SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile teringlijers. Hoop kosten (pak 'm beet ¤200), en dat voor enkele CD'tjes die ook nog eens zelf gebrand zijn (livesets)
Sterf een langzame pijnlijke dood, teringlijers.Tics van je petten.
Die onderste passen imo het beste bij de auto. Wat jij mooi vindt moet je zelf weten, maar die andere velgen maken op mij een beetje een "johnny-indruk". Beetje patserig, vind ik niet zo mooi staan onder die auto.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:16 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb een Peugeot 407 gekocht maar ik wil er graag 18 inch velgjes eronder, maar ik kan niet kiezen
[ afbeelding ]
welke zouden jullie kiezen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:09 schreef nattermann het volgende:
Zo trof ik mijn auto vanochtend aan:Dat zijn idd klotestreken. Hoop mijn auto nooit zo aan te hoeven treffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile teringlijers. Hoop kosten (pak 'm beet ¤200), en dat voor enkele CD'tjes die ook nog eens zelf gebrand zijn (livesets)
Sterf een langzame pijnlijke dood, teringlijers.
Ruitje op zich kost niet zoveel, maar het inzetten ( of in de meeste gevallen; laten inzetten) kost meestal al meer.."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |