opgeheven is. Ik vind het gewoon jammer, al die negatieve dingen hier.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:55 schreef 16meter het volgende:
Het gaat om het verschil tussen kwaliteit en bagger, niet of iets 'early' of melodieus is.
tsja, negativiteit post je sneller dan positiviteit... vind zelf dat er hier best vaak positieve geluiden te vinden zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die early comment was alleen maar om dit forum te vergelijken met dat andere kutforum dat nu opgeheven is. Ik vind het gewoon jammer, al die negatieve dingen hier.
Wow, deze lijkt er heel veel op! Goede vondst!quote:
Die remix van epic gisterquote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef benniesnugger het volgende:
Om even op die discussie in te haken. Melodieus vind ik helemaal niet erg, zelfs leuker dan kansloos geram waar totaal geen melodie in zit. Maar het evenement heet Hard Bass en dan verwacht ik ook wat hardere muziek en geen remixen van Coldplay of Quintino - Epic...
Deze misschien?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wow, deze lijkt er heel veel op! Goede vondst!
Volgens mij is de plaat uit 2010, ik zoek nog even verder
Origineel is wel een beestennummer, maar volgens mij wordt het behoorlijk verkracht in een hardstyle jasje.. iemand?quote:
Klonk gewoon als een opgevoerde versie met Zatox kicks eronder als ik 't me goed herinnerquote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Origineel is wel een beestennummer, maar volgens mij wordt het behoorlijk verkracht in een hardstyle jasje.. iemand?
Het origineel is juist zo lekker omdat er een droge beat achter zit waarin de bass dominant is over de kick. Misschien kan er met dat concept best een lekkere hardstyleversie van worden gemaakt. Echter hoor je bij deze bootleg alleen nog maar de kick en er is geen droge bass te bekennen. (Komt miss door kwaliteit, maar ik kan me niet voorstellen dat er bij die kick een droge bass zit)quote:
Houdt het nou nooit op?quote:
Goed om te zien dat je 'm inmiddels niet alleen apart maar ook leuk vindquote:Op zondag 12 februari 2012 19:37 schreef T-Force het volgende:
Ondertussen helemaal verslaafd aan dit setje van Geck-e: Geck-e @ Theracords Radioshow 163
01. Knife Party - Tourniquet![]()
![]()
![]()
![]()
02. Gareth Emery pres. Runaway - Outrageous![]()
03. Dj Zany - Pillz![]()
04. Scope Dj - Hypersonic![]()
05. Dj Hidden - Drastic![]()
06. Project 1 - Rate Reducer![]()
07. Above & Beyond ft. Zoe Johnston - Good For Me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
08. Geck-e - Parallel Worlds![]()
![]()
![]()
09. Pavo - Classic
10. JDX - Kick It In Ur Face![]()
![]()
![]()
![]()
11. Southstylers - Trippp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
12. Geck-e - Soul Train![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
13. Yakooza - I Wanna Feel (Scot Project Remix)![]()
![]()
![]()
14. Donkey Rollers - Strike Again 2004![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15. Gatty - As It Appeared (Geck-o Remix)![]()
![]()
![]()
![]()
16. Geck-o - Forces Of The Universe![]()
![]()
![]()
![]()
17. Wavolizer - Debt Of Blood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve hardstyle kicks vrij weinig veranderd. Origineel natuurlijk 100x beter, maar dat was ook niet zijn doel lijkt mequote:
Het origineelquote:
Lueken fette nr voor op qlimaks, lekkr herkenbaar van de disco ja tog harde bass jongequote:
Krijg er geen speciaal gevoel bij, maar tenminste wel een normaal nummer wat lekker door blijft gaan zonder zeikerige house break, dubstep ritme, coldplay-kijk-me-hip-zijn-vocals enz.quote:
Had hem al gehoord op Fusion of Dance. Best een aardig nummer volgens mij (kan nu niet luisteren)quote:
Nee joh, melodie is ook niet identiek aan kermis. Net zo min als het tegenovergestelde van kermis weer RAW is. Het verschil tussen kermis en kwaliteit is (wat mij betreft) het verschil in insteek/ opzet waarmee een nummer wordt gemaakt. Maken ze een mooie melo + zang/vocal omdat het een mooi geheel vormt waarbij die elementen ook ondergeschikt zijn aan dat geheel of gebruiken ze een melo + zang/vocal omdat het makkelijk aanslaat bij de massa.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Nou volgens mij vonden de meesten hier XQNC wel vet![]()
Noisecontrollers zijn juist producers die, terwijl ze al op zoveel verschillende manieren klappers hebben gehad (So High, Samara, Crump, Just like you, gimme love, Communicate, KYHU etc. etc.), altijd weer op zoek naar nieuwe shit gaan zoals nu ook weer met pillars of creation. Dat is klasse en alleen daarom verdienen die gasten al zoveel respect. Je ziet ook meteen dat op het moment dat zij weer iets verzinnen wat aanslaat, dit vervolgens dus weer door talloze andere (ook grote..) artiesten wordt gekopieerd.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |