quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga misschien toch met mijn ouders in Breukelen kijken...
Vandaag ook even langs de dealer gegaan, maar "mijn" verkoper was er helaas niet.
FOTO'S!!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:31 schreef GizartFRL het volgende:
De hobby loopt hier uit de hand.
205 CTI
205 1.1 accent
205 GTI 1986
205 1.1 5 drs 1986
( die staan op de oprit).
205 Lacoste 1986
205 GTI S16
( die staan op straat)
En dan rij ik altijd in mijn gezinsstation.
Gaaf! Bij mij is hij afgevallen, hij paste niet in het budget en een Renault Megane (met veul opties) paste wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga misschien toch met mijn ouders in Breukelen kijken...
Vandaag ook even langs de dealer gegaan, maar "mijn" verkoper was er helaas niet.
Serieus?! Hoe kan dat dan...?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef Krisp het volgende:
[..]
Gaaf! Bij mij is hij afgevallen, hij paste niet in het budget en een Renault Megane (met veul opties) paste wel.Emotioneel was het even lastig, maar rationeel totaal niet.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben verliefd![]()
en de kleur die ik zou willen, stond er
Ja, kan niet wachten. Ga aardig wat kilometers maken dit weekend en heb dan natuurlijk mijn camera bij me. Dus ervaringen en foto's zullen volgenquote:
Het is opzich een leuke locatie hoor. Op kampereiland heb je wel meer leuke locaties. Ik woon er vrij dichtbij dus zullen wel vaker foto's vanaf daar komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:50 schreef don_calzone het volgende:
@MosPos @i2Them2 Ik heb daar al eebn paar foto's van de brug zelf gemaakt, ik had ook al een keer het idee om met m'n grande punto daar een shoot te gaan doen
XS? Die zie ik hier namelijk niet veel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
206 Gentry Premium 1600cc 16V Gris-Cendre
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer van de belgische kentekenplaatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:49 schreef Quannum het volgende:
[..]
XS? Die zie ik hier namelijk niet veel.
[ afbeelding ]
Mijn 1.6 16V XS (met matching nummerplaat) Foto genomen aan de watervallen van Coo (waar je eigenlijk helemaal niet mag komen met de wagen
.)
Je ziet het hier niet zo goed, maar dit is ook gris-cendre.
(De afbladderende verf op de bumper is ondertussen gefixed.)
Vroeger was de jeugd ook zo... alleen toen had ik nog geen auto.quote:Op maandag 12 maart 2012 15:56 schreef allesbeterweter het volgende:
Ja ,die jeugd van tegenwoordig ?
Same here... Eergisteren tank vol gegooit voor 86 (!) euro...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn GTi'tje maar toen ik gisteren ging tanken werd ik toch wel een beetje droevig.
75 euro er in gepleurd en hij was nog niet vol.
Als de benzineprijs nog verder omhoog gaat moet ik er toch eens goed over nadenken of dit hem wel helemaal is.
50 km per dag tikt toch aardig aan.
Welke GTi heb je? Een 205? een 309? een 206? een 306? een 106? een 505? een 308?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:51 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn GTi'tje maar toen ik gisteren ging tanken werd ik toch wel een beetje droevig.
75 euro er in gepleurd en hij was nog niet vol.
Als de benzineprijs nog verder omhoog gaat moet ik er toch eens goed over nadenken of dit hem wel helemaal is.
50 km per dag tikt toch aardig aan.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Inmiddels trotse eigenaar van een 207
Thanksquote:
Ja, dat had ik ook welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Vergeleken met mijn oude 206 (1.4) rijdt deze (1.6) idd wat pittiger. Verder stuurt deze lichter voor mijn gevoel. En climate control en cruisecontrol is echt heerlijk![]()
Ben zo vrij geweest mezelf in de OP (wiki) even aan te passen
Dan ligt dat gevoel van lichter sturen dus niet aan mijquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook wel![]()
Dat sturen viel mij ook gelijk op toen ik van de 206 > 207 ging![]()
Ben benieuwd hoe dat straks bij de 208 is...
Nee, ik denk het niet!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan ligt dat gevoel van lichter sturen dus niet aan mij
Ik moest vooral wennen aan het zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:05 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ook een 206 gehad. Was een tof autootje alleen de zithouding vond ik altijd wat raar op een of andere manier. De 207 vind ik in alle opzichten een verbetering behalve dat ie wat zwaarder is en dus wat trager. Het voelt ook als een wat grotere auto dan de 206 kwa rijden. (hij is ook wat groter natuurlijk, maar ik bedoel ook kwa sturen enzo)
Heb je weleens in een 407 gereden? Die stuurt echt niet lichtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:16 schreef steeez het volgende:
207 308 307 407 rijden allemaal een beetje als een boot, veel te lichte besturing en behoorlijk overhellen in bochten.
Gelukkig bouwden ze vroeg ook hele gave auto's.
Oja, dat is ook anders!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zelf moet ik vooral wennen aan de tankdop (links ipv rechts), knopjes voor de ramen (zitten in de deur ipv in het midden), en ik moet wat verder naar voren grijpen wanneer ik de deur wil openen van binnen
Bij de 407 zitten de oogjes op de grond, maar bij de 207 kan je hem (normaal) vast maken aan je achterbankquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Even wat anders; ik heb een bagagenetje erbij gekregen, het is alleen jammer dat er geen ogen in de kofferbak zitten om deze aan te bevestigen. Is dit zelf op te lossen, is het even terug naar de dealer, of is er verder geen mogelijkheid om dit netje te kunnen gebruiken?
Daar heb ik idd ook al gekeken, maar aan de achterbank zitten dus geen ogen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij de 407 zitten de oogjes op de grond, maar bij de 207 kan je hem (normaal) vast maken aan je achterbank
Het zou heel raar zijn als die er bij jou niet aanzitten...
Hoe kan dat nou?! Leek mij dat dat gewoon standaard wasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Daar heb ik idd ook al gekeken, maar aan de achterbank zitten dus geen ogen.
Ik heb al wat zitten googlen, en heb meerdere foto's van kofferbakken gezien zonder ogen. Dus blijkbaar is het niet standaard.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?! Leek mij dat dat gewoon standaard was
Oh.. Maar waarom heb je dan een netje?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik heb al wat zitten googlen, en heb meerdere foto's van kofferbakken gezien zonder ogen. Dus blijkbaar is het niet standaard.
Ik heb het er bij de koop bij gevraagd (en dus gekregen), maar niet gekeken of er ook ogen in de kofferbak zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.. Maar waarom heb je dan een netje?
Ik weet ook niet meer welk model ik heb, maar geen luxe... Ik heb geen cruise control & climate controle... Maar wel oogjes
Ik vind het wel handig! ik kwam vorige keer nog schoenen tegen die erachter lagenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik heb het er bij de koop bij gevraagd (en dus gekregen), maar niet gekeken of er ook ogen in de kofferbak zitten
Maar ik kom de klap wel te boven
Regelmatig in een 407 (SW), zo'n 15000km.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je weleens in een 407 gereden? Die stuurt echt niet licht
Als je gewoon rechtdoor kunt rijden, vind ik hem wel fijn, maar met (scherpe) bochten.. Nee..
407 Rijdt echt wel licht hoor, qua sturen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je weleens in een 407 gereden? Die stuurt echt niet licht
Als je gewoon rechtdoor kunt rijden, vind ik hem wel fijn, maar met (scherpe) bochten.. Nee..
Wij hebben hem zelf thuis gehad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef automatic_ het volgende:
Tegenover de mijne vind ik hem echt zwaar
Ik weet (nog) niet hoe een 207 rijdt, dus lastig te oordelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:49 schreef automatic_ het volgende:
Dan zal het aan onze 407 liggen. Ik vind hem zwaarder sturen dan mijn 207
206 uit 2002.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:03 schreef steeez het volgende:
[..]
Welke GTi heb je? Een 205? een 309? een 206? een 306? een 106? een 505? een 308?
Je weet natuurlijk vantevoren ook wel dat je wat meer aan benzine kwijt bent als je een auto met een relatief grote motor koopt.
Mijn GTi doet gemiddeld 1op8 á 1op9, maar dat heb ik er wel voor over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile teringlijers. Hoop kosten (pak 'm beet ¤200), en dat voor enkele CD'tjes die ook nog eens zelf gebrand zijn (livesets)
Sterf een langzame pijnlijke dood, teringlijers.Tics van je petten.
Die onderste passen imo het beste bij de auto. Wat jij mooi vindt moet je zelf weten, maar die andere velgen maken op mij een beetje een "johnny-indruk". Beetje patserig, vind ik niet zo mooi staan onder die auto.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:16 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb een Peugeot 407 gekocht maar ik wil er graag 18 inch velgjes eronder, maar ik kan niet kiezen
[ afbeelding ]
welke zouden jullie kiezen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:09 schreef nattermann het volgende:
Zo trof ik mijn auto vanochtend aan:Dat zijn idd klotestreken. Hoop mijn auto nooit zo aan te hoeven treffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile teringlijers. Hoop kosten (pak 'm beet ¤200), en dat voor enkele CD'tjes die ook nog eens zelf gebrand zijn (livesets)
Sterf een langzame pijnlijke dood, teringlijers.
Ruitje op zich kost niet zoveel, maar het inzetten ( of in de meeste gevallen; laten inzetten) kost meestal al meer.."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Ik had als ik jou was de onderste genomen..quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef RijstNatie het volgende:
het wordt toch die 2e velg, want die zijn toch lekker dik volgens Johnny van de velgendealer
Wat moeten ze kosten?quote:Op zondag 15 april 2012 19:17 schreef marcek het volgende:
Bij mijn 206 hebben ze 2 keer ingebroken hier, dmv het bekende schroevendraaier bij slot.
Ook prijzig (althans gok ik op, verzekeringswerk) maar de ellende van glas is me gelukkig bespaard gebleven.
Heb btw door de verkoop van mijn 206 3 drs , binnenkort originele peugeot zonneschermpjes met opberghoes voor de achterramen te koop. Heb ze sinds ongeveer september vorig jaar.
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef automatic_ het volgende:
Whoeiiii mijn auto staat op transport!!! Volgende week vrijdag heb ik hem als het goed is!!!!
Nice!quote:
wel foto's plaatsen!quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Nee, vrijdag pas. Kenteken is er nog niet
Maar hij is mooi
mag ik vragen wat je nog voor je 207 kreeg toe je hem inleverde? Of had je lease?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef automatic_ het volgende:
Argh! Mijn 207 is het er niet mee eens! Voorste koplamp sprong net kapot
Ik heb een 1.4 Active, 5 deursEn dan met climate control en armsteun (jaja, ik ben een oude vrouw
)
En ja dank je!
http://www.gaspedaal.nl/P(...)&brnst=Diesel&srt=prquote:Op maandag 23 april 2012 16:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je nog voor je 207 kreeg toe je hem inleverde? Of had je lease?
ik heb een 1.6 diesel XS 207 (met climacontrol) uit 2007vandaar de intresse
Dankje!quote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef steeez het volgende:
[..]
http://www.gaspedaal.nl/P(...)&brnst=Diesel&srt=pr
Bij verkoop aan dealer, haal er 500/600 euro af. Bij particuliere verkoop haal je er 200 af.
+- 6800-7000, dat is je auto waard, zo makkelijk is het
morgen rij jij in een 208quote:Op woensdag 25 april 2012 23:41 schreef automatic_ het volgende:
Die site gebruiken ze ook bij de dealers idd.
Morgen mag ik het bedrag over gaan maken...
Je snapt wel dat we nu om 10:05 foto's verwachten!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Mijn eerste huwelijksaanzoek![]()
en nee, goed gezien
O.a. en ik hecht er niet zo heel veel waarde aan...quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag? Prijs?
17" Speedlinesquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef steeez het volgende:
Een armsteun is sowieso een must...
Ik was vooral benieuwd naar hoe hij stuurt (zit er veel gevoel in?) en hoe hij zich in bochten gedraagt.
Is het onderstel nog een beetje strak/stug? Of heeft hij veel onderstuur?
Ben benieuwd naar je plaatjes
Hier alvast een voorproefje van de 208 GTi, alleen de velgen zijn niet echt mijn smaak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor je nuttige opmerking.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef ilovelamp het volgende:
Niet persoonlijk opvatten hoor jongens. Maar wat is pusjoo toch een walgelijk lelijk merk. Doei
je doet je foto wel eer aanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef ilovelamp het volgende:
Niet persoonlijk opvatten hoor jongens. Maar wat is pusjoo toch een walgelijk lelijk merk. Doei
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:53 schreef ilovelamp het volgende:
Dankje! Een onderschatte auto qua rijprestaties denk ik, kan écht heel hard door de bocht. (zonder hem te slopen/af te raggen)quote:
Opel Corsa 1.2 uit 2002, van mijn oma (dus echt van een oud vrouwtjequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Opel Corsa 1.2 uit 2002, van mijn oma (dus echt van een oud vrouwtje), 66k gedraaid. Ouwe-lullen-auto, vertel mij wat, maar gezien de kilometers en het budget dat ik heb (minimaal, kan deze voor ¤0 overnemen) laat ik deze kans niet schieten!
Nog geen idee, dealer laat het me weten als hij meer hoort.quote:
Ja, ik heb ook even gedacht aan 1.2 maar dat ging mij te lang durenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:15 schreef Idanue het volgende:
[..]
Nog geen idee, dealer laat het me weten als hij meer hoort.
De productie van de 1.2Vti motoren is net begonnen dus ben bang dat het wel even kan duren.
Vind het nu na een dag ook al lang duren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook even gedacht aan 1.2 maar dat ging mij te lang duren
Hm, ik weet niet of het hierbij staat?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:11 schreef steeez het volgende:
Ik zou eerder een 205 dan een 106 zoeken
Koop je voor een prikkie en zeker betrouwbaarder dan een 106, sowieso in deze prijsklasse zul je niet veel betere auto's vinden.
Mocht je toch voor een 106 gaan, die dingen hebben een vrij zakke koppakking (de TU motoren)
Welke motor gaat het om?
Jep, dat is een TU motor (1.4).quote:Op maandag 9 juli 2012 17:21 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of het hierbij staat?
Motor, prestaties en onderstel
Motorinhoud:1.360 cc
Aantal cilinders:4
Vermogen:75 pk
Koppel:111 nm / 3400 tpm
Turbo:Nee
Topsnelheid:-Acceleratie 0-100:13,2 sec
Aandrijving:Voorwielaandrijving
Remmen voor:Schijfrem
Remmen achter:Trommelrem
Hij is ook al uit 1996. Ik heb er echt de ballen verstand van en mijn vent ook niet. Ik ken ook niet even iemand die ermee bij helpen.
Het hoeft niets bijzonders te zijn, maar je kan wel vragen waarom hij zo snel weer verkocht wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
![]()
Ik weet niet of ik goed zit, anders verwijder ik dit wel. Ik ben een armoedzaaier en op zoek naar een klein goedkoop wagentje. Nu had ik er eentje gevonden, gewoon een 106, maar ik vertrouw het niet zo. Nu kom ik erachter dat de eigenaresse de auto pas sinds 11-2011 op haar naam heeft staan, wat ik ook een beetje apart vindt. Waar moet ik op letten evt? De auto ziet er cute uit..
Nou ja, alvast bedankt voor het meedenken.
Pics inderdaad, gave bak man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:46 schreef freak1 het volgende:
zal ik me dan ook maar eens melden?
heb altijd Peugeot gereden, 205je mee begonnen, ook een 407 2.0 Diesel gehad (Sedan) en toen kwam de aankondiging, Peugeot gaat een RCZ maken!
dus dat is mijn huidige schatje
de RCZ, volledig leer, 1.6 benzine 200 PK, JBL systeem en pimperige 19"mat zwarte velgen![]()
gris haria als kleur (want dat scheelt met wassen) ..
geen foto's bij me, zal ze maken als ik weer thuis ben.
Had eerst afgesproken, toen zei ze weer af, toen had ze weer een hoger bod gekregen, toen reageerden die mensen weer niet dus vond ze het lullig voor mij, je kent het wel. Uiteindelijk heb ik afgezegd en ze vond het niet zo heel erg, want ze wist toch niet zeker of ze hem wilde verkopenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef steeez het volgende:
Ik weet niet wat je met "er gebeurde wat" bedoelt, maar als je er twijfels bij hebt, laat hem lekker staan.
Er staan letterlijk honderden 106jes te koop, dus keuze genoeg. Vandaar dat ze ook erg goedkoop zijn.
Gaan kijken kan natuurlijk nooit kwaad als het in de buurt is
zaterdagochtend eerst wassen, ding is ranzigquote:
Prijs/vermogen/foto's?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:10 schreef rood_wit_blauw het volgende:
niet een peug, wel een kleine mazda 323 GLX
je hebt een PM, het is geen racemonster. maar dat kan je er altijd nog van makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:44 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Prijs/vermogen/foto's?
Ik zoek stiekem een wolf in schaapskleren
Het liefst een 205 GTI maar die zijn al zo moeilijk te krijgen
Tof!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:23 schreef Idanue het volgende:
Afgelopen vrijdag opgehaald, bevalt erg goed tot nu toe.![]()
[ afbeelding ]
Mag ik na zes maanden 208 1.4 HDI (2Tronic) ook m'n ervaringen delen?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef djayzz het volgende:
Hoe is je ervaring automatic_ ? na bijna 9 maanden in de 208?
Automatische choke misschien, even langs de garage om 'm uit te laten lezen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:02 schreef Droathoah het volgende:
Mijn 307 1.6-16V XS uit 2003 schokt heel erg als hij koud is aan het begin. Is dit normaal?
Klinkt erg goed, heb je foto's van je 205?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:35 schreef beware_reageerd het volgende:
Even stand van mijn 205-je.
Wat heb ik laatst gedaan ?
Remmen aangepakt, koppakking (tu blok) vervangen en omgebouwd van carburateur naar 1.4 injectie.
Wel gelijk laten chippen dus wat meer vermogen.
Moet nog het 1 en ander afbouwen, maar hij loopt.
Hierna de binnenkant aanpakken.
Andere stoelen, en als laatste overspuiten.
komend zomer een ander dak erop (cabrio) dan is deze weer helemaal klaar voor de komende 21 jaar.
En ja het rijd als de brandweer maar ik ben sneller.
(1.4 blok injectie met 1.1 bak erachter. Blok gereviseerd)
1 les, vul geen meerde koelvloeistoffen door elkaar, dat lust de koppakking niet helemaal.
Zeg maar niet, helemaal weggevreten.
Hij bevalt prima hoor!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:10 schreef djayzz het volgende:
Hoe is je ervaring automatic_ ? na bijna 9 maanden in de 208?
Klinkt goed! vind het wel een leuke kleur die je uitgekozen hebt. en een diesel was dan wel wat handiger geweest maarja... met jouw rijstijl ;-)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij bevalt prima hoor!![]()
Achteraf had ik misschien beter een Diesel kunnen nemen, want er staat al ruim 22k op de teller, haha. Maar goed... Een auto is om in te rijden natuurlijk!
Daarnaast vind ik het kleine stuurtje heeeeel fijn en moet ik echt wennen als ik weer in een auto rijd met een normaal (/groot) stuur
Nee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:12 schreef Droathoah het volgende:
Vanmorgen weer de binnenkant krabben van mijn 307 uit 2003, is dat normaal?
Airco aanzetten tijdens het rijden. Die haalt het vocht uit de lucht, dat zou flink moeten schelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:12 schreef Droathoah het volgende:
Vanmorgen weer de binnenkant krabben van mijn 307 uit 2003, is dat normaal?
Die staat altijd aan. Krijg toch de vocht er niet uit. Krabben met allerlei sneeuwperikelen in je auto werken ook niet mee natuurlijk!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Airco aanzetten tijdens het rijden. Die haalt het vocht uit de lucht, dat zou flink moeten schelen
Had het bij m'n 306 ook af en toe en met de Volvo 340 zonder achterruit (omgebouwd tot Dakar-bakje) continue. De Fiat 500 uit '10 van m'n ouders heeft er ook last van als ze de airco niet aan hebben gehad.
Even kijken of kapotte rubbers zijn, of dat een afvoerweg vol zit met bladeren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die staat altijd aan. Krijg toch de vocht er niet uit. Krabben met allerlei sneeuwperikelen in je auto werken ook niet mee natuurlijk!
Bij mij werkte de airco juist averechts, ik had ook veel vocht in de auto. Moest regelmatig een kwartier wachten voordat de ruit niet meer beslagen was. Sinds een paar weken gebruik ik alleen de ventilatie (warm), met interne circulatie uitgeschakeld. Dat hielp bij mij in elk geval wel, wellicht kun je het ook een keer proberen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Die staat altijd aan. Krijg toch de vocht er niet uit. Krabben met allerlei sneeuwperikelen in je auto werken ook niet mee natuurlijk!
Ja en de waterpomp ook!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:40 schreef beware_reageerd het volgende:
Neem je ook de spanrol mee ?
Wel zo slim namelijk.
Ik kan alleen kiezen tussen A/C en ECO, haha, maar zet hem altijd op zijn hoogst maar dan nog is het soms een eeuwigheid voordat mijn ruit vrij is. Toch bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij mij werkte de airco juist averechts, ik had ook veel vocht in de auto. Moest regelmatig een kwartier wachten voordat de ruit niet meer beslagen was. Sinds een paar weken gebruik ik alleen de ventilatie (warm), met interne circulatie uitgeschakeld. Dat hielp bij mij in elk geval wel, wellicht kun je het ook een keer proberen.
Ik zal er eens langslopen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Mano_ het volgende:
Of een vochtvreter van 3 euro bij de ActionIn de 306 had ik geen airco en zo'n klein bakje doet wonderen.
Thnx, voorbeeld van hoe ze eruit zien?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:48 schreef djayzz het volgende:
Die vochtvreters van de action helpen ook in de vw polo '95 van mijn vriendin
Die heb ik er ook in.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:15 schreef Goddelijker het volgende:
Anders een Pingi, die is herbruikbaar!
http://pingi.com/index.php/nl/welkom
Dus eigenlijk hoor jij er nu niet meer bij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:31 schreef Dragonberry het volgende:
Mijn 306 staat in de verkoop klik
neequote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoor jij er nu niet meer bij?
Blijven hele mooie wagens!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef EMCioran het volgende:
![]()
Mijn hok:
[ afbeelding ]
Heb hem nu 3,5 jaar, gekocht met 79k en ondertussen staat de teller op 142k. Als 'ie verder geen enorme defecten gaat vertonen de komende jaren (automaatbak e.d), blijf ik er lekker nog een poos in rondtuffen.
Prachtige dingen! Ik heb nog de oude V6, zo lekker soepel..quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef EMCioran het volgende:
![]()
Mijn hok:
[ afbeelding ]
Heb hem nu 3,5 jaar, gekocht met 79k en ondertussen staat de teller op 142k. Als 'ie verder geen enorme defecten gaat vertonen de komende jaren (automaatbak e.d), blijf ik er lekker nog een poos in rondtuffen.
Ooit eens ergens gelezen dat benzine funest kan zijn voor de commonrail. Ik zou het leeg laten pompen als ik jou was.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:44 schreef Olle. het volgende:
Verdorie vanmiddag had ik 2.5 liter benzine in mijn 207 gegooid...
ik moest diesel hebben. Zojuist maar afgetankt door er nog eens 40 liter diesel overheen te gooien (er zat nog 7 liter in) .
Ik neem de gok door door te rijden.
Hebben mensen hier ervaring mee? Is het erg voor de auto?
Doe je snel! Die van mij (ok, Ford) passeerde de 40.000km bij 1 jaar... Als ik niet werkloos was geweest had ie de 60.000km allang gepasseerd geweest toen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de 30.000 erop gezet
Auto is bijna 1 jaar.
Ja, nogalquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe je snel! Die van mij (ok, Ford) passeerde de 40.000km bij 1 jaar... Als ik niet werkloos was geweest had ie de 60.000km allang gepasseerd geweest toen.
FF zoeken naar je auto nu
Edit: mooi bakkie!
Ach, ik vorige week voor 13km te hard in de bebouwde komquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:29 schreef Goddelijker het volgende:
Ik had gisterochtend een bekeuring à 90 euro voor verkeerd parkeren.
Jup, toekomstvisie! en gewoon relax je spullen achterin gooienquote:
Toffe velgen!quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef Droathoah het volgende:
Ik wil mijn karretje verkopen. Wellicht iemand met interesse hier?
Peugeot 307 XS 1.6-16V
Nieuwe APK tot 07-04-2014
Net nieuwe distributieriem + set + waterpomp
Meer vragen? DM mij maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |