SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile teringlijers. Hoop kosten (pak 'm beet ¤200), en dat voor enkele CD'tjes die ook nog eens zelf gebrand zijn (livesets)
Sterf een langzame pijnlijke dood, teringlijers.Tics van je petten.
Die onderste passen imo het beste bij de auto. Wat jij mooi vindt moet je zelf weten, maar die andere velgen maken op mij een beetje een "johnny-indruk". Beetje patserig, vind ik niet zo mooi staan onder die auto.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:16 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb een Peugeot 407 gekocht maar ik wil er graag 18 inch velgjes eronder, maar ik kan niet kiezen
[ afbeelding ]
welke zouden jullie kiezen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:09 schreef nattermann het volgende:
Zo trof ik mijn auto vanochtend aan:Dat zijn idd klotestreken. Hoop mijn auto nooit zo aan te hoeven treffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile teringlijers. Hoop kosten (pak 'm beet ¤200), en dat voor enkele CD'tjes die ook nog eens zelf gebrand zijn (livesets)
Sterf een langzame pijnlijke dood, teringlijers.
Ruitje op zich kost niet zoveel, maar het inzetten ( of in de meeste gevallen; laten inzetten) kost meestal al meer.."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Ik had als ik jou was de onderste genomen..quote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef RijstNatie het volgende:
het wordt toch die 2e velg, want die zijn toch lekker dik volgens Johnny van de velgendealer
Wat moeten ze kosten?quote:Op zondag 15 april 2012 19:17 schreef marcek het volgende:
Bij mijn 206 hebben ze 2 keer ingebroken hier, dmv het bekende schroevendraaier bij slot.
Ook prijzig (althans gok ik op, verzekeringswerk) maar de ellende van glas is me gelukkig bespaard gebleven.
Heb btw door de verkoop van mijn 206 3 drs , binnenkort originele peugeot zonneschermpjes met opberghoes voor de achterramen te koop. Heb ze sinds ongeveer september vorig jaar.
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:21 schreef automatic_ het volgende:
Whoeiiii mijn auto staat op transport!!! Volgende week vrijdag heb ik hem als het goed is!!!!
Nice!quote:
wel foto's plaatsen!quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Nee, vrijdag pas. Kenteken is er nog niet
Maar hij is mooi
mag ik vragen wat je nog voor je 207 kreeg toe je hem inleverde? Of had je lease?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef automatic_ het volgende:
Argh! Mijn 207 is het er niet mee eens! Voorste koplamp sprong net kapot
Ik heb een 1.4 Active, 5 deursEn dan met climate control en armsteun (jaja, ik ben een oude vrouw
)
En ja dank je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |